مدل عینک طبی دخترانه | معرفی مدل های جذاب

تنوع مدل های عینک طبی دخترانه در بازار ایران و جهان بسیار زیاد است. همین تنوع بالا میتواند برای انتخاب مدل مناسب شما را دچار سردرگمی کند. برای آشنایی با انواع مدل عینک طبی دخترانه شیک و زیبا متناسب با انواع فرم صورت تا انتهای این مقاله با عینک دی کالا همراه باشید.

مدل عینک طبی دخترانه تاثیر بسیار زیاد و واضحی بر چهره و استایل نهایی شما دارد. بنابراین برای خرید عینک طبی لازم است به برخی نکات توجه داشته باشید و فریم عینک طبی دخترانه ای را انتخاب کنید که با فرم صورت و استایل شما همخوانی داشته باشد.

امروزه شاهد افزایش تنوع انواع مدل های عینک طبی زنانه و دخترانه هستیم. تنوع بالای مدل های موجود هم یک حسن است و هم یک عیب. از طرفی با توجه به تنوع بالای مدل عینک طبی دخترانه با قطعیت میتوان گفت که حداقل یک عینک مناسب و ایده آل برای هر فرد با هر چهره ای یافت میشود.

از طرف دیگر گاهی ممکن است همین تنوع بالا شما را بر سر چندراهی انتخاب قرار دهد. در این مواقع شما میتوانید با در نظر گرفتن مزایا و معایب هر مدل، سلیقه شخصی و همچنین فرم صورتتان که مهم ترین اصل برای انتخاب عینک طبی است، عمل کنید.

مدل عینک طبی دخترانه با توجه به فرم صورت

مدل عینک طبی دخترانه شماره 1 در این قسمت قرار گرفت.
تنوع مدل عینک طبی دخترانه و زنانه بسیار زیاد است.

اولین نکته ای که برای خرید انواع عینک های طبی باید به آن توجه داشته باشید، فرم و حالت صورتتان است. عینک مناسب هر فرد باید به شکلی باشد که نه تنها تعادل، تناسب و زیبایی صورت را برهم نزند، بلکه تا حد امکان بتواند توجه دیگران را از عیوب موجود در صورت منحرف کند.

صورت شما میتواند به هریک از اشکال هندسی مربع، مستطیل، گرد، بیضی، مثلث، لوزی و یا قلب شبیه باشد. هریک از این چهره ها دارای ویژگی های خاص خود می باشند. بنابراین فریم عینک طبی مناسب برای هریک از این فرم صورت ها میتواند متفاوت باشد.

مدل عینک طبی دخترانه برای صورت بیضی شکل

مدل عینک طبی دخترانه شماره 2 در این قسمت قرار گرفت.
عینک هایی با لبه کشیده از مدل های محبوب در بین خانم ها می باشند.

صورت بیضی شکل دخترانه تقریباً در دسته صورت های کشیده قرار دارد. صورت های کشیده طولی بیشتر از عرض خود دارند. طول صورت بیضی تقریباً دو برابر عرض آن می باشد. به طور کلی میتوان ادعا داشت که صورت بیضی یکی از ایده آل ترین فرم های صورت برای استفاده از انواع فریم عینک طبی می باشد.

مدل عینک طبی دخترانه شماره 3 در این قسمت قرار گرفت.
عینک طبی با عدسی رنگی از جمله جدیدترین مدل های این روزها می باشد.

تناسب بین اجزای مختلف این فرم صورت نسبت به فرم های دیگر بیشتر است. بنابراین در بین مدل های مختلف اکثر فریم های عینک طبی برای این مدل چهره مناسب است. از جمله مدل عینک طبی دخترانه مناسب برای صورت بیضی میتوان به فریم مربعی، مستطیلی، خلبانی، گرد، هندسی و … اشاره کرد.

از آنجایی که طول صورت بیضی از عرض آن بیشتر است، فریم های پهن و فریم هایی که عرض بیشتری نسبت به طولشان دارند از جمله مناسب ترین فریم های عینک طبی دخترانه برای صورت بیضی شکل هستند.

مدل عینک طبی دخترانه شماره 4 در این قسمت قرار گرفت.
فریم عینک طبی طرحدار میتواند به شما چهره و استایلی شیک ببخشد.

از انواع فریم های جدید و پرطرفدار این روزها میتوان به فریم های بی رنگ یا شفاف اشاره کرد. مدل های فریم متفاوتی با این ویژگی در بازار ایران موجود است که شما براساس سلیقه شخصی میتوانید هریک را برگزینید.

مدل عینک طبی دخترانه شماره 5 در این قسمت قرار گرفت.
فریم عینک طبی شفاف از ترند ترین فریم های دنیای مد و فشن می باشد.

همچنین میتوانید در این زمینه مقاله عینک طبی دخترانه و زنانه شیک برای صورت بیضی را مطالعه کنید.

مدل عینک طبی دخترانه مناسب برای صورت مربعی

مدل عینک طبی دخترانه شماره 6 در این قسمت قرار گرفت.
تنوع فریم های هندسی بسیار بالا بوده و هریک از زیبایی خاصی برخوردارند.

صورت مربعی شکل تقریباً طول و عرض برابری داشته و دارای زاویه های بارز می باشد. فک و چانه پهن و زاویه دار از واضح ترین ویژگی های صورت مربعی شکل هستند. باتوجه به برابر بودن طول و عرض صورت مربعی شکل، فریم مناسب برای این مدل صورت باید به شکلی انتخاب شود که صورت را کشیده تر از حالت طبیعی خود نشان دهد.

مدل عینک طبی دخترانه شماره 7 در این قسمت قرار گرفت.
فریم های مستطیلی پهن همیشه طرفداران زیادی داشته است.

فریم عینک طبی پروانه ای، فریم عینک طبی گربه ای، فریم عینک طبی بیضی، فریم عینک طبی گرد و … از مدل های مناسب برای صورت مربعی شکل هستند. فریم های فانتزی یا فریم های رنگی نیز میتوانند از جمله انتخاب های مناسب برای صورت های مربعی شکل باشند.

مدل عینک طبی دخترانه شماره 8 در این قسمت قرار گرفت.
فریم های عینک طبی کائوچویی مشکی رنگ همیشه مد هستند.

فریم عینک طبی سفید رنگ امروزه یکی از رنگ های محبوب و پرطرفدار در بین دختران جوان برای عینک طبی می باشد. برای داشتن استایلی شیک و به روز میتوانید از این مدل فریم های زیبا و جذاب استفاده کنید.

مدل عینک طبی دخترانه شماره 9 در این قسمت قرار گرفت.
برای داشتن استایلی شیک میتوانید از عینک طبی با فریم سفید استفاده کنید.

مدل عینک طبی دخترانه برای صورت مستطیل

مدل عینک طبی دخترانه شماره 10 در این قسمت قرار گرفت.
برای انتخاب فریم عینک طبی به فرم صورت توجه کافی داشته باشید.

صورت های مستطیل شکل نیز در دسته صورت های کشیده قرار دارند. تفاوت صورت بیضی و صورت مستطیل شکل در فرم چانه و فک آنها می باشد. صورت های مستطیل شکل دارای فکی پهن و زاویه دار هستند. به همین دلیل فریم های عینک طبی زاویه دار برای این فرم صورت اصلاً گزینه مناسبی نیستند.

مدل عینک طبی دخترانه شماره 11 در این قسمت قرار گرفت.
فریم عینک طبی گرد در ابعاد متفاوتی تولید میشود.

اگر دارای صورت مستطیل شکل هستید انواع فریم های گرد، منحنی شکل، خلبانی، بیضی، پروانه ای، چشم گربه ای، فریم هایی با دسته های تزئین شده و … برای شما مناسب هستند.

مدل عینک طبی دخترانه شماره 12 در این قسمت قرار گرفت.
فریم عینک طبی خلبانی از جمله مدل های بسیار شیک و پرطرفدار است.

در این راستا میتوانید مقاله عینک طبی زنانه برای صورت کشیده را نیز مطالعه نمایید.

مدل عینک طبی دخترانه مناسب برای صورت گرد

مدل عینک طبی دخترانه شماره 13 در این قسمت قرار گرفت.
فریم عینک طبی مستطیلی در دوره های زمانی مختلف طرفداران خود را حفظ کرده است.

یکی دیگر از انواع فرم صورت، فرم صورت گرد می باشد. صورت های گرد هیچ گونه زاویه بارز و استخوانی ندارند. شکل چانه در این مدل صورت ها گرد و گونه ها برجسته می باشد. باتوجه به ویژگی هایی که برای صورت گرد بیان کردیم میتوان دریافت که انواع فریم عینک طبی گرد برای مدل عینک برای صورت گرد به هیچ عنوان مناسب نیستند.

مدل عینک طبی دخترانه شماره 14 در این قسمت قرار گرفت.
فریم عینک طبی تاثیر بسیار زیادی در استایل و چهره شما خواهد داشت.

به طور کلی بین فرم صورت و فریم عینک طبی باید یک تضاد نسبی برقرار باشد تا حالت چهره را جذاب و شیک نشان دهد. بنابراین اگر دارای صورت گرد هستید بهتر است به دنبال فریم های زاویه دار مانند انواع مدل عینک طبی دخترانه مربعی، مستطیلی، هندسی و … باشید.

مدل عینک طبی دخترانه 15 شماره در این قسمت قرار گرفت.
فریم عینک طبی چشم گربه ای در بین دختران جوان طرفداران بسیار زیادی دارد.

فریم هایی که لبه آنها کشیدگی به سمت بالا دارند مانند فریم های چشم گربه ای و پروانه ای شکل نیز از جمله فریم هایی هستند که توجه دیگران را از گردی صورت منحرف میکنند. بنابراین این مدل فریم ها نیز در دسته فریم های عینک طبی مناسب برای صورت گرد قرار میگیرند.

 مدل عینک طبی دخترانه برای صورت مثلثی شکل

صورت های مثلثی شکل در دو دسته صورت مثلثی و مثلث وارون قرار میگیرند. اندازه عرض پیشانی در صورت های مثلثی نسبت به عرض چانه به مقدار قابل توجی کمتر است. این تفاوت اندازه در صورت های مثلث وارون عکس می باشد. یعنی عرض پیشانی بسیار بیشتر از عرض چانه می باشد.

مدل عینک طبی دخترانه شماره 16 در این قسمت قرار گرفت.
فریم های کائوچویی در طرح و رنگ های متفاوتی موجود است.

صورت های مثلث وارون شباهت بسیار زیادی به صورت قلبی شکل دارند و عمدتاً در همان دسته قرار میگیرند. برای انتخاب فریم عینک طبی مناسب صورت مثلثی باید فریمی را انتخاب کنید که عدم تناسب چهره را پوشش دهد. بنابراین فریم هایی که لبه بالایی پهن تری دارند مانند فریم های برولین یا ابرویی، فریم های چشم گربه ای و … برای این مدل صورت مناسبند.

مدل عینک طبی دخترانه شماره 17 در این قسمت قرار گرفت.
فریم هایی که پل بینی فلزی و لبه های کائوچویی دارند از مدل های جذاب هستند.

مدل عینک طبی دخترانه برای صورت قلبی شکل

در صورت های قلبی شکل عرض پیشانی پهن تر از چانه و فک می باشد. انتخاب فریم مناسب برای این مدل صورت ها نسبت به سایر مدل ها کمی سخت تر و نیازمند صرف زمان بیشتری است. از جمله مدل های مناسب برای این فرم صورت فریم عینک طبی چشم گربه ای می باشد. به طور کلی برای این مدل صورت باید از فریم هایی استفاده کرد با ایجاد خطای دید توجه دیگران را از فرم صورت منحرف کند.

مدل عینک طبی دخترانه شماره 18 در این قسمت قرار گرفت.
فریم عینک طبی چشم گربه ای تنوع بالایی دارد.

کلام پایانی

در این مقاله علاوه بر بیان نکات لازم و معرفی انواع مدل عینک طبی دخترانه مناسب برای هر فرم صورت، تعدادی از مدل های زیبا و پرطرفدار عینک طبی را برای ایده گرفتن شما همراهان عزیز آوردیم. امیدواریم که این مطلب برای شما سودمند واقع شود.

همچنین لازم به ذکر است که برای خرید انواع عینک طبی باید به کیفیت و استاندارد بودن عدسی آن نیز توجه لازم و کافی داشته باشید. توصیه میکنیم قبل از خرید عینک طبی مقاله های راهنمای خرید عینک طبی و راهنمای خرید عدسی طبی را حتماً مطالعه فرمایید. همچنین میتوانید برای خرید عینک بدون فریم زنانه، عینک طبی ریبن زنانه، فریم عینک کائوچویی زنانه و … از فروشگاه عینک دی کالا دیدن نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نحوه تشخیص عینک دیور اصل چیست؟

نحوه تشخیص عینک دیور اصل

بدون شک برای شما نیز در زمان خرید عینک آفتابی و خرید عینک طبی این سوال پیش آمده که نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک چیست؟ در این مقاله برای شما همراهان عزیز راه های تشخیص عینک دیور اصل را آورده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟ آیا به چشم آسیب میزند؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با عینک بلوکات آشنا شده اید و یا خریداری کرده اید. در این مطلب از عینک دی کالا قصد داریم به بیان مزایا و مضرات شیشه عینک بلوکات بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
برند دیور یکی از برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی در سراسر جهان می باشد.

معرفی عینک آفتابی های نام آشنای برند دیور (DIOR)

از آنجایی که همه روزه شاهد افزایش تنوع مدل های مختلف عینک آفتابی هستیم، انتخاب مدل دلخواه برای خرید عینک آفتابی زنانه و خرید عینک آفتابی مردانه کمی دشوار شده است. در این راستا آشنایی با برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی به شما کمک برزگی خواهد کرد.

در این مطلب از عینک دی کالا به معرفی برند پرطرفدار و نام آشنای دیور(DIOR) در صنعت مد و فشن می پردازیم. برای آشنایی با این برند و همچنین مشاهده تعدادی از محصولات جذاب آن تا انتها همراه ما بمانید.

ادامه مطلب »

جدول راهنمای ارسال و پرداخت سفارشات