مدل عینک برای صورت گرد

اگر شما نیز جزء افرادی می باشید که صورت گردی دارید برای خرید عینک طبی مردانه و خرید عینک طبی زنانه لازم است به برخی نکات توجه لازم را داشته باشید. در این مقاله از عینک دی کالا به بررسی مدل های مناسب عینک طبی زنانه و مردانه مناسب برای صورت گرد میپردازیم.
مدل عینک برای صورت گرد چگونه است؟

عینک مناسب صورت گرد

مدل عینک برای صورت گرد چگونه است؟ در ابتدا لازم است بدانید که آیا صورت شما گرد است یا خیر. با قطعیت میتوان گفت منظور از صورت گرد یک صورت کاملاً دایره ای شکل نیست. در واقع در سراسر جهان تعداد افراد بسیار کمی را میتوان یافت که صورت آنها کاملاً از لحاظ هندسی دایره ای شکل باشد.

بلکه فرم صورت هرشخص میتواند به یک شکل هندسی خاص نسبت به باقی اشکال شباهت بیشتری داشته باشد. در این بین برخی از ویژگی های ظاهری میتواند صورت شما را در دسته صورت های گرد قرار بدهد. در فرم صورت گرد فاصله طولی و عرضی صورت تقریباً باهم برابر است.

یعنی فاصله بین گوش سمت چپ و راست با فاصله بالای پیشانی تا پایین چانه تقریباً یکی می باشد. علاوه بر این صورت های گرد زاویه های بارز و استخوانی ندارد. اگر طول و عرض صورتی برابر و زاویه دار نیز باشد فرم آن صورت مربعی شکل است نه گرد.

از طرف دیگر صورت های گرد پیشانی پهن و گونه های برجسته ای نیز دارند. به همین دلیل برای انتخاب مدل عینک برای صورت گرد باید به این ویژگی های ظاهری توجه زیادی داشته باشید.

مدل عینک برای صورت گرد زنانه

انتخاب عینک مناسب برای صورت گرد زنانه میتواند تاثیر بسیار شگفت انگیزی بر چهره و استایل شما داشته باشد. بنابراین ساده از کنار این موضوع گذر نکنید! همانطور که انتخاب فریم متناسب میتواند استایل شما را شیک و جذاب کند، با انتخاب اشتباه مدل فریم عکس این موضوع رخ میدهد.

به طور کلی میتوان گفت مدل عینک برای صورت گرد باید به شکلی باشد که با ایجاد یک تضاد خاص و چشمگیر در صورت، توجه دیگران را از گردی صورت منحرف کند. بنابراین عینک مناسب برای صورت گرد باید شکل هندسی متفاوتی با صورت داشته باشد، در نتیجه اگر صورت گردی دارید هرگز از فریم عینک طبی گرد استفاده نکنید.

اگر فرم عینک برای صورت گرد زنانه را از انواع فریم زاویه دار مانند فریم های مربعی، مستطیلی، هندسی، فریم D شکل و … انتخاب کنید، زاویه های این فریم ها یک تضاد زیبا و متناسب با چهره شما ایجاد خواهند کرد. بنابراین تنوع مدل عینک برای صورت گرد بسیار زیاد است و شما میتوانید بر اساس سلیقه شخصی خود و کاربردی که از فریم انتظار دارید هریک از آنها را برگزینید.

در ادامه نمونه هایی از مدل فرم عینک برای صورت گرد زنانه برای آشنایی هرچه بیشتر شما عزیزان و ایده گرفتن از آنها آورده ایم. همچنین شما میتوانید مقاله عینک طبی دخترانه شیک برای صورت گرد را نیز که به صورت تخصصی و جداگانه در رابطه با مدل های مناسب برای صورت گرد زنانه و دخترانه نوشته شده است را نیز مطالعه نمایید.

مدل عینک برای صورت گرد زنانه - مدل شماره 1
عینک طبی خلبانی یکی از فریم های پرطرفدار و شیک است که میتوانید با هر استایلی از آن استفاده کنید.

 

مدل عینک برای صورت گرد زنانه - مدل شماره 2
عینک هایی که در آنها جنس پل بینی و باقی فریم باهم متفاوت است از انتخاب های شیک برای یک استایل دخترانه شیک است.

 

مدل عینک برای صورت گرد زنانه - مدل شماره 3
عینک های D شکل از جمله مدل های مناسب برای صورت گرد زنانه می باشند.

 

مدل عینک برای صورت گرد زنانه - مدل شماره 4
عینک طبی خلبانی زنانه را در طرح و رنگ های متنوع و جذابی میتوانید بیابید.

 

مدل عینک برای صورت گرد زنانه - مدل شماره 5
فریم عینک طبی مستطیلی صورت گرد شما را کشیده تر نشان میدهد، بنابراین یک انتخاب مناسب است.

 

مدل عینک برای صورت گرد زنانه - مدل شماره 6
عینک طبی نیم فریم از آن دسته عینک هایی است که کمترین تغییر را در چهره ایجاد میکند.

 

مدل عینک برای صورت گرد زنانه - مدل شماره 7
فریم های فلزی نازک یکی از پرطرفدارترین انواع فریم عینک طبی زنانه و دخترانه می باشند.

 

مدل عینک برای صورت گرد زنانه - مدل شماره 8
مدل عینک برای صورت گرد هرچه بزرگ و پهن و زاویه دارتر باشد مناسب تر است.

 

مدل عینک برای صورت گرد زنانه - مدل شماره 9
فریم هایی که گوشه های آنها به سمت بالا کشیدگی دارد صورت شما را از گردی خارج کرده و کشیده تر نشان میدهد.

 

مدل عینک برای صورت گرد زنانه - مدل شماره 10
فریم های شفاف و رنگی این روزها در بین دختران جوتن برای استایل های جذاب بسیار پرطرفدار است.

 

مدل عینک برای صورت گرد زنانه - مدل شماره 11
فریم هایی هندسی تنوع بسیار بالایی دارند و با ایجاد یک هارمونی زیبا صورت گرد شما را جذاب میکنند.

 

مدل عینک برای صورت گرد زنانه - مدل شماره 12
فریم های ضخیم و مشکی رنگ کائوچویی از جمله مدل های مناسب برای صورت گرد می باشند.

مدل عینک برای صورت گرد مردانه

از آنجایی که آقایان برخلاف خانمها از اکسسوری های مختلفی برای استایل خود استفاده نمیکنند، فریم عینک طبی و عینک آفتابی یکی از اکسسوری های مهم و تاثیرگذار بر استایل آنها محسوب میشود. بنابراین اگر شما به عنوان یک آقا صورت گردی دارید و از طرف دیگر به دنبال یک استایل شیک مردانه نیز هستید بهتر است در انتخاب مدل عینک برای صورت گرد مردانه دقت کافی داشته باشید.

لازم به ذکر است که بسیاری از آقایان تمایلی به ایجاد تغییرات واضح در ظاهرشان با استفاده از عینک طبی ندارند. اگر شما نیز در این دسته قرار دارید ما به شما خرید عینک طبی بدون فریم را پیشنهاد میکنیم. عینک های بدون فریم تنها از دو عدسی ساده، دسته های نازک فلزی و پل بینی تشکل شده اند. به همین دلیل کمترین میزان تغییر را در چهره شما ایجاد خواهد کرد.

این مدل عینک ها در بین سیاستمداران، دانشمندان، پزشکان و سایر افرادی که میخواهند چهره فیلسوفانه و منطقی داشته باشند بسیار پرطرفدار است. در ادامه انواع مدل عینک طبی مناسب برای صورت گرد مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین شما میتوانید مقاله عینک طبی مردانه برای صورت گرد را نیز مطالعه نمایید.

مدل عینک برای صورت گرد مردانه - مدل شماره 1
فریم عینک طبی مستطیلی همیشه در بین نسل های مختلف از آقایان طرفداران زیادی داشته است.

 

مدل عینک برای صورت گرد مردانه - مدل شماره 2
عینک های نیم فریم مردانه به چهره شما حالتی متفکرانه، منطقی و روشنفکر می بخشد.

 

مدل عینک برای صورت گرد مردانه - مدل شماره 3
این روزها شاهد افزایش طرفداران فریم عینک طبی خلبانی در بین آقایان می باشیم.

 

مدل عینک برای صورت گرد مردانه - مدل شماره 4
فریم های کائوچویی مشکی رنگ برای انواع استایل رسمی و غیر رسمی آقایان مناسب هستند.

 

مدل عینک برای صورت گرد مردانه - مدل شماره 5
اگر تمایلی به تغییر چهره خود ندارید از عینک های ساده بدون فریم و نیم فریم استفاده کنید.

 

مدل عینک برای صورت گرد مردانه - مدل شماره 6
بهتر است برای صورت های گرد و تپل از فریم های بسیار کوچک و باریک استفاده نکنید.

 

مدل عینک برای صورت گرد مردانه - مدل شماره 7
فریم عینک طبی مربعی با زاویه های خاص خود به چهره گرد شما تناسب و تعادل را برمیگرداند.

 

مدل عینک برای صورت گرد مردانه - مدل شماره 8
استفاده از فریم های کائوچویی طرحدار و رنگی در هر سن و سالی میتواند استایل شما را جذاب کند.

 

مدل عینک برای صورت گرد مردانه - مدل شماره 9
توجه کنید که مدل عینک برای صورت گرد حتماً باید زاویه دار باشد و از فریم های گرد بپرهیزید.

 

خرید اینترنتی انواع مدل فرم عینک برای صورت گرد

باتوجه به اینکه صرفه جویی و ذخیره زمان برای انجام همه امور به یکی از بزرگترین دغدغه های افراد تبدیل شده است، ایجاد بستری برای انجام امور وقت گیری مانند خرید انواع وسایل یک کمک بزرگ برای جامعه امروزی است. در این راستا فروشگاه های اینترنتی بسیاری نیز در حوزه فروش انواع عینک طبی و آفتابی و لوازم جانبی مربوط به آنها مشغول فعالیت می باشند.

با انتخاب خرید اینترنتی به جای خرید حضوری شما میتوانید در هر زمان و مکانی که باشید انواع مدل عینک برای صورت گرد را با یکدگیر از لحاظ قیمت و سایر ویژگی ها مقایسه کرده و بهترین مدل را برای خود برگزینید. فروشگاه اینترنتی عینک دی کالا در سال 1393 به عنوان اولین سایت فروش اینترنتی عینک و لوازم جانبی در ایران فعالیت خود را آغاز کرده است.

شما میتوانید با مراجعه به بخش فروشگاه سایت عینک دی کالا انواع مدل های عینک طبی و عینک آفتابی از جمله عینک آفتابی پلاریزه مردانه، عینک آفتابی مردانه ریبن، عینک آفتابی مردانه خلبانی، عینک آفتابی مردانه ریبن ویفری، عینک آفتابی جنتل مانستر مردانه، عینک آفتابی جنتل مانستر زنانه، فریم عینک کائوچویی زنانه، عینک آفتابی دخترانه، عینک طبی فلزی مردانه،عینک بدون فریم مردانه، عینک بدون فریم مردانه،عینک طبی دخترانه، عینک بدون فریم زنانه، عینک طبی ریبن زنانه، فریم عینک کائوچویی زنانه و … را با یکدیگر مقایسه کرده و در بستری مطمئن و ایمن محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نحوه تشخیص عینک دیور اصل چیست؟

نحوه تشخیص عینک دیور اصل

بدون شک برای شما نیز در زمان خرید عینک آفتابی و خرید عینک طبی این سوال پیش آمده که نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک چیست؟ در این مقاله برای شما همراهان عزیز راه های تشخیص عینک دیور اصل را آورده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟ آیا به چشم آسیب میزند؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با عینک بلوکات آشنا شده اید و یا خریداری کرده اید. در این مطلب از عینک دی کالا قصد داریم به بیان مزایا و مضرات شیشه عینک بلوکات بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
برند دیور یکی از برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی در سراسر جهان می باشد.

معرفی عینک آفتابی های نام آشنای برند دیور (DIOR)

از آنجایی که همه روزه شاهد افزایش تنوع مدل های مختلف عینک آفتابی هستیم، انتخاب مدل دلخواه برای خرید عینک آفتابی زنانه و خرید عینک آفتابی مردانه کمی دشوار شده است. در این راستا آشنایی با برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی به شما کمک برزگی خواهد کرد.

در این مطلب از عینک دی کالا به معرفی برند پرطرفدار و نام آشنای دیور(DIOR) در صنعت مد و فشن می پردازیم. برای آشنایی با این برند و همچنین مشاهده تعدادی از محصولات جذاب آن تا انتها همراه ما بمانید.

ادامه مطلب »

جدول راهنمای ارسال و پرداخت سفارشات