راهنمای خرید عینک طبی | بررسی نکات جامع و کامل برای خرید عینک

راهنمای خرید عینک طبی به شما کمک بزرگی در زمینه خرید عینک طبی مردانه و خرید عینک طبی زنانه خواهد کرد. با مطالعه راهنما قبل از اقدام به خرید میتوانید با خاطری آسوده یک خرید مطمئن و امن داشته باشید.
راهنمای خرید عینک طبی چیست؟

امروزه استفاده از عینک طبی جدا از بحث مشکلات بینایی برای داشتن استایلی شیک نیز مرسوم است. بنابراین انتخاب درست فریم عینک طبی از اهمیت بالایی برخوردار است. در این صورت شما میتوانید چهره و استایلی جذاب داشته باشید.

همچنین تنوع بالای فریم های عینک طبی با تفاوت عدسی ها و جنس فریم ها میتواند در زمان خرید عینک طبی شما را دچار سردرگمی کند. بنابراین در این مقاله به طور کامل نکات لازم برای خرید عینک طبی را بررسی میکنیم. تا انتها همراه ما باشید.

راهنمای خرید عینک طبی بر اساس فرم صورت

یکی از اصلی ترین فاکتورهایی که برای خرید عینک طبی باید به آن توجه داشته باشید، برقراری تناسب بین فرم صورت و فریم عینک طبی می باشد. اگر مدل فریم عینک طبی را بدون توجه به این نکته انتخاب کنید، نتیجه برای شما راضی کننده نخواهد بود.

براساس اصول چهره شناسی چند مدل فرم صورت مختلف اعم از مربعی، مستطیلی، مثلثی، قلبی، گرد و بیضی وجود دارد. هریک از این فرم صورتها مشخصه های خود را دارند که در ادامه برای شما بیان میکنیم.

شناخت فرم صورت مربعی

در این قسمت عکس صورت مربعی به عنوان راهنمای خرید عینک طبی قرار گرفت.
در صورت های مربعی فک پهن است.

صورت های مربعی دارای طول و عرض یکسان هستند. در این چهره ها فک پهن و بزرگ است و بین گونه ها، پیشانی و فک یک تعادل مشهود برقرار می باشد. عینک طبی با فریم گرد، بیضی و یا چشم گربه ای میتواند به جذاب تر شدن این چهره ها کمک کند.

ویژگی های صورت مستطیلی

در این قسمت عکس صورت مستطیلی به عنوان راهنمای خرید عینک طبی قرار گرفت.
صورت های مستطیلی کشیده هستند.

صورت های مستطیل شکل دارای چانه و فکی پهن هستند و همچنین در این فرم صورت، طول صورت از عرض آن به طور بارزی بیشتر است. برای این مدل صورت ها باید از فریم هایی استفاده کرد که طول صورت را کمتر نشان بدهند، مانند فریم های بیضی شکل، فریم های گرد و به طور کلی فریم های بزرگ و پهن.

شناخت صورت مثلثی به عنوان راهنمای خرید عینک طبی

در این قسمت عکس صورت مثلثی به عنوان راهنمای خرید عینک طبی قرار گرفت.
در صورت های مثلثی اندازه پیشانی کمتر از اندازه خط چانه می باشد.

در صورت های مثلثی اندازه پیشانی کمتر از اندازه خط چانه می باشد. انتخاب فریم عینک طبی برای این مدل صورت ها باید به گونه ای باشد که این عدم تناسب در چهره جبران شود. فریم های مربعی، مستطیلی و چشم گربه ای انتخاب مناسبی برای این افراد می باشد.

ویژگی های صورت گرد

در این قسمت عکس صورت گرد به عنوان راهنمای خرید عینک طبی قرار گرفت.
صورت های گرد بدون زاویه هستند.

کمتر کسی در جهان یافت میشود که صورت کاملا گردی داشته باشد. اما اگر چهره ای در کنار برابر بودن طول و عرضش دارای فکی گرد و برجسته باشد میتوان آن را در دسته صورت های گرد قرار داد. فریم های عینک طبی که زاویه دار هستند مانند فریم های عینک گربه ای، چند ضلعی و مستطیلی میتوانند برای این چهره مناسب باشند.

شناخت صورت بیضی

در این قسمت عکس صورت بیضی به عنوان راهنمای خرید عینک طبی قرار گرفت.
صورت بیضی شکل ایده آل ترین فرم صورت می باشد.

صورت هایی که طول بیشتری از عرض خود دارند اما تناسب بین طول و عرض همچنان حفظ شده است و فک منحنی شکل دارند در دسته صورت های بیضی قرار میگیرند. به عنوان راهنمای خرید عینک طبی باید گفت ایده آل ترین فرم صورت برای انتخاب فریم عینک طبی صورت بیضی شکل می باشد زیرا اکثر فریم های عینک برای این مدل صورت مناسب است. فریم های مستطیلی که پهنای آنها از عرض صورت بیشتر است یک انتخاب ایده آل برای صورت های بیضی شکل می باشد.

مشخصه های صورت قلبی

در این قسمت عکس صورت قلبی به عنوان راهنمای خرید عینک طبی قرار گرفت.
حالت فک در صورت های قلبی تیز می باشد.

بارزترین ویژگی صورت های قلبی شکل، مدل فک آنها است. در این مدل صورت ها فک ها غالباً زاویه دار و چانه تیز می باشد. طول و عرض صورت برابر می باشد و پیشانی پهن است. افرادی که این مدل صورت را دارند باید خرید عینک طبی بدون فریم و یا عینک هایی با فریم نازک را انتخاب کنند.

راهنمای خرید عینک طبی مردانه

بسیاری از آقایان به دنبال عینک طبی هستند که ساده و شیک باشد. به عنوان مشاوره خرید عینک طبی به شما توصیه میکنیم اگر تمایلی به تغییر چهره خود براثر استفاده از عینک طبی ندارید، عینک طبی های بدون فریم بهترین مدل برای شما هستند.

این مدل عینک ها در هر دوره زمانی مد هستند و قابلیت تطبیق با هر چهره و استایلی را نیز دارند. عینک طبی بدون فریم به شما کمک میکند چهره ای منطقی، روشنفکر و متین داشته باشید. به همین دلیل است که اکثر سیاستمداران، پزشکان و مهندسان از این مدل فریم استفاده میکنند.

همچنین در راستای راهنمای خرید عینک طبی مردانه میتوانیم به انتخاب عینک طبی خلبانی مردانه بپردازیم. عینک طبی خلبانی جزء محبوب ترین فریم ها در بین آقایان می باشد. این مدل فریم ها طراحی کلاسیکی دارند و برای هر چهره و استایلی مناسب می باشند. بنابراین اگر به دنبال فریمی هستید که چهره و استایل شما را جذاب و شیک نشان بدهد این مدل فریم برای شما ایده آل می باشد.

قبل از خرید عینک طبی مردانه به راهنمای خرید عینک طبی مردانه توجه کنید.
عینک هایی با طرح ساده و رنگ های خنثی برای آقایان مناسب است.

در این راستا شما میتوانید مقاله های عینک طبی مردانه برای صورت گرد و مدل عینک طبی مردانه برای صورت کشیده و لاغر را نیز در صورت تمایل مطالعه کنید. به طور کلی فریم های عینک طبی مردانه دارای رنگ های خنثی و ظاهری رسمی هستند.

راهنمای خرید عینک طبی زنانه

به عنوان راهنمای خرید عینک طبی زنانه باید بگوییم که مهم ترین فاکتور برای انتخاب فریم عینک را فرم صورت خود قرار دهید. هماهنگی که به وسیله فریم عینک مناسب بین اجزای صورت شما برقرار میشود به شما چهره ای شیک و زیبا میدهد.

همچنین توصیه میکنیم عینک های ساده و مینیمال را انتخاب کنید. این مدل عینک ها برای هر استایلی مناسب هستند و ظاهری شیک و مرتب به شما میدهند. به طور کلی عینک های طبی زنانه فریم های ظریف تر و پهنای کمتری دارند. تنوع طرح و رنگ فریم های عینک طبی زنانه زیاد است.

به عنوان راهنمای خرید عینک طبی به فرم صورت توجه کنید.
تعیین فرم صورت قبل از خرید عینک طبی از اهمیت برخوردار است.

راهنمای خرید فریم عینک طبی براساس جنس فریم عینک

فریم های عینک طبی با استفاده از متریال های متفاوتی طراحی و تولید میشوند که هریک دارای ویژگی های خاص می باشند. توصیه میشود قبل از خرید با توجه به راهنمای خرید عینک طبی جنس فریم مد نظر خود را انتخاب کنید. در این حالت برای انتخاب مدل فریم، روند راحت تری خواهید داشت.

به طور مثال اگر به دنبال فریمی باشید که روی چهره خیلی خودنمایی نکند و توجه دیگران به آن معطوف نشود بهتر است از فریم های فلزی نازک استفاده کنید. فریم های فلزی سبک، راحت، شیک و مقاوم هستند.

اما اگر قصد دارید با استفاده از عینک طبی توجه دیگران از باقی اجزای صورت برداشته و به فریم عینک معطوف شود میتوانید از فریم های کائوچویی استفاده کنید. این فریم ها در طرح و رنگ های متنوعی موجود است.

راهنمای خرید عینک طبی از اهمیت بالایی برخوردار است.
به جنس فریم عینک طبی قبل از خرید توجه نمایید.

راهنمای خرید عینک طبی براساس جنس عدسی

یکی دیگر از عواملی که برای خرید عینک طبی باید به آن توجه داشته باشید انتخاب درست جنس عدسی عینک براساس کاربرد آن است. انتخاب عدسی مناسب برای حفظ سلامت چشم از اهمیت بالایی برخوردار است. در مقاله ای جداگانه به طور کامل راهنمای خرید عدسی طبی را برای شما توضیح داده ایم. توصیه میکنیم این مقاله را قبل از خرید عینک طبی بادقت کامل مطالعه کنید.

کلام آخر

انتخاب عینک طبی استاندارد و مناسب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. خرید عینک طبی غیراستاندارد میتواند مشکلاتی از قبیل دردهای چشمی و سردرد، راحت نبودن و سر خوردن مداوم عینک از روی بینی و … داشته باشد. بنابراین تاکید میکنیم بخاطر دلایلی مانند هزینه پایین تر، عینک های غیر استاندارد و فیک را برای خرید انتخاب نکنید.

شما میتوانید انواع عینک طبی بچگانه، عینک طبی ریبن، عینک برای صورت گرد، عینک طبی ریبن خلبانی، عینک طبی فلزی مردانه، فریم عینک طبی مردانه، عینک بدون فریم مردانه و همچنین عینک طبی دخترانه، عینک بدون فریم زنانه، عینک طبی ریبن زنانه، فریم عینک کائوچویی زنانه، عینک گرد دخترانه  و … را از سایت دی کالا تهیه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نحوه تشخیص عینک دیور اصل چیست؟

نحوه تشخیص عینک دیور اصل

بدون شک برای شما نیز در زمان خرید عینک آفتابی و خرید عینک طبی این سوال پیش آمده که نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک چیست؟ در این مقاله برای شما همراهان عزیز راه های تشخیص عینک دیور اصل را آورده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟ آیا به چشم آسیب میزند؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با عینک بلوکات آشنا شده اید و یا خریداری کرده اید. در این مطلب از عینک دی کالا قصد داریم به بیان مزایا و مضرات شیشه عینک بلوکات بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
برند دیور یکی از برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی در سراسر جهان می باشد.

معرفی عینک آفتابی های نام آشنای برند دیور (DIOR)

از آنجایی که همه روزه شاهد افزایش تنوع مدل های مختلف عینک آفتابی هستیم، انتخاب مدل دلخواه برای خرید عینک آفتابی زنانه و خرید عینک آفتابی مردانه کمی دشوار شده است. در این راستا آشنایی با برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی به شما کمک برزگی خواهد کرد.

در این مطلب از عینک دی کالا به معرفی برند پرطرفدار و نام آشنای دیور(DIOR) در صنعت مد و فشن می پردازیم. برای آشنایی با این برند و همچنین مشاهده تعدادی از محصولات جذاب آن تا انتها همراه ما بمانید.

ادامه مطلب »

جدول راهنمای ارسال و پرداخت سفارشات