بهترین برند عدسی عینک طبی کره ای

آشنایی با بهترین برند عدسی عینک طبی به شما کمک میکند با آسودگی خاطر و راحتی بیشتری برای خرید عدسی طبی اقدام نمایید. برندهای مختلفی در زمینه تولید عدسی طبی فعالیت دارند که از بین آنها عدسی های کره ای کیفیت بالایی داشته و استاندارد هستند. برای آشنایی با بهترین برند عدسی عینک طبی کره ای تا انتهای مقاله همراه ما باشید.
بهترین برند عدسی عینک طبی کره ای کدام است؟

بهترین برند عدسی عینک طبی کره ای چیست؟ اگر شما نیز قصد خرید عدسی عینک طبی داشته باشید این سوال ذهنتان را درگیر خواهد کرد. در سراسر جهان کمپانی های مختلفی به تولید عدسی های مختلف طبی و غیر طبی مشغول فعالیت هستند. در این بین عدسی های برند های کره ای نسبت به بسیاری دیگر از برندها مرغوبیت بالاتری دارند.

به عنوان بهترین برند عدسی عینک طبی کره ای میتوان به برند جنتل مانستر GENTEL MONSTER، برند STEALER ، عدسی آسفریک اویستا، برند اسمارت ویژن، عدسی یورو ویژن، برند CARIN و برند TRUTHeyewear اشاره کرد. در ادامه به معرفی کامل هریک از این برندها خواهیم پرداخت.

برند GENTEL MONSTER به عنوان بهترین برند عدسی عینک طبی کره ای

از معروف ترین و پرفروش ترین برندهای عدسی عینک طبی کره ای میتوان به برند جنتل مانستر اشاره کرد. این برند محصولاتی با سبک نو و باکیفیت را طراحی و تولید میکند. عدسی های برند جنتل مانستر علاوه بر کیفیت بالا دارای ظرافت خاصی هم هستند. به همین دلیل عدسی عینک طبی جنتل مانستر در بین خانم ها طرفداران زیادی کسب کرده است.

برند جنتل مانستر به عنوان یکی از انواع بهترین برند عدسی عینک طبی کره ای عدسی هایی با مقاومت بالا در برابر ضربه تولید میکند. عدسی های این برند متناسب با فریم های عینک طبی گرد، مربعی، مستطیلی، بیضی و … با طراحی های نو در کنار سبک کلاسیک عرضه میشوند.

معرفی برند برتر اسمارت ویژن

برند اسمارت ویژن از انواع بهترین برند عدسی عینک طبی کره ای است.
محصولات برند اسمارت ویژن کیفیت بسیار بالایی دارند.

برند اسمارت ویژن نیز یکی دیگر از برندهای باکیفیت و پرطرفدار کره ای تولید کننده عدسی طبی می باشد. این برند عدسی های طبی را در انواع مختلف تک دید، دو دید و تدریجی تولید میکند. از برترین ویژگی های عدسی های برند اسمارت ویژن میتوان به تولید عدسی های بسیار باکیفیت با قیمت پایین تر از سایر برندها اشاره کرد.

برند کره ای اسمارت ویژن با هدف تولید عدسی های شفاف و باکیفیت با قیمت پایین فعالیت میکند تا همه افراد بتوانند با صرف هزینه کمتری با داشتن عدسی باکیفیت سلامت چشم های خود را تضمین کنند. برند اسمارت ویژن عدسی های متنوعی را تولید و عرضه میکند، همچنین این برند طراحی و تولید عدسی های سفارشی را نیز میپذیرد.

لازم به ذکر است که عدسی فوق فشرده برند اسمارت ویژن به دلیل سبک بودن و ظرافت بالایی که دارد یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین محصولات موجود در بازار برای افرادی است که نمره چشم بالایی دارند. از دیگر محصولات باکیفیت این برند میتوانیم به عدسی بلوکات اسمارت ویژن اشاره کنیم.

عدسی یورو ویژن از انواع بهترین برند عدسی عینک طبی کره ای

یورو ویژن یکی دیگر از برندهای کره ای است که عدسی های بسیار باکیفیت و خاصی را با استفاده از پلاستیک تولید میکند. عدسی های برند یورو ویژن دارای ویژگی های برجسته ای نسبت به بسیاری از برندهای موجود در بازار هستند. از جمله ویژگی های مثبت این برند میتوان به مقاموت بالای آنها در برابر ضربه و ایجاد خش اشاره کرد.

یورو ویژن عدسی های خود را با استفاده از پلی کربنات و دارای طلق پلاریزه، طلق آفتابی، لایه سوپرهیدروفروبیک، پوشش فتوکرومیک و پوشش بلوکنترل تولید میکند. بنابراین این عدسی ها به خوبی از چشم در برابر آسیب ها محافظت میکند.

معرفی عدسی آسفریک آویستا

برند آویستا از انواع بهترین برند عدسی عینک طبی کره ای است.
عدسی آسفریک آویستا از طرفداران زیادی برخوردار است.

آویستا یکی دیگر از برندهای باکیفیت در سراسر جهان می باشد. در بین محصولات این برند عدسی آسفریک آویستا از کیفیت و طرفداران زیادی برخوردار است. از ویژگی های برجسته این نوع عدسی میتوان به کاهش تدریخی خمیدگی سطح عدسی از وسط به کناره ها اشاره کرد.

همین ویژگی باعث میشود این نوع عدسی تقریباً ظاهری مسطح دشاته باشد به همین دلیل بسیار زیبا و شیک می باشد. از طرف دیگر به دلیل داشتن ضریب شکست 1.56 از تغییر اندازه چشم از پشت عدسی جلوگیری میکند.

بهترین برند عدسی عینک طبی کره ای، برند CARIN

برند کره ای کارین نیز از جمله برندهای برتر در حوزه عینک آسیا و جهان می باشد. از ویژگی های برجسته این برند میتوان به حفظ اصالت کلاسیک در کنار به روز رسانی های مداوم طراحی های خود اشاره کرد. امروزه برند کره ای کارین در سراسر جهان طرفداران زیادی کسب کرده و قیمت مناسبی نیز دارد.

معرفی برند کره ای TRUTHeyewear

یکی از برندهای قدیمی کره ای تولید کننده عدسی برند TRUTHeyewear می باشد. برند تروث آی ور از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه برای تولید عدسی های خود استفاده میکند. به همین دلیل پس از گذشت سالها همچنان کیفیت و محبوبیت خود را در بین عموم مردم حفظ کرده است.

کلام پایانی

در این مقاله قصد داشتیم با معرفی بهترین برند عدسی عینک طبی کره ای به شما کمک کنیم در بین برندهای متفاوت موجود در بازار ایران و جهان انتخاب راحت تری داشته باشید. شایان به ذکر است که امروزه شرایط و بستری در شبکه ی اینترنت فراهم شده است که شما به راحتی میتوانید در هر زمان و مکانی که باشید انواع عدسی طبی را با صرف کمترین زمان و هزینه خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی عینک دی کالا از سال 1393 فعالیت خود را در زمینه فروش اینترنتی انواع عینک طبی و آفتابی شروع کرده است. مفتخریم که در طی این سالها خدمات باکیفیتی را به همراهان خود ارائه کرده ایم. شما نیز میتوانید برای خرید انواع عدسی طبی به صفحه فروشگاه عینک دی کالا مراجعه کرده و از خدمات ما بهره ببرید. همچنین توصیه میکنیم قبل از خرید عینک طبی مقاله های راهنمای خرید عینک طبی و راهنمای خرید عدسی طبی را حتماً مطالعه فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نحوه تشخیص عینک دیور اصل چیست؟

نحوه تشخیص عینک دیور اصل

بدون شک برای شما نیز در زمان خرید عینک آفتابی و خرید عینک طبی این سوال پیش آمده که نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک چیست؟ در این مقاله برای شما همراهان عزیز راه های تشخیص عینک دیور اصل را آورده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟ آیا به چشم آسیب میزند؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با عینک بلوکات آشنا شده اید و یا خریداری کرده اید. در این مطلب از عینک دی کالا قصد داریم به بیان مزایا و مضرات شیشه عینک بلوکات بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
برند دیور یکی از برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی در سراسر جهان می باشد.

معرفی عینک آفتابی های نام آشنای برند دیور (DIOR)

از آنجایی که همه روزه شاهد افزایش تنوع مدل های مختلف عینک آفتابی هستیم، انتخاب مدل دلخواه برای خرید عینک آفتابی زنانه و خرید عینک آفتابی مردانه کمی دشوار شده است. در این راستا آشنایی با برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی به شما کمک برزگی خواهد کرد.

در این مطلب از عینک دی کالا به معرفی برند پرطرفدار و نام آشنای دیور(DIOR) در صنعت مد و فشن می پردازیم. برای آشنایی با این برند و همچنین مشاهده تعدادی از محصولات جذاب آن تا انتها همراه ما بمانید.

ادامه مطلب »

جدول راهنمای ارسال و پرداخت سفارشات