معرفی عینک آفتابی های نام آشنای برند دیور (DIOR)

از آنجایی که همه روزه شاهد افزایش تنوع مدل های مختلف عینک آفتابی هستیم، انتخاب مدل دلخواه برای خرید عینک آفتابی زنانه و خرید عینک آفتابی مردانه کمی دشوار شده است. در این راستا آشنایی با برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی به شما کمک برزگی خواهد کرد. در این مطلب از عینک دی کالا به معرفی برند پرطرفدار و نام آشنای دیور(DIOR) در صنعت مد و فشن می پردازیم. برای آشنایی با این برند و همچنین مشاهده تعدادی از محصولات جذاب آن تا انتها همراه ما بمانید.
برند دیور یکی از برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی در سراسر جهان می باشد.

مروری بر تاریخچه برند دیور

برند دیور یکی از لوکس ترین و خاص ترین برندهای بین المللی در صنعت مد است که در سال 1946 توسط طراح مد فرانسوی به نام کریستین دیور تاسیس شده است. طراحی های جدید، منحصر به فرد و پر از ظرافت برند دیور از همان ابتدا مورد توجه افراد مشهوری همچون مارلین دیتریش، آوا گاردنر و اعضای خانواده سلطنتی فرانسه قرار گرفت و همین امر به محبوبیت این برند افزود.

پس از مرگ کریستین دیور در سال 1957 مدیریت این برند را افراد دیگری به دست گرفتند اما همچنان شکوه و محبوبیت این برند به واسطه طراحی های فوق العاده آن ادامه یافته است. پس از گذشت سالها همچنان محصولات برند دیور یکی از لاکچری ترین ها در دنیای مد محسوب میشود.

نکات تشخیص عینک آفتابی اصل برند دیور

عینک آفتابی های برند دیور به واسطه کیفیت بالایی که دارند و همچنین شهرت این برند از قیمت بالایی برخوردار می باشند. طبیعتاً محصولات تقلبی با نام برندهای مشهور در بازار فراوان است. به همین دلیل در زمان خرید عینک آفتابی های این برند باید نسبت به اصل بودن آنها اطمینان حاصل نمایید.

  1. عینک آفتابی های اصل برند دیور در جعبه های مخصوص و باکیفت انی برند به رنگ مشکی عرضه میشود. نام این برند باید بدون هیچ گونه غلط املایی بر روی جعبه حک شده باشد.
  2. به برچسب موجود بر روی جعبه توجه نمایید. اطلاعات عینک آفتابی از جمله شماره سریال و اندازه های دقیق محصول روی این برچسب وجود دارد.
  3. درون جعبه عینک آفتابی اصل برند دیور باید یک کارت گارانتی شامل اطلاعات محصول، قاب عینک و دستمال عینک مخصوص این برند وجود داشته باشد.
  4. لوگو برند دویر دقیقا در مرکز دستمال عینک چاپ شده است.
  5. اطلاعات موجود روی کارت گارانتی را با اطلاعات برچسب روی جعبه تطابق دهید.
  6. تمامی نوشته های روی کارت گارانتی را از لحاظ اشتباهات نگارشی بررسی کنید.
  7. در قدم بعدی قسمت داخلی دسته سمت راست عینک آفتابی را بررسی کنید. در این قسمت باید عبارت Christian Dior بدون هیچ گونه غلط نگارشی حک شده باشد.
  8. بر روی قسمت داخلی دسته سمت راست مدل های جدیدعینک آفتابی اصل برند دیور شماره سریال عینک نیز درج شده است. این شماره سریال را با اطلاعات روی کارت گارانتی و برچسب جعبه تطابق دهید.
  9. نام مدل عینک نیز بر روی قسمت داخلی دسته سمت چپ عینک اصل این برند حک میشود.
  10. در برخی مدل ها بر روی قسمت داخلی دسته سمت چپ عینک اطلاعاتی از قبیل شماره مدل، کد رنگ و اندازه عدسی و فریم عینک حک میشود. این اطلاعات را میتوانید با اندازه های موجود در کارت گارانتی و برچسب مقایسه کنید.

معرفی 3 مدل عینک آفتابی جذاب زنانه از برند دیور

مدل شماره 1 عینک آفتابی زنانه برند دیور

عینک آفتابی مدل فوق با نام CDior B2U یکی از طراحی های فوق العاده شیک و جذاب با قاب پروانه ای شکل از جنس استات مشکی، لنزهای خاکستری رنگ و ساخت ایتالیا می باشد. لولاهای فلزی طلایی رنگ این مدل از مجموعه جواهرات 30 Montaigne الهام گرفته شده است. نکته جالب این مدل پدهای بینی آن می باشد که طراحی آن به گونه ای است که با انواع فرم صورت همخوانی داشته باشد و شما با آن کاملاً احساس راحتی داشته باشید.

مدل شماره 2 عینک آفتابی زنانه برند دیور

مدل فوق که با نام DiorMidnight S1 عرضه شده است دارای یک طراحی مدرن و شیک می باشد. قاب مربعی این عینک خاص از برند دیور از جنس استات لاک پشتی به رنگ مشکی و قهوه ای مایل به زرد می باشد که در کنار لنزهای آبی به هر چهره و استایل یک جلوه خیره کننده میدهد. بر روی دسته های این عینک عبارت کریستین دیور به صورت طلایی رنگ حک شده است.

مدل شماره 3 عینک آفتابی زنانه برند دیور

عینک آفتابی زنانه DiorSignature B7I یکی دیگر از طراحی های فوق العاده زیبای برند دیور می باشد. فریم پروانه ای شکل این مدل از جنس استات به رنگ مشکی در کنار لنزهای خاکستری گرادیان می باشد.

استفاده از نوارهای فلزی طلایی روی دسته ها که تا لنزهای عینک ادامه دارند در کنار نام کریستین دیور جلوه خاصی به این عینک آفتابی زنانه بخشیده است. ظرافت و باریک بودن فریم یکی دیگر از ویژگی های مثبت این مدل می باشد.

معرفی 3 مدل عینک آفتابی مردانه شیک از برند دیور

مدل شماره 1 عینک آفتابی مردانه برند دیور

عینک آفتابی مردانه DiorBlackSuit RI از برند دیور یکی از طراحی های ظریف و جذاب این برند می باشد. برای ساخت این فریم از استات به رنگ مشکی در کنار لنزهای خاکستری استفاده شده است. از جمله مهم ترین جزئیات که سبب خاص بودن این مدل هستند میتوان به وجود پل بینی دوتایی عینک در کنار لولاهای خاص آن که با حروف CD تزئین شده اند اشاره کرد. همچنین نباید از این نکته غافل شد که لنزهای این مدل عینک آفتابی مردانه با استفاده از میله های فلزی با روکش نقره ای در لبه تزئین شده اند.

مدل شماره 2 عینک آفتابی مردانه برند دیور

عینک آفتابی مردانه CD Diamond S2I از برند دیور را میتوان به عنوان یکی دیگر از مدل های خاص و جذاب این برند معرفی کرد. این مدل عینک زیبا دارای یک قاب شفاف از جنس استات به رنگ زرد، در کنار دسته هایی با سبک موتیف می باشد که بر روی آن حروف سی دی حکاکی شده و دارای جزئیات الماسی شکل است.

لولای فلزی CD Diamond طلایی رنگ و لنزهای سبز رنگ به طرز ماهرانه ای این مدل عینک آفتابی را به یک طراحی خاص تبدیل میکنند. همچنین میتوان به این مورد اشاره کرد که لنز چپ این عینک با حروف کریستین دیور تزئین شده است.

مدل شماره 3 عینک آفتابی مردانه برند دیور

عینک آفتابی مردانه برند دیور با نام CD Link A1U دارای سبک خلبانی و مدرن می باشد. در طراحی این مدل زیبا از قاب فلزی خاکستری در کنار لنزهای آینه ای خاکستری با موتیف Dior Oblique استفاده شده است. دسته های این مدل فلزی با روکش نقره ای می باشند که با حروف سی دی روباز تزئین شده اند. انتهای دسته ها از جنس استات مشکی رنگ می باشد.

کلام پایانی

بدون شک با استفاده از عینک آفتابی های اصل برند دیور و سایر بذندهای مشهور شما میتوانید یک استایل بسیار شیک و خیره کننده داشته باشید. در این راستا شما میتوانید برای آشنایی هرچه بیشتر با عینک آفتابی های برندهای برتر در این حوزه مقالات ” آشنایی با عینک آفتابی های برند بربری، معرفی عینک آفتابی های برند بولگاری،  برند پرادا، عینک آفتابی های برند گوچی، برند ورساچه، معرفی برند تام فورد ” را نیز مطالعه نمایید.

همچنین شما میتوانید برای مشاهده انواع مدل های عینک آفتابی زنانه و مردانه شیک، استاندارد و باکیفیت از برندهای مختلف و همچنین اطلاع از قیمت آنها وارد لینک مربوط به خرید عینک آفتابی شوید. امید است که مطالعه این مطلب برای شما ثمر بخش باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نحوه تشخیص عینک دیور اصل چیست؟

نحوه تشخیص عینک دیور اصل

بدون شک برای شما نیز در زمان خرید عینک آفتابی و خرید عینک طبی این سوال پیش آمده که نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک چیست؟ در این مقاله برای شما همراهان عزیز راه های تشخیص عینک دیور اصل را آورده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟ آیا به چشم آسیب میزند؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با عینک بلوکات آشنا شده اید و یا خریداری کرده اید. در این مطلب از عینک دی کالا قصد داریم به بیان مزایا و مضرات شیشه عینک بلوکات بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »

جدول راهنمای ارسال و پرداخت سفارشات