نحوه تشخیص عینک دیور اصل

بدون شک برای شما نیز در زمان خرید عینک آفتابی و خرید عینک طبی این سوال پیش آمده که نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک چیست؟ در این مقاله برای شما همراهان عزیز راه های تشخیص عینک دیور اصل را آورده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.
نحوه تشخیص عینک دیور اصل چیست؟

آشنایی با عینک های برند دیور

تشخیص عینک دیور اصل از تقلبی چگونه است؟ قبل از پرداختن به این سوال بهتر است به طور کلی با عینک های برند نام آشنا و محبوب دیور آشنا شوید. برند لوکس فرانسوی دیور در سال 1947 توسط کریستین دیور بنا نهاده شد. اولین سری عینک های دیور در سال 1950 توسط Tura  تولید و رونمایی شدند.

عینک های تولید شده توسط شرکت نیویورکی Tura  که تحت لیسانس برند دیور قرار داشت از جنس فلز به همراه تزئینات جواهر و میناکاری بود. به همین دلیل تنها تعدادی از افراد قشر ثروتمند میتوانستند از این عینک ها استفاده کنند.

پس از آن در سال 1969 یک شرکت آلمانی به نام اوپتیل، لیسانس دیور را دریافت کرد. طراحان این شرکت عینک های لوکس دیور را به عینک هایی تبدیل کردند که بتوان از آنها در استفاده روزمره نیز بهره برد. به همین دلیل در اوایل سال 1970 عینک های برند دیور بازار را تحت اختیار خود قرار دادند!

جالب است بدانید که از سال 1996 تا سال 2020 میلادی مجوز تولید عینک های دیور به شرکت Safilo Group داده شد. عینک دیور اصل اکنون به عنوان نماد شیک پوشی و لوکس بودن محسوب می شود. طراحی عینک دیور اصل بسیار خلاقانه بوده و با سایر برندهای موجود کاملاً متمایز می باشد.

تطبیق اطلاعات موجود در کارت با اطلاعات برچسب راه تشخیص عینک دیور اصل می باشد.

راه های تشخیص عینک دیور اصل

در زمان خرید عینک، برای تشخیص عینک دیور اصل باید به برخی نکات بسیار ریز بینانه و با دقت کافی توجه کنید. در ادامه این موارد را برای شما بیان میکنیم.

  1. در اولین قدم باید به جعبه عینک اصل دیور توجه کنید. تمامی عینک های دیور درون یک جعبه بسیار باکیفیت که لوگوDior بدون غلط نوشتاری بر روی آن حک شده است قرار دارند.
  2. یک برچسب حاوی تمام مشخصات عینک باید روی جعبه وجود داشته باشد. اطلاعات درج شده بر روی برچسب باید از لحاظ نبود اشتباه نگارشی بررسی شود.
  3. به عنوان دومین قدم از تشخیص عینک دیور اصل باید به این نکته توجه داشته باشید که درون جعبه عینک، یک قاب عینک باکیفیت با لوگو Dior و همچنین یک دستمال عینک که لوگو دقیقاً در وسط آن چاپ شده است، وجود داشته باشد.
  4. در قدم بعدی باید بسته بندی عینک را چک کنید. بر روی بسته عینک باید یک برچسب و بارکد حاوی مشخصات عینک وجود داشته باشد.
  5. درون جعبه عینک دیور اصل یک کارت ضمانت وجود دارد که تمامی اطلاعات عینک بر روی آن نوشته شده است. در این مرحله املای تمام نوشته های کارت ضمانت را بررسی کنید.
  6. برای تشخیص عینک دیور اصل از تقلبی اطلاعات درج شده روی برچسب ها را با اطلاعات موجود در کارت ضمانتی که درون جعبه وجود دارد تطبیق دهید. برای تشخیص عینک دیور اصل به بسته بندی آن توجه داشته باشید.
  7. عینک دیور اصل سبک وزن است. بنابراین اگر وزن عینک زیاد باشد باید به اصل بودن آن شک کنید.
  8. قدم بعدی برای تشخیص عینک دیور اصل، بررسی دسته های عینک و اطلاعات حک شده بر روی آنها می باشد.
  9. در قسمت داخلی دسته سمت راست عینک دیور اصل نام Christian Dior بدون هیچگونه غلط نگارشی آورده شده است.
  10. در مدل های جدید تولید شده توسط برند دیور، بر روی قسمت داخلی دسته سمت راست شماره سریال عینک نیز حک میشود. صحت این شماره سریال را میتوانید با اطلاعات موجود در کارت گارانتی و برچسب ها بررسی کنید.
  11. برای تشخیص عینک دیور اصل قسمت داخلی دسته سمت چپ عینک را بررسی کنید. در این قسمت باید نام مدل عینک درج شده باشد.
  12. روی قسمت داخلی دسته سمت چپ برخی از عینک های اصل دیور اطلاعات دیگری از قبیل شماره مدل، کد رنگ و اندازه عدسی و فریم عینک نیز درج شده است.
  13. تمامی اطلاعات فوق را با اطلاعات موجود در کارت گارانتی و برچسب ها با دقت چک کرده و تطبیق دهید. در برخی موارد عینک های تقلبی تنها در یک حرف یا عدد با عینک اصل تفاوت دارند!

کلام پایانی

عینک های تولید شده توسط برندهای برتر جهان مانند برند دیورعلاوه بر کیفیت بالا به نسبت از قیمت بالایی نیز برخوردارند. بنابراین صدها نمونه تقلبی عینک آفتابی و طبی با قیمت های متفاوت با نام این برندها میتوان یافت.

به همین دلیل در زمان خرید عینک باید نسبت به اصل بودن آن اطمینان کسب کنید. تا به اینجا با نحوه تشخیص عینک دیور اصل آشنا شدید. به شما توصیه میکنیم مقالات نحوه تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی، معرفی عینک آفتابی های نام آشنای برند دیور، آشنایی با عینک آفتابی های برند بربری، عینک آفتابی های برند گوچی را بشناسید و معرفی برند تام فورد  را نیز مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟ آیا به چشم آسیب میزند؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با عینک بلوکات آشنا شده اید و یا خریداری کرده اید. در این مطلب از عینک دی کالا قصد داریم به بیان مزایا و مضرات شیشه عینک بلوکات بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
برند دیور یکی از برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی در سراسر جهان می باشد.

معرفی عینک آفتابی های نام آشنای برند دیور (DIOR)

از آنجایی که همه روزه شاهد افزایش تنوع مدل های مختلف عینک آفتابی هستیم، انتخاب مدل دلخواه برای خرید عینک آفتابی زنانه و خرید عینک آفتابی مردانه کمی دشوار شده است. در این راستا آشنایی با برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی به شما کمک برزگی خواهد کرد.

در این مطلب از عینک دی کالا به معرفی برند پرطرفدار و نام آشنای دیور(DIOR) در صنعت مد و فشن می پردازیم. برای آشنایی با این برند و همچنین مشاهده تعدادی از محصولات جذاب آن تا انتها همراه ما بمانید.

ادامه مطلب »

جدول راهنمای ارسال و پرداخت سفارشات