عینک طبی دخترانه و زنانه شیک برای صورت بیضی

مدل های عینک طبی زنانه و دخترانه شیک برای صورت بیضی بسیار متنوع و زیاد است. به همین دلیل در زمان خرید عینک طبی زنانه و دخترانه ممکن است دچار سختی شوید. در این مقاله به شما کمک میکنیم بهترین فریم عینک طبی زنانه برای صورت بیضی را انتخاب کنید.
عینک طبی دخترانه برای صورت بیضی چه ویژگی هایی دارد؟

صورت بیضی چه ویژگی هایی دارد؟

در زمان خرید عینک طبی دخترانه برای صورت بیضی یکی از فاکتورهایی که برای انتخاب فریم عینک طبی بسیار مهم است، توجه به فرم صورت می باشد. اگر فریم عینک طبی به درستی و براساس فرم صورت انتخاب شود، تناسب صورت حفظ شده و به زیباتر و جذاب تر شدن چهره شما کمک میکند.

صورت هر فرد میتواند یکی از فرم های مربعی، مستطیلی، مثلثی، قلبی، گرد و یا بیضی داشته باشد. در این بین فرم صورت بیضی را میتوان ایده آل ترین حالت چهره از لحاظ تناسب برای خرید عینک طبی زنانه و دخترانه دانست، زیرا اکثر مدل های فریم زیبا و شیک موجود در بازار برای این صورت ها مناسب است.

صورت های بیضی در دسته صورت های کشیده قرار دارند. در این مدل صورت ها طول صورت (فاصله بالای پیشانی تا پایین چانه) تقریباً دو برابر عرض آن (فاصله بین گوش چپ و راست) می باشد. از دیگر ویژگی های صورت های بیضی میتوان به گونه های کشیده و چانه های باریک اشاره کرد. در این فرم صورت ها چانه باریک ترین عضو می باشد.

رو به روی آینه بایستید، اگر مشخصه هایی که نام بردیم را در صورت خود مشاهده میکنید برای خرید عینک طبی در دسته خانم های خوش شانس قرار دارید. برای آشنایی با انواع عینک طبی دخترانه برای صورت بیضی همراهمان باشید.

انواع عینک طبی دخترانه برای صورت بیضی

همانطور که گفتیم اکثر فریم ها برای صورت های بیضی مناسب هستند. شما میتوانید براساس سلیقه شخصی و کاربرد آن هریک از فریم های زیر را انتخاب کنید.

1. فریم های مربعی برای صورت بیضی

فریم های مربعی از جمله فریم های مناسب عینک طبی دخترانه برای صورت بیضی است.
فریم های مربعی صورت بیضی شکل را شیک و جذاب میکنند.

فریم های مربعی از جمله فریم های محبوب است که معمولاً پهن و بزرگ هستند. این فریم ها جذابیت زیادی را به صورت های بیضی شکل میبخشند. فقط به این نکته توجه داشته باشید که پهنای فریم مربعی نباید از پهنای صورتتان بزرگ تر باشد.

فریم های مربعی با تنوع زیادی موجود است. شما میتوانید براساس سلیقه شخصی یکی از فریم های مربعی فلزی، کائوچویی، شفاف و بی رنگ، پلاستیکی و … را برای صورت بیضی شکل انتخاب کنید.

2. فرم مستطیلی عینک طبی زنانه برای صورت بیضی

فریم های مستطیلی از جمله فریم های مناسب عینک طبی دخترانه برای صورت بیضی است.
فریم های مستطیلی به صورت شما عمق میبخشد.

فریم های مستطیلی از آن دسته فریم هایی هستند که به عنوان عینک طبی دخترانه برای صورت بیضی به خوبی از عهده وظیفه خود برمی آیند. کشیدگی فریم های مستطیلی افقی است. به همین دلیل به خوبی چشم هارا از کشیدگی عمودی صورت بیضی منحرف میکنند.

همین برقراری تعادل میان اجزای صورت باعث محبوبیت این فریم با جنس های متفاوت در بین زنان و دختران با هر سن و سالی شده است.

3. فریم چشم گربه ای به عنوان عینک طبی دخترانه شیک برای صورت بیضی

فریم های چشم گربه ای از جمله فریم های مناسب عینک طبی دخترانه برای صورت بیضی است.
فریم های چشم گربه ای در بین دختران جوان بسیار محبوب است.

عینک گربه ای جزء فریم هایی هستند که انتخاب آنها کاملاٌ وابسته به سلیقه افراد دارد. استفاد از این مدل فریم در بین شانم ها و مخصوصاً در بین دختران جوان بسیار رایج است. کشیدگی رو به بالای لبه های این فریم جذابیت صورت های بیضی را دو چندان میکند و برجستگی گونه ها را نسبت به سایر اجزای صورت بیشتر نشان میدهد.

4. فریم های گرد مناسب عینک طبی دخترانه برای صورت بیضی

فریم های گرد از جمله فریم های مناسب عینک طبی دخترانه برای صورت بیضی است.
فریم عینک طبی گرد برای صورت بیضی یک انتخاب ایده آل می باشد.

فریم های گرد و منحنی شکل از آن دسته فریم هایی هستند که تعادل صورت بیضی را به خوبی حفظ میکند و ظاهر زیبایی به صورت میبخشند. فریم های گرد جزء اولین فریم های عینک طبی بوده اند و همچنان پس از گذشت صدها سال در بین عموم مردم طرفداران زیادی دارند.

5. فریم هایی برولین یا فریم های ابرویی

فریم های برولین از جمله فریم های مناسب عینک طبی دخترانه برای صورت بیضی است.
فریم های برولین تنوع زیادی دارند.

فریم های برولین یا ابرویی نسبت به فریم های قبل جدیدتر هستند. این فریم ها نیز به عنوان عینک طبی زنانه برای صورت بیضی کاربرد دارند. لبه بالایی این فریم ها ضخیم تر است و گاهی اوقات رنگی متفاوت دارد. این تفاوت اندازه و رنگ لبه بالایی فریم های برولین چشم ها را به سمت خود جذب میکند. به همین دلیل توجه افراد از کشیدگی صورت بیضی شکل منحرف میشود.

6. فریم های چندضلعی و هندسی

فریم های چندضلعی از جمله فریم های مناسب عینک طبی دخترانه برای صورت بیضی است.
فریم های هندسی شفاف از ترند های دنیای مد می باشند.

از جمله جدیدترین و زیباترین فریم های حال حاضر میتوان به فریم های چندضلعی و هندسی اشاره کرد. این فریم ها نیز انواع متفاوتی دارند و فریم های هندسی فلزی از محبوب ترین فریم ها در بین جوانان می باشد. حتی بسیاری از دختران جوان که نیاز پزشکی به عینک طبی ندارند برای جذاب تر شدن استایل خود از این فریم ها استفاده میکنند.

7. عینک طبی دخترانه برای صورت بیضی با فریم خلبانی

فریم های خلبانی از جمله فریم های مناسب عینک طبی دخترانه برای صورت بیضی است.
عینک طبی خلبانی در بین عموم مردم طرفداران زیادی دارد.

کمتر کسی پیدا میشود که فریم های خلبانی را نشناسد و به آنها علاقه نداشته باشد. فریم های خلبانی در ابتدا با عینک آفتابی های خلبانی در بین مردم محبوب شد و در ادامه فریم های عینک طبی خلبانی نیز روانه بازار شد. فریم های عینک طبی خلبانی از جمله فریم های شیک و جذابی می باشد که میتوانید برای صورت بیضی شکل از آنها استفاده کنید.

راهنمای خرید عینک طبی زنانه برای صورت بیضی

فریم های عینک طبی زنانه و دخترانه برای صورت بیضی با جنس های مختلفی ساخته میشوند. شما می بایست براساس انتظاری که از فریم عینک طبی دارید یکی از آنها را انتخاب کنید. به عنوان مثال فریم های کائوچویی در طرح و رنگ های متنوعی موجود است.

این فریم ها نسبت به فریم های فلزی ضخامت بیشتری دارند و در بین انواع رنگ های موجود، فریم های کائوچویی مشکی رنگ طرفداران زیادی دارد. یک فریم عینک طبی با این مشخصات قطعاً در چهره تغییراتی ایجاد میکند و توجه ها را به خود جلب خواهد کرد.

بنابراین اگر شما به عنوان یک خانم با صورت بیضی شکل این توقع را از فریم عینک طبی دارید، بهترین گزینه برای شما خرید عینک طبی کائوچویی با مدل دلخواه می باشد. در مقابل اگر نمیخواهید فریم عینک طبی روی صورتتان خیلی خودنمایی کند و حالت طبیعی چهره تان را تغییر دهد، میتوانید خرید عینک طبی بدون فریم یا عینک طبی فلزی را امتحان کنید.

این سوال که فریم عینک فلزی بهتره یا کائوچو؟ برای هر خانم با توجه به شرایط میتواند پاسخ متفاوتی داشته باشد. برای رسیدن به پاسخ این سوال میتوانید مقاله ای که در آن به طور اختصاصی به این موضع پرداخته ایم را مطالعه کنید.

همچنین بهتر است فریم عینک طبی را براساس استایل خود انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر همیشه استایلی رسمی دارید، استفاده از فریم های رنگی یا طرح دار شلوغ برای شما مناسب نیست. در این حالت شما باید فریم های ساده و مینیمال را انتخاب کنید.

کلام پایانی

نکته بسیار مهمی که در زمان خرید عینک طبی زنانه برای صورت بیضی نباید آن را فراموش کنید، انتخاب درست و اصولی عدسی طبی می باشد. کیفیت جنس عدسی تاثیر مستقیمی بر سلامت چشم های شما دارد. بنابراین توصیه میکنیم مقاله راهنمای خرید عدسی طبی و همچنین مقاله راهنمای خرید عینک طبی نیز را به طور کامل مطالعه کنید.

همانطور که تا به اینجا متوجه شدید برای صورت های بیضی شکل تنوع فریم های عینک طبی بسیار زیاد است. همین مسئله میتواند انتخاب را زمان بر و سخت کند. خرید اینترنتی عینک طبی دخترانه برای صورت بیضی به شما این امکان را میدهد که در کمترین زمان ممکن انواع مدل های عینک طبی مناسب را بایکدیگر از لحاظ زیبایی، کیفیت و قیمت مقایسه کنید.

فروشگاه اینترنتی عینک دی کالا به عنوان اولین سایت فروشگاهی عینک در ایران از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده است. شما میتوانید برای خریدی مطمئن و راحت عینک دی کالا را انتخاب کنید.

شما میتوانید انواع عینک طبی ریبن، عینک برای صورت گرد، عینک طبی دخترانه، عینک بدون فریم زنانه، عینک طبی ریبن زنانه، فریم عینک کائوچویی زنانه و … را از سایت دی کالا تهیه نمایید.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نحوه تشخیص عینک دیور اصل چیست؟

نحوه تشخیص عینک دیور اصل

بدون شک برای شما نیز در زمان خرید عینک آفتابی و خرید عینک طبی این سوال پیش آمده که نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک چیست؟ در این مقاله برای شما همراهان عزیز راه های تشخیص عینک دیور اصل را آورده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟ آیا به چشم آسیب میزند؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با عینک بلوکات آشنا شده اید و یا خریداری کرده اید. در این مطلب از عینک دی کالا قصد داریم به بیان مزایا و مضرات شیشه عینک بلوکات بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
برند دیور یکی از برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی در سراسر جهان می باشد.

معرفی عینک آفتابی های نام آشنای برند دیور (DIOR)

از آنجایی که همه روزه شاهد افزایش تنوع مدل های مختلف عینک آفتابی هستیم، انتخاب مدل دلخواه برای خرید عینک آفتابی زنانه و خرید عینک آفتابی مردانه کمی دشوار شده است. در این راستا آشنایی با برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی به شما کمک برزگی خواهد کرد.

در این مطلب از عینک دی کالا به معرفی برند پرطرفدار و نام آشنای دیور(DIOR) در صنعت مد و فشن می پردازیم. برای آشنایی با این برند و همچنین مشاهده تعدادی از محصولات جذاب آن تا انتها همراه ما بمانید.

ادامه مطلب »

جدول راهنمای ارسال و پرداخت سفارشات