عینک طبی برای صورت بیضی ( مردانه + زنانه + دخترانه)

عینک طبی برای صورت بیضی در طرح و رنگ های بسیاری موجود است. همین تنوع زیاد برای خرید عینک طبی مردانه یا خرید عینک طبی زنانه و بچگانه شما را دچار سردرگمی میکند. وجود تناسب بین فریم عینک طبی و فرم صورت به شما کمک میکند که یک استایل شیک داشته باشید. برای آشنایی با انواع عینک طبی برای صورت بیضی همراهمان باشید.
عینک طبی برای صورت بیضی چگونه است؟

صورت بیضی شکل زنانه و مردانه چگونه است؟

عینک طبی برای صورت بیضی چه ویژگی هایی دارد؟ قبل از پاسخ به این سوال باید مشخصه های صورت بیضی را بشناسید.در بین انواع فرم صورت، صورت های بیضی شکل از لحاظ زیبایی شناسی متعادل ترین حالت را دارند. تناسب و تعادل بین اعضای مختلف در این مدل صورت ها برقرار است.

طول صورت های بیضی شکل (یعنی فاصله پیشانی تا چانه) تقریباً دوبرابر عرض صورت (یعنی فاصله بین گوش چپ و راست) می باشد. بنابراین صورت های بیضی شکل در دسته صورت های کشیده قرار دارند. به همین دلیل انواع عینک طبی برای صورت بیضی باید به گونه ای انتخاب شوند که صورت را کشیده تر و لاغرتر از حالت نرمال نشان ندهند.

ویژگی های صورت بیضی زنانه و مردانه مشابه یکدیگر است. هردو دارای گونه های کشیده و پیشانی پهن تر از چانه هستند. تنها تفاوت صورت بیضی زنانه و مردانه در فرم حالت فک و چانه است. اکثر زنان با صورت بیضی دارای چانه کوچک و باریک هستند. اما مدل فک و چانه در صورت های بیضی شکل مردانه تیز تر و زاویه دارتر است.

فریم عینک طبی مناسب صورت بیضی

همانطور که گفتیم تنوعفریم عینک طبی برای صورت بیضی بسیار زیاد است. صورت بیضی شکل ایده آل ترین حالت چهره برای فریم عینک طبی می باشد. انواع مدل های مربعی، مستطیلی، خلبانی، گرد، هندسی و چندضلعی، چشم گربه ای، برولین و … در دسته فریم عینک طبی مناسب صورت بیضی قرار دارد.

افرادی که دارای صورت بیضی شکل هستند برای خرید فریم عینک طبی خوش شانس ترین افراد می باشند. آنها میتوانند براساس کابرد، جنس، سلیقه و علاقه شخصی هریک از آنها را انتخاب کنند.

معرفی 7 مدل عینک طبی برای صورت بیضی

در ادامه علاوه بر بیان ویژگی های هریک از فریم های ذکر شده، مدل های زیبایی را نیز برای درک و آشنایی شما با این فریم ها آورده ایم.

1. فریم های مربعی برای صورت بیضی شکل

فریم های مربعی به عنوان عینک طبی برای صورت بیضی بسیار زیبا هستند.
فریم های مربعی از ایده آل ترین و زیباترین فریم های عینک طبی برای صورت بیضی می باشند.

فریم های مربعی از ایده آل ترین و زیباترین فریم های عینک طبی برای صورت بیضی می باشند. به طور کلی فریم های مربعی و فریم های بزرگ و پهن به خوبی میتوانند میزان کشیدگی صورت بیضی را از چشم ها پنهان کنند.

اگر دارای صورت بیضی شکل هستید میتوانید از انواع فریم های مربعی با جنس ها و سایزهای متفاوت استفاده کنید. فقط به این نکته توجه داشته باشید که پهنای فریم نباید از پهنای صورت بیشتر باشد. اگر وقتی از روبرو نگاه میکنید، لبه های کناری عینک از صورت شما بیرون باشد، پهنای فریم برای صورت شما بزرگ است.

2. فریم های مستطیلی

فریم های مستطیلی را میتوانید به عنوان عینک طبی برای صورت بیضی استفاده کنید.
فریم های مستطیلی شکل عینک طبی همیشه در بین زنان و مردان محبوبیت زیادی داشته است.

فریم های مستطیلی شکل عینک طبی همیشه در بین زنان و مردان محبوبیت زیادی داشته است. کشیدگی صورت بیضی در راستای عمود است و کشیدگی فریم های مستطیلی در راستای افقی است. همین تضاد بین کشیدگی فریم و صورت میتواند یک تناسب زیبا برای صورت شما ایجاد کند.

فریم های مستطیلی در سایز و طرح و رنگ های متفاوت موجود است. به عنوان مثال شما میتوانید از فریم های مستطیلی کائوچویی یا فلزی استفاده کنید. این موضوع که فریم عینک فلزی بهتره یا کائوچو وابسته به کاربرد و سلیقه شما است و پاسخ آن برای هرکس میتواند متفاوت باشد.

3. فریم گرد عینک طبی برای صورت بیضی

عینک گرد از مدل های عینک طبی برای صورت بیضی است.
فریم های گرد از آن مدل فریم هایی می باشد که همیشه مد هستند.

فریم های گرد از آن مدل فریم هایی می باشند که همیشه مد هستند. در طول سالیان مختلف این فریم ها طرفداران خود را حفظ کرده اند. فریم های گرد نیز از جمله مدل هایی هستند که برای صورت بیضی مناسب بوده و جذابیت چهره شما را چند برابر میکند.

4. فریم خلبانی

فریم خلبانی از مدل های عینک طبی برای صورت بیضی است.
بارزترین ویژگی فریم های خلبانی داشتن دو پل بینی جداگانه است.

محبوبیت و معروفیت فریم های خلبانی به حدی زیاد است که نیازی به معرفی زیاد آنها نمی باشد. فریم های خلبانی از جمله فریم های کلاسیک هستند که برای اکثر چهره ها مناسبند و به داشتن استایلی شیک کمک میکنند. بارزترین ویژگی فریم های خلبانی داشتن دو پل بینی جداگانه است.

5. فریم ابرویی یا برولین

فریم ابرویی از انواع عینک طبی برای صورت بیضی است.
لبه ی بالایی این فریم ها پهن تر و معمولاً دارای رنگ متفاوت است

فریم های ابرویی یا برولین نیز از جمله فریم های مناسب عینک طبی برای صورت بیضی می باشد. لبه ی بالایی این فریم ها پهن تر و معمولاً دارای رنگ متفاوت است. همین تفاوت اندازه لبه بالایی فریم که حالت ابرویی دارد، علت نام گذاری این عینک ها می باشد.

6. فریم چشم گربه ای مناسب صورت بیضی

فریم های چشم گربه ای در دسته عینک طبی برای صورت بیضی قرار دارند.
فریم عینک طبی چشم گربه ای در دسته فریم های فانتزی قرار دارد.

فریم عینک طبی چشم گربه ای که در دسته فریم های فانتزی قرار دارد نیز برای صورت بیضی مناسب است. فریم های عینک گربه ای طبی به علت لبه رو به بالایی که دارند توجه چشم را به سمت بالای صورت جذب میکنند. در این حالت کشیدگی صورت بیضی زیاد به چشم نمی آید.

فریم های چشم گربه ای نیز انواع مختلفی دارند. فریم های عینک طبی چشم گربه ای بچگانه نیز موجود است. استفاده از این فریم ها در بین خانم ها و مخصوصاً دختران جوان رواج زیادی دارد.

7. فریم های هندسی از انواع عینک طبی برای صورت بیضی

فریم های هندسی به عنوان عینک طبی برای صورت بیضی تنوع زیادی دارند.
این فریم ها بسیار شیک و جذاب می باشند.

فریم های چند ضلعی و هندسی عینک طبی این روزها در بازار عینک جهان و ایران از طرفداران زیادی برخوردار هستند. این فریم ها بسیار شیک و جذاب می باشند و قابلیت ست شدن با هر استایلی را نیز دارند. فریم های هندسی فلزی جزء محبوب ترین مدل ها می باشند.

عینک طبی مردانه برای صورت بیضی

فریم های عینک طبی مردانه خلبانی، مربعی و مستطیلی از جمله فریم های پرطرفدار در بین آقایان می باشد. همانطور که گفتیم انواع این فریم ها برای صورت بیضی شکل یک انتخاب ایده آل بوده و به داشتن استایلی جذاب کمک میکنند.

بسیاری از آقایان به دنبال فریم های عینک طبی ساده هستند که کمترین میزان جلب توجه روی چهره شان را داشته باشد. توصیه ما به این دسته از آقایان خرید عینک طبی بدون فریم می باشد. این مدل عینک ها انتخاب اول سیاستمداران و دانشمندان بزرگ دنیاست. چراکه حالت چهره را منطقی، متین و روشنفکر نشان میدهد.

عینک طبی دخترانه برای صورت بیضی

انواع فریم های عینک طبی که معرفی کردیم با تنوع بسیار بالایی برای زنان و دختران موجود است. این فریم ها با طرح و رنگ های متفاوت میتوانند به شما برای داشتن چهره ای زیبا و جذاب کمک کنند. در این بین انواع فریم عینک طبی چشم گربه ای از جمله پرطرفدارترین فریم ها در بین خانم ها می باشد.

راهنمای خرید عینک طبی برای صورت بیضی

  1. عینک های بزرگ و پهن برای صورت بیضی مناسب هستند. اما به یاد داشته باشید که در انتخاب میزان بزرگی فریم زیاده روی نکنید.
  2. اگر دارای پوست حساسی هستید و قصد خرید فریم های فلزی را دارید، نسبت به ضدحساسیت بودن فلز فریم اطمینان حال کنید.
  3. برای خرید عدسی عینک طبی به استاندارد بودن عدسی برای کاربردی که مد نظر دارید بسیار دقت کنید. استاندارد بودن عدسی تاثیر غیر قابل انکاری بر سلامت چشم های شما دارد.
  4. اگر نمیخواهید فریم عینک طبی تغییرات زیادی در حالت نرمال چهره تان ایجاد کند از عینک طبی های بدون فریم و یا عینک های فریم فلزی ساده استفاده کنید.
  5. اگر تمایل دارید که فریم عینک طبی به جذابیت استایل و چهره تان کمک کند به دنبال فریم هایی با طراحی خاص باشید، مانند فریم خلبانی و چشم گربه ای.
  6. نسبت به راحت بودن فریم عینک طبی مطمئن شوید. پل بینی فریم عینک طبی باید به گونه ای باشد که بینی را در طولانی مدت تحت فشار نگذارد.

کلام پایانی

اگر قصد خرید عینک طبی برای صورت بیضی را دارید به شما توصیه میکنیم قبل از اقدام به خرید مقالات راهنمای خرید عینک طبی و راهنمای خرید عدسی طبی را نیز مطالعه کنید.

جمله “برای صورت بیضی همه مدل عینک مناسب است” در حالت کلی کاملاً درست است. اما به یاد داشته باشید که مهم ترین اصل برای خرید عینک طبی رضایت شما از مدل عینک و حالتی که برای چهره تان ایجاد میکند است. بنابراین عینک طبی مناسب را براساس سلیقه خودتان انتخاب کنید.

شما میتوانید انواع عینک طبی ریبن، عینک برای صورت گرد، عینک طبی فلزی مردانه، فریم عینک طبی مردانه، عینک بدون فریم مردانه و همچنین عینک طبی دخترانه، عینک بدون فریم زنانه، عینک طبی ریبن زنانه، فریم عینک کائوچویی زنانه و … را از سایت دی کالا تهیه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین عینک دوچرخه سواری

بهترین عینک دوچرخه سواری

استفاده کردن از بهترین عینک دوچرخه سواری به شما کمک می‌کند تا در مسیرهای دوچرخه ‌سواری چشم‌هایتان آسیب نبیند و دید بهتری به مسیر داشته

ادامه مطلب »
نحوه تشخیص عینک دیور اصل چیست؟

نحوه تشخیص عینک دیور اصل

بدون شک برای شما نیز در زمان خرید عینک آفتابی و خرید عینک طبی این سوال پیش آمده که نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک چیست؟ در این مقاله برای شما همراهان عزیز راه های تشخیص عینک دیور اصل را آورده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟ آیا به چشم آسیب میزند؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با عینک بلوکات آشنا شده اید و یا خریداری کرده اید. در این مطلب از عینک دی کالا قصد داریم به بیان مزایا و مضرات شیشه عینک بلوکات بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »

جدول راهنمای ارسال و پرداخت سفارشات