قیمت عینک برای چشم ضعیف ( لیست قیمت عینک طبی)

اولین سوالی که برای خرید عینک طبی مردانه و خرید عینک طبی زنانه پیش می آید، قیمت عینک می باشد. قیمت عینک برای چشم ضعیف براثر فاکتورهای متفاوتی تعیین میشود. از جمله این فاکتورها میتوان به جنس فریم، جنس و پوشش عدسی، برند عینک و ... اشاره کرد. برای اطلاع از لیست قیمت انواع عینک طبی تا انتها همراهمان باشید
قیمت عینک برای چشم ضعیف چگونه تعیین میشود؟

قیمت عینک برای چشم ضعیف یکی از اصلی ترین دغدغه ها در زمان خرید عینک طبی می باشد. تنوع فریم ها و عدسی های عینک طبی بسار زیاد است و هریک ویژگی های خاص خود را دارند. به همین دلیل قیمت عینک برای چشم ضعیف را نمیتوان با عدد ثابتی بیان کرد. این قیمت براساس همین فاکتورها تعیین میشود.

طیف وسیع قیمت عینک طبی باعث شده که شما با هر بودجه ای که در نظر داشته باشید بتوانید یک عینک طبی مناسب برای رفع مشکلات بینایی خود بیابید. به یاد داشته باشید که عینک طبی یک محصول تقریباً عمرانه می باشد و شما میتواند با یکبار پرداخت هزینه برای یک فریم و خرید عدسی عینک طبی باکیفیت سالهای طولانی از آن استفاده کنید.

قیمت عینک برای چشم ضعیف مردانه

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که بر قیمت عینک برای چشم ضعیف مردانه تاثیر گذار است جنس عدسی عینک می باشد. عدسی طبی انواع مختلفی دارد که از جمله آنها میتوان به عدسی شیشه ای، عدسی پلاستیکی، عدسی پلی کربنات، عدسی پلاستیک با شاخص بالا، عدسی اسفریک، عدسی تریوکس، عدسی پولاروید، عدسی فتوکرومیک و … اشاره کرد.

در مقاله ای جداگانه با عنوان راهنمای خرید عدسی طبی ویژگی ها، مزایا و معایت هریک از انواع عدسی را به طور کامل بررسی کرده ایم. در صورت تمایل میتوانید این مقاله را نیز مطالعه کنید. هریک از عدسی های نام برده شده ضریب شکست و عدد آبه متفاوتی دارند. همین تفاوت ها باعث میشود عدسی عینک طبی برای چشم ضعیف نازک و سبک و یا ضخیم بوده و درنتیجه دارای قیمت متفاوت باشند.

در بین انواع فریم های عینک طبی، عینک طبی بدون فریم یکی از محبوب ترین مدل ها در بین آقایان است. عینک طبی بدون فریم کمترین تغییر را در ظاهر ایجاد میکند و به فرد چهره ای متین، روشنفکر و منطقی میدهد. این مدل عینک ها از دو عدسی، پل بینی و دسته های فلزی نازک تشکیل میشود.

از آنجایی که در این مدل عینک پل بینی و دسته ها مستقیماً به عدسی ها متصل میشوند، عدسی عینک باید از کیفیت بالایی برخوردار بوده و تحمل وزن و فشار آنها را داشته باشد. به همین دلیل است که قیمت عینک طبی مردانه بدون فریم نسبت به برخی از عینک های فریم دار بیشتر می باشد.

قیمت عینک برای چشم ضعیف زنانه

جنس عدسی بر قیمت عینک برای چشم ضعیف تاثیر گذار است.
یکی از عواملی که بر قیمت عینک برای چشم ضعیف اثر میگذارد، جنس فریم عینک طبی می باشد.

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت عینک برای چشم ضعیف زنانه اثر میگذارد، جنس فریم عینک طبی می باشد. امروزه فریم های متفاوت کائوچویی، فلزی، نیم فریم، فریم های شفاف، فریم چوبی، فریم های پلاستیکی و … موجود است.  عینک طبی زنانه، دخترانه و مردانه تولید شده با هریک از این فریم ها قیمت متفاوتی دارد. به عنوان مثال عینک هایی با فریم کائوچویی به دلیل زیبایی و کیفیت بالاتر نسبت به فریم های پلاستیکی قیمت بیشتری دارد.

دنیای مد همیشه به دنبال تغییر استایل ها می باشد و همه روزه ایده های جدیدی وارد دنیای مد و فشن میشود. عینک طبی و آفتابی با فریم چوبی یکی از ایده های جدید مد و فشن است. این فریم ها به دلیل طراحی خاصی که دارند نسبت به سایر فریم ها میتوانند قیمت بالاتری داشته باشند.

به عنوان مثالی دیگر میتوانیم به فریم های فلزی اشاره کنیم. فریم های فلزی انواع مختلفی دارند. نوع و میزان آلیاژهای متفاوتی که برای ساخت هریک از فریم ها استفاده میشود، تاثیر مستقیمی بر کاهش یا افزایش قیمت فریم های فلزی دارد.

قیمت عینک برای چشم ضعیف براساس نرخ ارز

تا به اینجا درباره نحوه تاثیر گذاری جنس عدسی و فریم عینک بر قیمت نهایی عینک طبی مطالبی بیان کردیم. حال نوبت به بیان تاثیر نرخ ارز بر قیمت عینک می باشد. اگر به دنبال خرید عینک های برند و لوکس باشید این فاکتور برای شما بسیار حائز اهمیت است.

بدیهی است که قیمت بهترین مارک فریم عینک طبی نسبت به فریم های غیراصل و فیک بیشتر است. عینک هایی که توسط برندهای معروف جهانی مانند پرادا، گوچی، ریبن، تام فورد، ورساچه، دولچه و گابانا، بربری و … تولید میشوند یک کالای بسیار لوکس محسوب شده و از قیمت بسیار بالایی برخوردارند.

علاوه بر این نرخ ارز بر سایر فریم های عینک طبی وارداتی یا ایرانی نیز تاثیر میگذارد. به عنوان مثال افزایش قیمت متریال ساخت فریم ها بر اثر افزایش نرخ ارز، در نهایت موجب افزایش قیمت عینک برای چشم ضعیف میشود.

راهنمای خرید عینک طبی برای چشم ضعیف

جنس فریم عینک بر قیمت عینک برای چشم ضعیف تاثیر گذار است.
برای خرید عینک طبی مناسب چشمان ضعیف به فرم صورت و استایل خود دقت کنید.

قبل از پرداخت هزینه برای عینک طبی لازم است مطمئن شوید که فریم انتخابی شما برای استایل و چهره تان مناسب است یا خیر. اگر دارای چشمانی ضعیف باشید عینک طبی یکی از اجزای همیشگی استایل شما خواهد بود. بنابراین برای انتخاب آن باید بادقت عمل کنید.

  1. برای انتخاب فریم عینک طبی به فرم صورت خود توجه کنید. فریم عینک طبی باید با حالت کلی صورت شما در تضاد باشد تا تعادل چهره شما حفظ شود. به عنوان مثال اگر صورت گردی دارید هرگز نباید از فریم های گرد استفاده کنید.
  2. جنس عدسی عینک را براساس کاربرد آن انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر به واسطه شغل خود ساعت های طولانی رانندگی میکنید باید عدسی هایی را انتخاب کنید که از بازتاب نور بر سطح جاده و ایجاد دو بینی جلوگیری کند.
  3. جنس فریم عینک طبی را براساس سلیقه شخصی و انتظاری که از آن دارید انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر میخواهید تغییری در چهره تان ایجاد نشود از عینک بدون فریم یا فریم فلزی استفاده کنید.

هریک از موارد فوق را به طور کامل در مقاله ی راهنمای خرید عینک طبی برای شما به طور کامل توضیح داده ایم. توصیه میکنیم قبل از اقدام به خرید عینک طبی این مقاله را با دقت کافی مطالعه کنید.

کلام پایانی

خرید اینترنتی به شما این امکان را میدهد که با صرف کمترین زمان و هزینه، انواع قیمت عینک برای چشم ضعیف را بررسی کرده و براساس فاکتورهای متفاوت بتوانید بهترین عینک طبی را برای خود انتخاب کنید.

سایت فروشگاهی عینک دی کالا به عنوان اولین سایت فروش عینک در ایران، از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده و در این زمینه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

شما میتوانید انواع عینک طبی ریبن، عینک برای صورت گرد، عینک طبی فلزی مردانه، فریم عینک طبی مردانه، عینک بدون فریم مردانه و همچنین عینک طبی دخترانه، عینک بدون فریم زنانه، عینک طبی ریبن زنانه، فریم عینک کائوچویی زنانه و … را از سایت دی کالا تهیه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نحوه تشخیص عینک دیور اصل چیست؟

نحوه تشخیص عینک دیور اصل

بدون شک برای شما نیز در زمان خرید عینک آفتابی و خرید عینک طبی این سوال پیش آمده که نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک چیست؟ در این مقاله برای شما همراهان عزیز راه های تشخیص عینک دیور اصل را آورده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟ آیا به چشم آسیب میزند؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با عینک بلوکات آشنا شده اید و یا خریداری کرده اید. در این مطلب از عینک دی کالا قصد داریم به بیان مزایا و مضرات شیشه عینک بلوکات بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
برند دیور یکی از برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی در سراسر جهان می باشد.

معرفی عینک آفتابی های نام آشنای برند دیور (DIOR)

از آنجایی که همه روزه شاهد افزایش تنوع مدل های مختلف عینک آفتابی هستیم، انتخاب مدل دلخواه برای خرید عینک آفتابی زنانه و خرید عینک آفتابی مردانه کمی دشوار شده است. در این راستا آشنایی با برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی به شما کمک برزگی خواهد کرد.

در این مطلب از عینک دی کالا به معرفی برند پرطرفدار و نام آشنای دیور(DIOR) در صنعت مد و فشن می پردازیم. برای آشنایی با این برند و همچنین مشاهده تعدادی از محصولات جذاب آن تا انتها همراه ما بمانید.

ادامه مطلب »

جدول راهنمای ارسال و پرداخت سفارشات