عینک طبی مردانه برای صورت بیضی | مدل های زیبا + راهنمای خرید

اگر به دنبال خرید عینک طبی مردانه برای صورت بیضی هستید باید بدانید که انتخاب سختی خواهید داشت! چراکه انواع فریم های عینک طبی برای فرم صورت شما مناسب است و شما باید از بین مدل های زیادی عینک محبوب خود را بیابید. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید به راحتی عینک طبی مناسب را انتخاب کنید.
عینک طبی مردانه برای صورت بیضی چه ویژگی هایی دارد؟

عینک طبی مردانه برای صورت بیضی تنوع زیادی دارد. صورت های بیضی شکل به دلیل تناسبی که بین اعضای آنها برقرار است، ایده آل ترین حالت برای فریم های عینک طبی می باشند. شما صورت بیضی شکلی دارید اگر فاصله بین چانه تا پیشانی تان تقریباً دوبرابر فاصله بین گوش چپ و راستتان باشد.

همین تفاوت اندازه طول و عرض صورت باعث شده که صورت های بیضی شکل در دسته صورت های کشیده قرار داشته باشند. همچنین مدل فک و چانه در صورت های بیضی مردانه شکل کمی باریک، زاویه دار یا بدون زاویه است. توجه داشته باشید که اگر فک شما پهنا و زاویه تیز زیادی داشته باشد صورتتان مستطیلی شکل خواهد بود.

شما میتوانید برای خرید عینک طبی بدون فریم، عینک برای صورت گرد، عینک طبی فلزی مردانه، فریم عینک طبی مردانه، عینک بدون فریم مردانه و  … از فروشگاه عینک دی کالا دیدن نمایید.

معرفی انواع عینک طبی مردانه برای صورت بیضی

همانطور که گفتیم انواع مدل فریم های عینک طبی که در بازار موجود است برای صورت بیضی شکل مناسب می باشند. در ادامه هریک از این مدل ها را برای شما معرفی میکنیم.

1. فریم خلبانی برای صورت بیضی مردانه

فریم های خلبانی از انواع جذاب عینک طبی مردانه برای صورت بیضی است.
یکی از معروف ترین و محبوب ترین فریم های عینک طبی و آفتابی مردانه فریم های خلبانی می باشند.

یکی از معروف ترین و محبوب ترین فریم عینک طبی و آفتابی مردانه فریم های خلبانی می باشند. این فریم های کلاسیک برای صورت بیضی شکل یک انتخاب جذاب و زیبا است. فریم های عینک طبی خلبانی دارای دو پل بینی جداگانه هستند. شکل عدسی این فریم ها متنوع است و با فرم های بیضی، مستطیل و … یافت میشوند.

لبه پایینی فریم عینک طبی خلبانی زاویه های تیز و بارز ندارد و بیشتر منحنی شکل می باشد. به همین دلیل کشیدگی صورت بیضی را بیشتر از حد معمول خود نشان نمیدهد. امروزه استفاده از فریم عینک طبی خلبانی علاوه بر مصارف پزشکی به یکی از آیتم های جذاب برای داشتن استایل شیک مردانه نیز تبدیل شده است.

2. فریم های مربعی عینک طبی مردانه

فریم مربعی عینک طبی مردانه برای صورت بیضی بسیار جذاب هستند.
فریم های عینک طبی مربعی شکل با ابعاد و طرح و رنگ های متفاوتی موجود است.

همانطور که گفتیم عرض صورت های بیضی شکل نسبت به طول آن کمتر است. بنابراین فریم هایی که کشیدگی افقی صورت را بیشتر از حالت اصلی نشان دهند میتوانند یک انتخاب مناسب برای این مدل صورت ها باشند. فریم های مربعی به خوبی از عهده این کار برمی آیند.

فریم های عینک طبی مربعی شکل با ابعاد و طرح و رنگ های متفاوتی موجود است. شما میتوانید بر اساس استایل و سلیقه شخصی خود یکی از این فریم های زیبا را انتخاب کنید.

3. فریم های مستطیلی عینک طبی مردانه برای صورت بیضی

فریم مستطیلی عینک طبی مردانه برای صورت بیضی طرفداران زیادی دارد.
فریم های مستطیل شکل همیشه و در هر دوره زمانی طرفداران خود را حفظ کرده اند.

فریم های مستطیل شکل از جمله فریم هایی هستند که همیشه و در هر دوره زمانی طرفداران خود را حفظ کرده اند. فریم های مستطیلی نیز توجه دیگران را از کشیدگی صورت بیضی منحرف کرده و عرض صورت را کشیده تر نشان میدهند. فریم های مستطیلی بسیار ساده و شیک هستند و شما میتوانید آنها را با هر استایلی ست کنید.

4. عینک طبی مردانه بدون فریم 

عینک طبی بدون فریم از انواع عینک طبی مردانه برای صورت بیضی می باشد.
اکثر سیاستمداران، پزشکان و دانشمندان از عینک طبی بدون فریم استفاده میکنند.

انواع فریم های عینک طبی تغییرات زیادی را روی چهره فرد ایجاد میکنند. اگر فریم به درستی انتخاب شود این تغییرات مثبت و اگر فریم نامناسبی انتخاب شود تغییرات منفی خواهند بود. اگر به هر دلیلی تمایلی به این تغییرات ندارید میتوانید خرید عینک طبی بدون فریم مردانه را انتخاب کنید.

عینک های بدون فریم ساده ترین مدل عینک طبی هستند که کمترین میزان تغییر را بر چهره ایجاد میکنند. این مدل فریم ها حالتی منطقی و روشنفکر به چهره میدهند. به همین دلیل است که اکثر سیاستمداران، پزشکان و دانشمندان از عینک طبی بدون فریم استفاده میکنند.

5. فریم چوبی عینک طبی مردانه برای صورت بیضی

فریم عینک طبی چوبی از انواع عینک طبی مردانه برای صورت بیضی است.
فریم های چوبی عینک طبی از جدیدترین فریم ها می باشند.

فریم های چوبی عینک طبی از جدیدترین فریم ها می باشند. فریم های چوبی شیک و جذاب بوده و امروزه در دنیای مد طرفداران زیادی دارند. توجه داشته باشید که این فریم ها برای هر استایلی مناسب نیستند. اگر به دنبال به چالش کشیدن استایل خود هستید میتوانید از فریم های عینک طبی چوبی استفاده کنید.

6. فریم های هندسی و چندضلعی عینک طبی مردانه

انواع فریم های هندسی برای عینک طبی مردانه برای صورت بیضی مناسب است.
فریم های هندسی در بین جوانان طرفداران زیادی دارند.

فریم هایی که حالت عدسی آنها اشکال هندسی و چندضلعی می باشند از جمله فریم های محبوب مخصوصاً در بین جوانان است. این فریم ها تنوع بسیار بالایی داشته و با متریال های مختلفی نیز طراحی و تولید میشوند. برای انتخاب فریم های هندسی این نکته را در نظر داشته باشید که فریم عینک طبی برای صورت بیضی باید به گونه ای باشد که کشیدگی طولی صورت را بیشتر نکند.

7. عینک طبی مردانه با فریم گرد

فریم عینک طبی گرد از انواع عینک طبی مردانه برای صورت بیضی می باشد.
فریم های عینک طبی گرد به خوبی تناسب و تعادل را بین اعضای صورت بیضی شکل برقرار میکنند.

یکی دیگر از انواع فریم عینک طبی مناسب برای صورت مردانه بیضی شکل، فریم های گرد می باشد. فریم های عینک طبی گرد به خوبی تناسب و تعادل را بین اعضای صورت بیضی شکل برقرار میکنند. فریم های عینک طبی گرد نیز از گذشته تا کنون جایگاه خود را در بین مردم با سلایق مختلف حفظ کرده اند.

راهنمای خرید عینک طبی مردانه برای صورت بیضی

شما میتوانید براساس سلیقه شخصی هریک از انواع فریم هایی که در بالا نام بردیم را برای صورت بیضی شکل انتخاب کنید. توصیه میکنیم که برای انتخاب و خرید عینک طبی به نکات زیر نیز دقت کنید :

  1. فریم های کائوچویی در طرح و رنگ های بسیاری موجود هستند. فریم کائوچویی مشکی رنگ از محبوب ترین فریم ها در بین افراد مختلف است. این فریم ها به دلیل ضخامت و رنگی که دارند توجه دیگران را در بین باقی اعضای صورت به خود جلب میکنند.
  2. فریم های عینک طبی فلزی نسبت به فریم های کائوچویی تغییرات کمتری را روی چهره ایجاد کرده و به نسبت کمتر جلب توجه میکنند. پاسخ این سوال که فریم عینک فلزی بهتره یا کائوچو برای هرکس میتواند متفاوت باشد.
  3. توجه داشته باشید که فارغ از مدل فریمی که انتخاب میکنید، عدسی عینک طبی استاندارد و باکیفیتی را خریداری کنید. عدسی عینک طبی براساس کاربردی که دارد تاثیر زیاد و مستقیمی بر سلامت چشم های شما خواهد داشت. در این رابطه مقاله راهنمای خرید عدسی طبی را مطالعه کنید.
  4. خرید اینترنتی عینک طبی به شما این امکان را میدهد که انواع عینک طبی مردانه برای صورت بیضی را در کمترین زمان ممکن بایکدیگر مقایسه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

کلام پایانی

تنوع بالای عینک طبی برای صورت بیضی در عین حال که مثبت است میتواند انتخاب را برای شما دشوار کند. بهتر است قبل از خرید عینک طبی برای صورت بیضی ویژگی و کاربردی که از فریم عینک طبی دارید را برای خودتان مشخص کرده و براساس این فاکتورها جستجوی خود را شروع کنید.

شما میتوانید انواع مدل عینک طبی مردانه برای صورت بیضی را از لحاظ کیفیت و قیمت در سایت فروشگاهی عینک دی کالا با یکدیگر مقایسه کرده و خریدی امن و مطمئن داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نحوه تشخیص عینک دیور اصل چیست؟

نحوه تشخیص عینک دیور اصل

بدون شک برای شما نیز در زمان خرید عینک آفتابی و خرید عینک طبی این سوال پیش آمده که نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک چیست؟ در این مقاله برای شما همراهان عزیز راه های تشخیص عینک دیور اصل را آورده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟ آیا به چشم آسیب میزند؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با عینک بلوکات آشنا شده اید و یا خریداری کرده اید. در این مطلب از عینک دی کالا قصد داریم به بیان مزایا و مضرات شیشه عینک بلوکات بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
برند دیور یکی از برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی در سراسر جهان می باشد.

معرفی عینک آفتابی های نام آشنای برند دیور (DIOR)

از آنجایی که همه روزه شاهد افزایش تنوع مدل های مختلف عینک آفتابی هستیم، انتخاب مدل دلخواه برای خرید عینک آفتابی زنانه و خرید عینک آفتابی مردانه کمی دشوار شده است. در این راستا آشنایی با برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی به شما کمک برزگی خواهد کرد.

در این مطلب از عینک دی کالا به معرفی برند پرطرفدار و نام آشنای دیور(DIOR) در صنعت مد و فشن می پردازیم. برای آشنایی با این برند و همچنین مشاهده تعدادی از محصولات جذاب آن تا انتها همراه ما بمانید.

ادامه مطلب »

جدول راهنمای ارسال و پرداخت سفارشات