از کجا لنز طبی بخریم؟ (راهنمای خرید لنز طبی)

اگر شما نیز به دنبال خرید لنز طبی باشید قطعا حداقل یکبار این سوال برای شما پیش خواهد آمد. از آنجایی که استاندارد بودن لنز طبی و سلامت بینایی بایکدیگر رابطه تنگاتنگی دارند، بنابراین این سوال " از کجا لنز طبی بخریم؟ " نیز از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.
از کجا لنز طبی بخریم؟

از کجا لنز طبی بخریم؟ به عنوان یک پاسخ کلی برای این سوال میتوان گفت که شما باید لنز طبی را فروشگاه های معتبر، برخی داروخانه ها و یا به طور مستقیم از همان چشم پزشک یا اپتومتریست که برای شما لنز طبی را تجویز کرده است خریداری کنید.

در ادامه پاسخی کامل تر به این سوال که ” از کجا لنز طبی بخریم؟ “ خواهیم داد و همچنین هر آنچه لازم است در رابطه با خرید لنز طبی بدانید برای شما شرح میدهیم. پس تا انتهای این مقاله با عینک دی کالا همراه باشید.

از کجا لنز طبی بخریم؟

امروزه برندهای زیادی در زمینه تولید لنز طبی مشغول فعالیت هستند، بنابراین تنوع لنز طبی بسیار زیاد است و همین تنوع زیاد میتواند انتخاب و خرید را برای شما دشوار کند. از طرف دیگر لنزهای مختلفی برای انواع مشکلات بینایی مانند آستیگماتیسم، دوربینی و نزدیک بینی با نمره چشم های متفاوت وجود دارد.

اینکه کدام لنز با چه ویژگی هایی برای شما مناسب است با تشخیص چشم پزشک یا اپتومتریست تعیین میشود. بنابراین از این موضوع میتوان در یافت که برای خرید لنز طبی حتماً به نسخه پزشک نیاز دارید.

چشم هر فرد ویژگی های خاص خود را دارد. چشم پزشک و اپتومتریست با بررسی و معاینه میتوانند تشخیص دهند که برای شما چه نوع لنز طبی ( لنز طبی سخت یا لنز طبی نرم ) و با چه قطر و ضخامتی مناسب است. بنابراین شما پس از مراجعه به چشم پزشک و دریافت نسخه میتوانید به دنبال یافتن پاسخ ” از کجا لنز طبی بخریم؟ ” باشید.

برخی از چشم پزشک ها و اپتومتریست ها به طور مستقیم اقدام به فروش انواع لنز طبی میکنند. اگر چشم پزشک شما نیز در این زمینه فعالیت داشته باشد، شما میتوانید لنز طبی مناسب با چشمانتان را از همان شخص خریداری کنید. برخی از چشم پزشکان نیز برای خرید لنز طبی به شما داروخانه ها یا فروشگاه های معتبر دیگری را معرفی میکنند.

از کجا لنز طبی بخریم؟ میتوانید فروشگاه های اینترنتی را انتخاب کنید.
چشم هر فرد دارای ویژگی های خاص خودش است.

خرید لنز طبی به صورت اینترنتی

سومین پاسخ برای سوال ” از کجا لنز طبی بخریم؟ ” خرید از فروشگاه های اینترنتی لنز و عینک می باشد. خرید اینترنتی دارای مزایا و معایب خاص خودش است. به طور مثال شما با انتخاب خرید اینترنتی میتوانید انواع لنزهای طبی از برندهای مختلف را در کمترین زمان ممکن در فروشگاه های مختلف از لحاظ قیمت، خدمات پس از فروش و … با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین مورد را برای خودتان برگزینید.

به عنوان یکی از مهم ترین معایب خرید اینترنتی نیز میتوانیم به وجود برخی فروشگاه های نامعتبر با محصولات تقلبی و فیک اساره کنیم. بنابراین اگر شما برای خرید اینترنتی لنز طبی و … یک فروشگاه معتبر را انتخاب کنید، نه تنها پشیمان نخواهید شد بلکه با صرف کمترین زمان و کمترین هزینه ممکن، لنز دلخواه خود را خواهید داشت.

فروشگاه اینترنتی عینک دی کالا از اسل 1393 به عنوان اولین سایت فروشگاهی انواع عینک طبی و آفتابی و لوازم جانبی مربوط به آنها د رایران فعالیت خود را آغاز کرده است. شما میتوانید با داشتن نسخه چشم پزشک یا اپتومتریست به راحتی از عینک دی کالا لنز طبی مورد نظر خود را در بستری امن و با خاطری آسوده خریداری کنید.

راهنمای خرید لنز طبی

اکنون که پاسخ سوال ” از کجا لنز طبی بخریم؟ ” را دریافت کرده اید، نوبت به آن رسیده که نکات لازم برای خرید لنز طبی را برای شما بیان کنیم. توجه به راهنمای خرید لنز چشم و رعایت هرچه بیشتر این نکات به رضایتمندی هرچه بیشتر شما از خرید لنز طبی کمک میکند.

  1. برای خرید لنز طبی حتما نسخه پزشک داشته باشید. ویژگی های چشم ه فرد مانند میزان انحنای قرنیه، قطر قرنیه و … با یکدیگر متفاوت است و بنابر این ویژگی ها لنز طبی مورد نیاز شما نیز تغییر میکند.
  2. اگر هم قصد استفاده از لنز طبی و هم قصد استفاده از عینک طبی را دارید، برای هر کدام باید یک نسخه جداگانه دریافت کنید. از آنجایی که لنز مستقیم بر روی قرنیه قرار میگیرد اما عدسی عینک با چشم فاصله دارد، ویژگی های آنها با یکدیگر متفاوت است.
  3. به مدت زمان استاندارد استفاده از لنز طبی توجه کرده براساس نیاز آنها را خریداری کنید. لنز طبی براساس دوره مصرف در انواع مختلف لنز طبی یکبار مصرف، لنز شبانه روزی، لنز ماهانه، لنز فصلی و لنز سالانه وجود دارد.

    از کجا لنز طبی بخریم؟ داروخانه ها یک گزینه مطمئن هستند.
    برندهای مختلفی لنز طبی استاندارد تولید میکنند.

  4. نحوه استفاده از لنز طبی و نگهداری از آن در حفظ سلامت بینایی شما بسیار تاثیر گذار است. توصیه میکنیم مقاله ای که در این زمینه نگارش شده است را نیز مطالعه نمایید.
  5. همانطور که گفتیم برندهای مختلفی در سراسر دنیا به تولید لنزهای طبی مشغول هستند. هریک از از این برندها از مواد اولیه و تکنولوژی های متفاوتی برای تولید لنز طبی استفاده میکنند. بنابراین برای تشخیص اینکه ” لنز طبی چه مارکی خوبه؟ ” در رابطه با این برندها تحقیق کنید.
  6. قبل از اقدام به استفاده از لنز طبی لازم است بدانید که استفاده از انواع لنز در صورت نگهداری یا استفاده غلط میتواند عوارض جدی در پی داشته باشد. در مقاله ای جداگانه با عنوان ” آیا لنز برای چشم ضرر دارد؟ ” مضرات استفاده از لنز طبی را برای شما بیان کردیم.

 

کلام پایانی

همانطور که گفتیم شما برای سوال ” از کجا لنز طبی بخریم؟ ” پاسخ های متفاوتی پیش روی خود دارید. انتخاب شما هریک از پاسخ ها که باشد باید به استاندارد بودن لنز و همخوانی آن با ویژگی های خاص چشم هایتان توجه کافی داشته باشید. لنز طبی استاندارد باید به شکلی باشد که شما با استفاده از آن احساس راحتی داشته باشید.

همچنین لازم به ذکر است که شما میتوانید برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر از طریق شماره 02166530585 یا از طریق ایمیل daykalaoptic@gmail.com با متخصصان عینک دی کالا در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نحوه تشخیص عینک دیور اصل چیست؟

نحوه تشخیص عینک دیور اصل

بدون شک برای شما نیز در زمان خرید عینک آفتابی و خرید عینک طبی این سوال پیش آمده که نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک چیست؟ در این مقاله برای شما همراهان عزیز راه های تشخیص عینک دیور اصل را آورده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟ آیا به چشم آسیب میزند؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با عینک بلوکات آشنا شده اید و یا خریداری کرده اید. در این مطلب از عینک دی کالا قصد داریم به بیان مزایا و مضرات شیشه عینک بلوکات بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
برند دیور یکی از برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی در سراسر جهان می باشد.

معرفی عینک آفتابی های نام آشنای برند دیور (DIOR)

از آنجایی که همه روزه شاهد افزایش تنوع مدل های مختلف عینک آفتابی هستیم، انتخاب مدل دلخواه برای خرید عینک آفتابی زنانه و خرید عینک آفتابی مردانه کمی دشوار شده است. در این راستا آشنایی با برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی به شما کمک برزگی خواهد کرد.

در این مطلب از عینک دی کالا به معرفی برند پرطرفدار و نام آشنای دیور(DIOR) در صنعت مد و فشن می پردازیم. برای آشنایی با این برند و همچنین مشاهده تعدادی از محصولات جذاب آن تا انتها همراه ما بمانید.

ادامه مطلب »

جدول راهنمای ارسال و پرداخت سفارشات