لنز طبی چه مارکی خوبه؟

اگر شما نیز قصد خرید لنز طبی را داشته باشید قطعا در رابطه با انواع برندهای معتبر تولید کننده لنز طبی و میزان کیفیت هریک کنجکاو خواهید شد. در این مقاله قصد داریم بهترین مارک های لنز طبی را به شما معرفی کنیم، پس تا انتها همراهمان باشید.
لنز طبی چه مارکی خوبه؟

لنز طبی چه مارکی خوبه؟ به عنوان یک پاسخ کلی باید گفت که نمی‌توان یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک لنز طبی معرفی کرد. زیرا در این حوزه برندهای مختلفی مشغول فعالیت هستند که بسیاری از آنها دارای محصولات بسیار باکیفیت می باشند. بنابراین برای پاسخ به این سوال که لنز طبی چه مارکی خوبه؟ به معرفی تعدادی از برندهای برتر و ویژگی های برجسته محصولات هر برند می‌پردازیم.

لنز طبی چه مارکی خوبه؟

از جمله برندهایی که لنزهای طبی استاندارد و باکیفیت تولید می‌کنند می‌توان به بایوفینیتی (Biofinity)، ایراپتیکس (Air optix)، بوش اند لومب آمریکا (Bausch + Lomb)، اکیووی (Acuvue)، زایس (Zeiss)، سولکو (Soleko)، مورنینگ (Morning Q) اشاره کرد.

در ادامه ویژگی هریک از این برندها را برای شما شرح می‌دهیم، پس از آن شما می‌توانید تصمیم بگیرید که برای شما لنز طبی چه مارکی خوبه.

1.     معرفی لنز طبی بایوفینیتی (Biofinity)

شرکت کوپرویژن آمریکا که یکی از پیشرفته ترین شرکت های تولید کننده لنز طبی می باشد، لنز طبی خود را با نام بایوفینیتی وارد بازار می‌کند. این برند باکیفیت آمریکایی برای طراحی و تولید لنزهای طبی اولین اصل را بر راحتی فرد در زمان استفاده از لنز قرار می‌دهد.

از ویژگی های برتر لنزهای بایوفینیتی می‌توان به راحتی زیاد و ماندگاری بالای آنها اشاره کرد. به طوریکه می‌توان حتی تا یک هفته به طول پیوسته لنز را در چشم باقی گذاشت. از طرف دیگر این لنزها به گونه ای تولید میشوند که از طریق سطحشان اکسیژن رسانی مناسبی به چشم انجام شود، بنابراین از خشکی چشم نیز جلوگیری می‌کنند.

2.     بررسی لنز طبی ایراپتیکس (Air optix)

اگر از ما بپرسید از بین لنزهای مختلف موجود در بازار، لنز طبی چه مارکی خوبه؟ اولین پاسخ ما به شما لنز طبی ایراپتیکس می باشد. این لنزها توسط شرکت سیباویژن آمریکا تولید می‌شوند.

لنز طبی ایراپتیکس از جمله معروفترین و محبوب ترین لنزهای طبی موجود در بازار می باشد. انواع مختلف لنزهای ایراپتیکس برای نمره چشم های متفاوت، نزدیک بینی، دور بینی و آستیگماتیسم موجود است.

برای ساخت این لنزها از تکنولوژی تری کامفورت (TriComfort) استفاده می‌شود. به همین دلیل این لنزها آلودگی های کمتری را جذب می‌کنند و یک دید شفاف به شما خواهند داد.

از دیگر ویژگی های لنز طبی ایراپتیکس می‌توان به درصد بالای اکسیژن رسانی به چشم اشاره کرد. لنز طبی ایراپتیکس با 138 درصد اکسیژن رسانی یکی از محدود لنزهایی است که حتی در خواب هم می‌توانید از آنها استفاده کنید و اکسیژن چشم را تامین کند.

برای ساخت این لنزها از سیلیکون هایدروژل استفاده می‌شود.  به همین دلیل لنزهای ایراپتیکس بسیار نرم، راحت، دارای ضخامت و انحنای مناسب که پلک زدن را دچار مشکل نکند هستند.

لنز طبی چه مارکی خوبه؟ پاسخ این سوال متنوع است.
برندهای مختلفی در زمینه تولید لنز فعالیت میکنند.

3.     لنز طبی بوش اند لومب آمریکا (Bausch + Lomb)

به عنوان پاسخی دیگر برای سوال ” لنز طبی چه مارکی خوبه؟” می‌توانیم لنزهای برند بوش اند لومب آمریکا را که با نام پیورویژن شناخته می‌شود، معرفی کنیم. برای ساخت لنزهای پیورویژن از ماده ای به نام Are Gel استفاده می‌شود.

ویژگی های ساختاری این لنزها به گونه ای است که اکسیژن طبیعی مورد نیاز چشم را تامین می‌کنند و علاوه بر این مانع از رسوب آلودگی ها یا پروتئین بر روی لنز می‌شوند. به همین دلیل با استفاده از این لنزها همیشه یک دید واضح و شفاف خواهید داشت.

از طرف دیگر این لنزها میزان هاله بینی و پخش شدگی نور را بیش از سایر لنزها کاهش می‌دهند، بنابراین در شرایطی که نور کم یا زیاد باشد مشکلی برای شما ایجاد نمی‌کنند. همچنین این لنز بهترین انتخاب برای افرادی که مدت زیادی مشغول تماشای مانیتور کامپیوتر و… هستند.

4.     ویژگی های لنز طبی مورنینگ (Morning Q)

لنزهای طبی مورنینگ توسط  شرکت اینتروجو کره جنوبی به صورت لنز سالانه تولید می‌شوند. لنزهای مورنینگ قابلیت دفع اشعه های مضر فرابنفش را دارند به همین دلیل یک لایه محافظ برای چشم های شما هستند.

از ویژگی های دیگر لنز طبی مورنینگ می‌توان به توانایی آب رسانی بالا به چشم و راحت بودن آن اشاره کرد. لنز طبی مورنینگ در کنار این قابلیت های استاندارد دارای قیمت مناسبی نیز می باشد.

5.     لنز طبی سولکو (Soleko)

پنجمین پاسخ برای سوال ” لنز طبی چه مارکی خوبه؟ ” لنز های طبی شرکت سولکو ایتالیا می باشند. این لنزها از ماده ای با نام هایدروژل و برای استفاده سالانه تولید می‌شوند.

لنز طبی سولکو میزان اکسیژن رسانی بالا و قابل قبولی دارد. از طرف دیگر شیوه ساخت این لنزها به گونه ای است که علاوه بر انعطاف پذیری بالا، دارای لبه های نازکی نیز هستند. بنابراین استفاده از آنها و گذاشتن و برداشتنشان از چشم نیز راحت می باشد.

6.     لنز طبی برند آلمانی زایس (Zeiss)

لنز طبی چه مارکی خوبه؟ پاسخ وابسته به کیفیت لنز است.
علاوه بر کیفیت لنز، نحوه استفاده درست از لنز طبی نیز بسیار بااهمیت است.

کمتر کسی است که تا کنون نام برند زایس را نشنیده باشد. برند زایس یکی از قدیمی ترین برندهای فعال در حوزه تولید انواع عدسی عینک و لنز های طبی و غیر طبی می باشد. تمامی محصولات این برند از کیفیت قابل قبول و بالایب برخورداند.

از جمله ویژگی های برتر لنز طبی زایس می‌توان به مقاومت آنها در برابر اشعه های UVA  و UVB  اشاره کرد. همچنین این لنزها اکسیژن رسانی به چشم را افزایش می‌دهند بنابراین برای چشم های حساس و خشک نیز انتخاب مناسبی می باشند.

7.     لنزهای برند اکیووی (Acuvue)

لنزهای طبی اکیووی توسط شرکت آمریکایی جانسون اند جانسون تولید می‌شوند. این لنزها دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و بسیار راحت نیز می باشند. این برند اولین تولید کننده لنزهای روزانه و یک بار مصرف می باشد.

کلام پایانی

تا به اینجا با تعدادی از برترین تولید کنندگان لنزهای طبی آشنا شدید. از آنجایی که کیفیت و استاندارد بودن لنز طبی رابطه مستقیمی با سلامت چشم دارد، در قدم اول خرید لنز طبی از یک برند معتبر و استاندارد بسیار بااهمیت است.

اما می‌توان گفت که قدم دوم یعنی نحوه استفاده و نگهداری صحیح از لنز طبی نسبت به قدم اول اهمیت بیشتری دارد. ما در مقاله ای جداگانه با عنوان نحوه استفاده از لنز طبی هر آنچه لازم است در رابطه با بایدها و نبایدهای استفاده از لنز طبی بدانید برای شما آورده‌ایم. توصیه می‌کنیم این مقاله را نیز مطالعه نمایید.

همچنین مقالات دیگری نیز با عنوان های لنز طبی چشم به جای عینک و آیا لنز برای چشم ضرر دارد؟ نگارش شده است که در آنها به بررسی معایت و مزایای استفاده از لنز طبی پرداخته ایم. با مطالعه این مقالات میتوانید به راحتی از دو راهی انتخاب بین لنز طبی یا عینک طبی خارج شوید.

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نحوه تشخیص عینک دیور اصل چیست؟

نحوه تشخیص عینک دیور اصل

بدون شک برای شما نیز در زمان خرید عینک آفتابی و خرید عینک طبی این سوال پیش آمده که نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک چیست؟ در این مقاله برای شما همراهان عزیز راه های تشخیص عینک دیور اصل را آورده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟ آیا به چشم آسیب میزند؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با عینک بلوکات آشنا شده اید و یا خریداری کرده اید. در این مطلب از عینک دی کالا قصد داریم به بیان مزایا و مضرات شیشه عینک بلوکات بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
برند دیور یکی از برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی در سراسر جهان می باشد.

معرفی عینک آفتابی های نام آشنای برند دیور (DIOR)

از آنجایی که همه روزه شاهد افزایش تنوع مدل های مختلف عینک آفتابی هستیم، انتخاب مدل دلخواه برای خرید عینک آفتابی زنانه و خرید عینک آفتابی مردانه کمی دشوار شده است. در این راستا آشنایی با برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی به شما کمک برزگی خواهد کرد.

در این مطلب از عینک دی کالا به معرفی برند پرطرفدار و نام آشنای دیور(DIOR) در صنعت مد و فشن می پردازیم. برای آشنایی با این برند و همچنین مشاهده تعدادی از محصولات جذاب آن تا انتها همراه ما بمانید.

ادامه مطلب »

جدول راهنمای ارسال و پرداخت سفارشات