عینک طبی گربه ای به چه صورتی میاد؟

فریم عینک طبی چشم گربه ای یکی از انواع فریم های خاص و جذاب است که قطعاً در زمان خرید عینک طبی مردانه یا فریم عینک طبی زنانه توجه شما را به خودش جلب میکند. آیا این فریم برای همه با هر فرم صورتی مناسب است؟ برای پاسخ به این سوال تا انتهای این مقاله همراهمان باشید.
عینک طبی گربه ای به چه صورتی میاد؟

عینک طبی گربه ای به چه صورتی میاد؟ برای یافتن پاسخ این سوال در ابتدا لازم است ویژگی های فریم عینک گربه ای طبی را بررسی کنیم و براساس این ویژگی ها تصمیم بگیریم که این فریم برای چه کسانی مناسب است. فریم های چشم گربه ای از گذشته تا کنون در بین افراد مختلف با سلایق متفاوت از محبوبیت زیادی برخوردار بوده است.

محبوبیت فریم های چشم گربه ای به واسطه استفاده هنرمندان بزرگ دنیا مانند مرلین مونرو و ادری هپبورن از عینک آفتابی های چشم گربه ای در بین مردم افزایش یافت. پس از مدتی فریم های طبی گربه ای نیز جایگاه خود را در بین مردم مخصوصاً خانم ها و دختران جوان به دست آورد.

فریم عینک طبی گربه ای چه ویژگی هایی دارد؟

عینک طبی گربه ای به چه صورتی میاد؟ | مدل شماره 1
فریم عینک طبی چشم گربه ای یک طراحی کلاسیک دارد.

فریم عینک طبی چشم گربه ای یک طراحی کلاسیک دارد. با این حال هرگز از مد نمی افتد، شما میتوانید سالهای زیادی از این فریم عینک استفاده کنید و همچنان جذابیت خودش را حفظ کند. اصلی ترین ویژگی فریم های چشم گربه ای، کشیده بودن لبه های عینک به سمت بالا می باشد.

این کشیدگی رو به بالا برای ما حالت چشم گربه را تداعی میکند. به همین دلیل است که این فریم ها با نام گربه ای یا چشم گربه ای شناخته میشوند. طراحی این فریم ها به شکلی است که قسمت بالایی فریم نسبت به پایین آن پهنای بیشتری دارد.

به طور کلی فریم های چشم گربه ای چشم ها را به سمت قسمت بالایی خود جذب میکنند. این فریم ها کمک میکنند چهره شما جوان تر و جذاب تر به نظر برسد.

عینک طبی گربه ای به چه صورتی میاد؟

عینک طبی گربه ای به چه صورتی میاد؟ | مدل شماره 2
برای هر کس با هر فرم صورت و استایلی که داشته باشد یک عینک طبی گربه ای وجود دارد!

فریم های چشم گربه ای انواع مختلفی دارد. این فریم ها با تنوع بالا در ابعاد، جنس و رنگ های متفاوت تولید میشود. بنابراین میتوان گفت برای هر کس با هر فرم صورت و استایلی که داشته باشد یک عینک طبی گربه ای وجود دارد!

به عنوان مثال فریم های چشم گربه ای متفاوتی مانند فریم های گربه ای بزرگ و پهن، فریم های گربه ای کشیده با لبه های تیز، فریم های گربه ای کوچک با تیزی لبه کمتر و … وجود دارد. هرکس باید با توجه به ویژگی های صورت خودش میتواند یکی از این فریم ها را انتخاب کنید.

در بخش راهنمای خرید عینک طبی گربه ای به تکفیک برای شما شرح میدهیم که هر یک از این فریم های عینک طبی گربه ای به چه صورتی میاد. بهتر است قبل از مطالعه این بخش روبه روی آینه بایستید و ویژگی های بارز و فرم کلی صورتتان را تشخیص دهید.

برای آشنایی با انواع فرم صورت میتوانید مقاله راهنمای خرید عینک طبی را مطالعه کنید. در این مقاله با ذکر جزئیات و عکس هریک از فرم های صورت به شما برای تشخیص فرم صورتتان کمک کرده ایم.

راهنمای خرید عینک طبی گربه ای

عینک طبی گربه ای به چه صورتی میاد؟ | مدل شماره 3
فریم های چشم گربه ای انواع متفاوتی دارند.
  1. اگر صورت گردی دارید باید فریمی را انتخاب کنید که صورت شما را کشیده تر نشان بدهد. فریم های چشم گربه ای ضخیم به خوبی این کار را برای شما انجام میدهند و توجه را از گونه ها و چانه ی گرد این صورت منحرف میکنند. لبه های کشیده رو به بالای این فریم ها، کشیدگی صورت گرد را بیشتر و حالت چهره را جذاب تر نشان میدهد.
  2. مشخصه اصلی صورت های مستطیلی، زاویه های بارز و کشیدگی صورت می باشد. بنابراین باید از فریم هایی استفاده کرد که زاویه های صورت را نرم تر نشان بدهد. فریم های عینک طبی چشم گربه ای که تقریباً حالت گرد یا بیضی با لبه های رو به بالا دارند برای این فرم صورت بسیار مناسب است.
  3. کسانی که صورت مربعی شکل دارند باید و به طور کلی صورت های که زاویه های تیز و بارز دارند(مانند صورت مستطیلی) بهتر است از فریم های چشم گربه ای ظریف و باریک استفاده کنند.
  4. اگر اندازه صورت شما کوچک است، عینک طبی گربه ای بدون فریم و یا عینک طبی گربه ای با فریم شفاف میتواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.
  5. فریم های عینک طبی چشم گربه ای کائوچویی و فلزی تنوع زیادی دارد. این مسئله که فریم عینک فلزی بهتره یا کائوچو را شما میتوانید براساس کاربرد عینک طبی و سلیقه شخصی برای خودتان تعیین کنید.
  6. علاوه بر انتخاب فریم مناسب باید به انتخاب عدسی استاندارد نیز توجه کافی داشته باشیدو در این زمینه به شما توصیه میکنیم مقاله راهنمای خرید عدسی طبی را با دقت و به طور کامل مطالعه کنید.

کلام پایانی

عینک طبی گربه ای به چه صورتی میاد؟
شما میتوانید از عینک دی کالا فریم چشم گربه ای مورد علاقه تان را تهیه کنید.

امیدواریم با مطالعه مطالب فوق برای این سوال که عینک طبی گربه ای به چه صورتی میاد پاسخ مناسبی را دریافت کرده باشید. شما میتوانید با انتخاب خرید اینترنتی عینک طبی به عنوان جایگزین خرید حضوری، با صرف زمانی کمتر انواع مدل های فریم عینک طبی چشم گربه ای را از لحاظ ظاهر، کیفیت و قیمت با هم مقایسه کنید.

شما میتوانید انواع عینک طبی ریبن، عینک برای صورت گرد، عینک طبی فلزی مردانه، فریم عینک طبی مردانه، عینک بدون فریم مردانه و همچنین عینک طبی دخترانه، عینک بدون فریم زنانه، عینک طبی ریبن زنانه، فریم عینک کائوچویی زنانه و … را از سایت دی کالا تهیه نمایید.

سایت فروشگاهی عینک دی کالا در زمینه فروش عینک و عدسی طبی از سال 1393 به عنوان اولین سایت فروش عینک در ایران فعالیت خود را شروع کرده است. شما میتوانید برای خریدی راحت و مطمئن از خدمات عینک دی کالا بهره بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین عینک دوچرخه سواری

بهترین عینک دوچرخه سواری

استفاده کردن از بهترین عینک دوچرخه سواری به شما کمک می‌کند تا در مسیرهای دوچرخه ‌سواری چشم‌هایتان آسیب نبیند و دید بهتری به مسیر داشته

ادامه مطلب »
نحوه تشخیص عینک دیور اصل چیست؟

نحوه تشخیص عینک دیور اصل

بدون شک برای شما نیز در زمان خرید عینک آفتابی و خرید عینک طبی این سوال پیش آمده که نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک چیست؟ در این مقاله برای شما همراهان عزیز راه های تشخیص عینک دیور اصل را آورده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟ آیا به چشم آسیب میزند؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با عینک بلوکات آشنا شده اید و یا خریداری کرده اید. در این مطلب از عینک دی کالا قصد داریم به بیان مزایا و مضرات شیشه عینک بلوکات بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »

جدول راهنمای ارسال و پرداخت سفارشات