عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی (مدل های پر فروش و شیک)

اگر صورت بیضی شکلی دارید در دسته خوش شانس ترین انسان ها برای خرید عینک آفتابی زنانه قرار گرفته اید. فرم صورت بیضی ایده آل ترین حالت چهره برای انواع فریم عینک آفتابی می باشد. بنابراین شما به راحتی میتوانید مدل دلخواه خود را استفاده کرده و استایل شیکی داشته باشید.
عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی چگونه است؟

عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی تنوع بسیار زیادی دارد. از لحاظ اصول زیبایی شناسی در صورت های بیضی شکل زیباترین حالت تناسب بین اجزای صورت برقرار شده و انواع مدل های عینک آفتابی برای این فرم صورت مناسب است. در این مقاله علاوه بر ذکر نکات لازم جهت خرید عینک آفتابی برای صورت بیضی تعدادی از مدل های جذاب و شیک عینک آفتابی را برای شما آورده ایم، پس تا انتها همراه ما باشید.

استفاده از عینک آفتابی چه ضرورتی دارد؟

همه انسان ها ساعات زیادی در طول شبانه روز در معرض نور خورشید قرار میگیرند. برخورد طولانی مدت اشعه های فرابنفش خورشید به چشم ها میتواند عامل بروز مشکلاتی از قبیل آب مروارید، خشکی چشم، کشیدگی و کوچک شدن چشم، پیری پوست اطراف چشم و … شود. عدسی عینک آفتابی با استفاده از تکنولوژی Anti UV 400 ساخته میشود و از چشم ها در مقابل این اشعه ها به خوبی مراقبت میکند.

صورت بیضی چه ویژگی های خاصی دارد؟

قبل از معرفی انواع مدل های مناسب عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی لازم است با ویژگی های صورت بیضی آشنا شوید تا از بیضی بودن صورت خود اطمینان حاصل کنید. فاصله بالای پیشانی تا پایین چانه طول صورت و فاصله بین گوش چپ و راست عرض صورت می باشد. در صورت های بیضی شکل طول صورت تقریباً دوبرابر عرض آن است.

صورت های مستطیل شکل نیز این ویژگی را دارند. با این تفاوت که شکل فک و چانه در صورت های مستطیلی پهن و زاویه دار است. اما در صورت های بیضی شکل فک و چانه انحنا دار هستند.

معرفی مدل های عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی

1. فریم عینک آفتابی گربه ای

عینک آفتابی چشم گربه ای در بین زنان و دختران از طرفداران زیادی برخوردار است. این مدل عینک آفتابی جذاب تنوع بسیار بالایی داشته و کشیدگی رو به بالای لبه های آن به چهره شما حالتی شیک و جذاب میبخشد. انواع فریم چشم گربه ای با فریم ها یا لنرهای رنگی امروزه ترندترین مدل عینک آفتابی در دنیای مد و فشن هستند.

مدل شماره 1 عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی
فریم عینک آفتابی چشم گربه ای از تنوع بالایی برخوردار است.
مدل شماره 2 عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی
عینک آفتابی چشم گربه ای در بین جوانان طرفداران زیادی دارد.
مدل شماره 3 عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی
استفاده از فریم های گربه ای فانتزی با طراحی های خاص رواج یافته است.

2. فریم های عینک آفتابی مربعی، مستطیلی، پهن و اورسایز

از آنجایی که صورت های بیضی شکل زاویه های استخوانی بارز ندارند استفاده از فریم های عینک آفتابی زاویه دار یک تضاد زیبا و جذاب در چهره و استایل شما ایجاد میکند. فریم های مربع و مستطیلی با ابعاد و طرح های متفاوتی موجود است که شما براساس سلیقه شخصی میتوانید هریک را انتخاب کنید.

فریم هایی که عدسی پهن و بزرگ دارند و یا اورسایز هستند نیز از دیگر مدل های مناسب عینک آفتابی برای صورت بیضی می باشند. تنوع این فریم ها نیز بسیار زیاد است. فریم های اورسایز با عدسی رنگی و فریم شفاف امروزه طرفداران زیادی دارد.

مدل شماره 4 عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی
فریم های اورسایز به چهره شما حالتی شیک و خاص میبخشند.
مدل شماره 5 عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی
فریم های اورسایز برای صورت بیضی شکل بسیار مناسبند.
مدل شماره 6 عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی
فریم های عینک آفتابی مستطیل شکل همیشه و در هر دوره زمانی مد هستند.
مدل شماره 7 عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی
فریم های مربعی از انواع فریم های شیک و پرطرفدار هستند.
مدل شماره 8 عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی
فریم های پهن برای صورت بیضی یک مدل فریم ایده آل هستند.

3. فریم های هندسی و فانتزی عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی

از جمله فریم های عینک آفتابی شیک که در بین افراد با سلایق متفاوت توانسته طرفداران زیادی را کسب کند، فریم های هندسی هستند. این فریم ها نیز به علت داشتن زاویه های خاص و زیبا برای صورت بیضی بسیار مناسبند. از طرف دیگر فریم های عینک آفتابی با طرح های فانتزی نیز امروزه طرفداران زیادی در بین افرادی که به دنبال استایل پرجنب و جوش و خاص هستند پیدا کرده اند.

مدل شماره 9 عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی
برای داشتن استایلی خاص از فریم های هندسی با طراحی های خاص استفاده کنید.
مدل شماره 10 عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی
فریم های هندسی که عرض بیشتری از طول دارند برای صورت بیضی بسیار مناسب هستند.
مدل شماره 11 عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی
فریم های فانتزی برای داشتن استایلی جنجالی و خاص بسیار ایده آل می باشند.
مدل شماره 12 عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی
زاوایای خاص فریم های هندسی صورت بیضی را شیک میکنند.
مدل شماره 13 عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی
فریم های رنگی امروزه طرفداران زیادی در بین سلیقه های متفاوت پیدا کرده اند.

4. فریم عینک آفتابی پرطرفدار خلبانی

در بین انواع فریم عینک آفتابی هیچگاه نمیتوان از حضور پررنگ انواع عینک آفتابی خلبانی غافل شد. این فریم ها همیشه و در هر زمانی طرفداران خود را حفظ کرده اند. فریم عینک آفتابی خلبانی با اشکال مختلف عدسی ساخته میشوند. اما ویژگی مشترک همه این مدل ها داشتن دو پل بینی جداگانه است.

مدل شماره 14 عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی
انواع فریم عینک آفتابی خلبانی شیک و جذاب هستند.
مدل شماره 15 عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی
فریم خلبانی به عنوان عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی یک انتخاب ایده آل می باشند.
مدل شماره 16 عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی
استفاده از فریم عینک آفتابی خلبانی برای هر استایلی امکان پذیر است.

5. عینک آفتابی زنانه با فریم گرد

یکی از فریم های عینک آفتابی زیبا و جذاب برای صورت های بیضی شکل، فریم های گرد هستند. این فریم ها به خوبی تناسب بین اجزای صورت بیضی را حفظ کرده و حالتی فیلسوفانه و عاقل به چهره شما میبخشند. فریم های عینک آفتابی گرد نیز امرزه تنوع بسیار بالایی در بازار عینک ایران و جهان دارند.

مدل شماره 17 عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی
عدسی های آینه ای از بازتاب نور به چشم های شما جلوگیری میکنند و این یک مزیت است.
مدل شماره 18 عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی
فریم عینک آفتابی گرد یکی از فریم های جذاب برای صورت بیضی می باشد.
مدل شماره 19 عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی
فریم عینک آفتابی گرد شفاف از جمله جدیدترین مدل های عینک آفتابی زنانه می باشد.
مدل شماره 20 عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی
استفاده از فریم های گرد با طراحی های ظریف و خاص برای داشتن استایلی شیک به شما کمک میکند.

راهنمای خرید عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی

همانطور که گفتیم طول صورت بیضی از عرض آن بیشتر است. اما توجه داشته باشید که اگر طول صورت از دوبرابر عرض بیشتر باشد، صورت شما در دسته صورت های کشیده قرار دارد و برای انتخاب فریم عینک آفتابی باید دقت بیشتری داشته باشید. در این حالت باید از فریم هایی که عدسی بلندی دارند استفاده کنید تا خطای دید ایجاد کرده و کشیدگی صورت شما را زیاد نشان ندهد.

یکی دیگر از نکاتی که به عنوان راهنمای خرید عینک آفتابی برای شما بیان میکنیم، توجه داشتن به رنگ عدسی می باشد. رنگ های مختلف عدسی عینک آفتابی صرفاً جنبه زیبایی نداشته و هریک کاربرد خاص خود را دارند. هریک از این عدسی ها با توجه به ویژگی هایی خود دسته ای از رنگ ها را فیلتر میکنند.

به عنوان مثال عدسی های زرد رنگ برای استفاده در ورزش های آبی و زمستانی مانند اسکی بسیار پرکاربردند، زیرا از انعکاس نور جلوگیری میکنند. از طرف دیگر عدسی های صورتی و قرمز رنگ به طور کامل رنگ و نور آبی را فیلتر میکنند. به همین دلیل با استفاده طولانی مدت از آنها چشم های شما خسته نخواهد شد.

کلام پایانی

شما میتوانید برای خرید عینک آفتابی زنانه برای صورت بیضی در قسمت فروشگاه عینک دی کالا انواع مدل های عینک آفتابی زنانه شیک و زیبا را از لحاظ قیمت و ویژگی های خاص آنها با یکدگیر مقایسه کرده و با صرف کمترین زمان ممکن عینک مورد علاقه خود را خریداری کنید. عینک آفتابی علاوه بر محافظت از چشم های شما تاثیر بسیار شگرفی بر استایل شما خواهد داشت. بنابراین برای خرید عینک آفتابی نهایت دقت خود را قرار داده و بهترین مارک عینک آفتابی را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که خرید عینک آفتابی زنانه پرادا، خرید عینک آفتابی زنانه ریبن، خرید عینک آفتابی زنانه تام فورد، عینک آفتابی جنتل مانستر زنانه، فریم عینک کائوچویی زنانه، عینک آفتابی دخترانه و … از سایت دی کالا امکان پذیر است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نحوه تشخیص عینک دیور اصل چیست؟

نحوه تشخیص عینک دیور اصل

بدون شک برای شما نیز در زمان خرید عینک آفتابی و خرید عینک طبی این سوال پیش آمده که نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک چیست؟ در این مقاله برای شما همراهان عزیز راه های تشخیص عینک دیور اصل را آورده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟ آیا به چشم آسیب میزند؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با عینک بلوکات آشنا شده اید و یا خریداری کرده اید. در این مطلب از عینک دی کالا قصد داریم به بیان مزایا و مضرات شیشه عینک بلوکات بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
برند دیور یکی از برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی در سراسر جهان می باشد.

معرفی عینک آفتابی های نام آشنای برند دیور (DIOR)

از آنجایی که همه روزه شاهد افزایش تنوع مدل های مختلف عینک آفتابی هستیم، انتخاب مدل دلخواه برای خرید عینک آفتابی زنانه و خرید عینک آفتابی مردانه کمی دشوار شده است. در این راستا آشنایی با برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی به شما کمک برزگی خواهد کرد.

در این مطلب از عینک دی کالا به معرفی برند پرطرفدار و نام آشنای دیور(DIOR) در صنعت مد و فشن می پردازیم. برای آشنایی با این برند و همچنین مشاهده تعدادی از محصولات جذاب آن تا انتها همراه ما بمانید.

ادامه مطلب »

جدول راهنمای ارسال و پرداخت سفارشات