عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک (مدل های پر فروش و شیک)

اگر صورت کوچکی دارید ممکن است تصور کنید که انتخاب و خرید عینک آفتابی زنانه برای شما دشوار خواهد بود. شما به راحتی میتوانید با در نظر گرفتن نکاتی که در این مقاله برای شما بیان میکنیم انواع مدل های عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.
عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک چگونه است؟

عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک چه ویژگی هایی دارد؟ با وجود اینکه یافتن عینک آفتابی دلخواه و استاندارد برای صورت کوچک در بین مدل های بسیار زیاد عینک آفتابی کار سختی است، اما با در نظر داشتن پاسخ این سوال شما سریعتر از آنچه تصور کند میتوانید عینک آفتابی مورد علاقه خود را بیابید. در قدم اول باید بدانید که آیا صورت شما واقعاً کوچک است یا خیر.

صورت کوچک چه ویژگی هایی دارد؟

قطعاً همه ما با نگاه کردن به چهره افراد میتوانیم فرم صورت و اندازه آن را تشخیص دهیم. صورت هر فرد میتواند به یکی از اشکال مربع، مستطیل، دایره، مثلث، قلب، بیضی، گرد و یا لوزی شباهت داشته باشد. توجه به فرم صورت و انتخاب فریم عینک آفتابی متناسب با آن یکی از نکات بسیار مهم در زمان خرید عینک آفتابی می باشد.

در علم زیبایی شناسی یک مقیاس با عنوان “نسبت طلایی” وجود دارد. نسبت طلایی عددی حاصل از تقسیم طول صورت بر عرض آن می باشد. بنابر زیبایی شناسی اگر عدد به دست آمده 1.6 باشد شما دارای یک صورت ایده آل و بی نقص هستید. البته لازم به ذکر است که کمتر کسی با این نسبت وجود دارد! اگر عدد به دست آمده از تقسیم طول و عرض صورتتان از این مبنا به مقدار قابل توجهی کمتر باشد صورت شما کوچک است.

راه دیگری نیز برای تشخیص صورت کوچک وجود دارد. بدیهی است که اگر صورتی کوچک باشد همه اجزای آن ابعاد کوچک تری نسبت به استانداردها دارند. بنابراین شما میتوانید برای تشخیص کوچک بودن یا نبودن صورتتان عریض ترین قسمت صورت یعنی عرض پیشانی خود را اندازه گیری کنید. اگر اندازه عرض پیشانی شما بین 109 تا 120 میلی متر باشد، صورت شما در دسته صورت های کوچک قرار دارد.

راهنمای خرید عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک

بزرگترین دغدغه افرادی که صورت کوچکی دارند در زمان خرید عینک آفتابی ابعاد فریم و نگرانی از بزرگ بودن آن بر روی صورتشان است. راه حل این مشکل بسیار ساده است. شما به راحتی میتوانید با اندازه گیری ابعاد صورت خودتان و مقایسه آن با طول و عرض فریم عینک آفتابی مد نظرتان متوجه شوید که این فریم برای شما ابعاد مناسبی دارد یا خیر.

برای خریداری عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک به صورت اینترنتی به راحتی میتوانید ابعاد ذکر شده در مشخصات محصول را با ابعاد صورت خود مقایسه کنید. به عنوان مثال اگر عرض صورت شما 120 میلی متر است، فریم عینک آفتابی مناسب باید عرضی حدود 125 میلی متر داشته باشد.

برای خرید حضوری عینک آفتابی نیز پس از قرار دادن عینک بر روی چشم های خود به طور مستقیم رو به روی آینه بایستید. اگر لبه های کناری فریم عینک آفتابی از صورتتان بیرون زده باشد آن عینک برای شما بزرگ می باشد. بنابراین شما میتوانید براساس فرم صورت خود هریک از فریم های عینک آفتابی که ابعادی متناسب با صورتتان دارند را انتخاب کنید. توصیه میکنیم مقاله راهنمای خرید عینک آفتابی را نیز مطالعه نمایید.

مدل های شیک عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک

در ادامه علاوه بر معرفی انواع فریم های عینک آفتابی زنانه مناسب صورت کوچک تعدادی مدل بسیار شیک و جذاب نیز برای آشنایی هرچه بیشتر شما همراهان عزیز آورده ایم.

1. فریم عینک آفتابی مستطیلی

فریم های عینک آفتابی مستطیلی تنوع بسیار بالایی دارند و در ابعاد و طرح های مختلفی تولید میشوند. این مدل فریم ها همیشه مد هستند و طرفداران زیادی نیز دارند. ازآنجایی که عرض عدسی در این فریم ها نسبت طول آن بیشتر است به صورت کوچک شما یک عمق زیبا می بخشد. البته به یاد داشته باشید که برای صورت کوچک از انواع فریم های مستطیلی خیلی بزرگ استفاده نکنید.

مدل شماره 1 عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک
عینک آفتابی مستطیلی تنوع بالایی دارد.
مدل شماره 2 عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک
فریم عینک آفتابی مستطیلی به صورت شما عمق خاص و زیبایی میبخشد.
مدل شماره 3 عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک
فریم مستطیلی عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک متناسب با هر استایلی می باشد.

2. عینک آفتابی با فریم گربه ای (چشم گربه ای)

فریم عینک آفتابی چشم گربه ای یکی از پرطرفدارترین فریم ها در بین خانم ها و مخصوصاً دختران جوان است. از آنجایی که تعداد زیادی از خانم ها صورت کوچکی دارند تنوع بالایی فریم های گربه ای یک مزیت عالی برای آنها محسوب میشود. کشیدگی رو به بالای لبه های فریم گربه ای صورت شما را کشیده تر و گونه ها را برجسته تر نشان میدهد.

مدل شماره 4 عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک
فریم چشم گربه ای در بین دخترهای جوان و شیک پوش طرفداران زیادی به خود اختصاص داده است.
مدل شماره 5 عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک
فریم عینک آفتابی گربه ای با متریال های مختلف و در اشکال متفاوتی تولید میشود.
مدل شماره 6 عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک
تنوع مدل های فریم عینک آفتابی چشم گربه ای بسیار زیاد است.

3. فریم گرد عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک

فریم های گرد از آن دسته فریم هایی هستند که در هر دوره زمانی طرفداران خود را به خوبی حفظ کرده اند. ویژگی ها و ابعاد فریم عینک آفتابی گرد به خوبی با صورت کوچک شما هماهنگ میشود و ظاهری شیک و فیلسوفانه به شما میبخشد. فریم های گرد نیز در ابعاد متفاوتی تولید میشوند که به طور کلی فریم های گرد بزرگ برای صورت کوچک مناسب نیست.

مدل شماره 7 عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک
فریم عینک آفتابی گرد از جمله مدل های مناسب عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک است.
مدل شماره 8 عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک
عینک آفتابی های مختلف با لنزهای رنگی کاربردهای متفاوتی دارند.
مدل شماره 9 عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک
عینک آفتابی گرد همیشه مد است و با هر استایلی ست میشود.

4. عینک آفتابی بیضی شکل

فریم بیضی یکی دیگر از انواع عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک می باشد. فریم های بیضی شکل عرض صورت شما را کمی بیشتر از آنچه که هست نشان میدهند و این یک امتیاز مثبت است. فریم عنک آفتابی بیضی شکل بسیار شیک، ساده و متناسب با مد روز است.

مدل شماره 10 عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک
عینک آفتابی زنانه بیضی شکل برای صورت کوچک یک انتخاب ایده آل است.
مدل شماره 11 عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک
با استفاده از فریم های بیضی شکل صورت شما پهن تر نشان داده میشود.
مدل شماره 12 عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک
امروزه فریم های بیضی با رنگ های مختلف و زیبایی تولید میشود.

5. فریم عینک آفتابی جذاب خلبانی

کمتر کسی وجود دارد که فریم های خلبانی را بشناسد و به آنها علاقه نداشته باشد. فریم عینک آفتابی خلبانی با عدسی هایی به شکل های مختلف ساخته میشود اما مشخصه اصلی همه آنها داشتن دو پل بینی جداگانه است. فریم عینک آفتابی خلبانی از جمله فریم هایی است که برای هر استایل و فرم صورتی مناسب می باشد.

مدل شماره 13 عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک
فریم عینک آفتابی خلبانی یک مدل بسیار جذاب و دلنشین است.
مدل شماره 14 عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک
فریم عینک خلبانی با هر شکل عدسی که باشد دارای دو پل بینی می باشد.
مدل شماره 15 عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک
تنوع فریم خلبانی بسیار زیاد است و هریک جذابیت خاص خود را دارند.

6. عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک با فریم های شفاف یا نازک

عینک آفتابی های متنوعی با فریم های فلزی نازک تولید میشود که انتخاب بسیار مناسبی برای صورت های کوچک هستند. علاوه بر این فریم های زیبا، امروزه در دنیای مد عینک فریم های شفاف یا بی رنگ طرفداران زیادی کسب کرده است. این فریم ها به شما استایل و چهره ای شیک میبخشند.

مدل شماره 16 عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک
عینک آفتابی با فریم فلزی هیچ گاه شما را خسته نخواهد کرد.
مدل شماره 17 عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک
فریم های شفاف و رنگی عینک آفتابی این روزها از ترندهای دنیای مد و فشن می باشند.
مدل شماره 18 عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک
عینک آفتابی با فریم فلزی تنوع بالایی دارد و به عنوان عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک بسیار مناسبند.

کلام پایانی

به عنوان بخش پایان دهنده این مقاله باید به یک نکته بسیار مهم اشاره کنیم. صورت شما در عین کوچک بودن ممکن یکی از دوحالت پهن یا کشیده بودن را داشته باشد. اگر صورت شما کوچک و پهن است (طول صورت کمتر از عرض آن باشد) باید از عینک هایی استفاده کنید که عدسی های کوتاهی دارند. با این مدل صورت هرگز نباید از فریم های پهنی مانند فریم خلبانی استفاده کنید. در این حالت صورت شما پهن تر از آنچه که هست نشان داده میشود.

در حالت دوم اگر صورتتان کوچک اما کشیده است باید فریم هایی را انتخاب کنید که عدسی های بلندی داشته باشد. این عدسی ها میتوانند خطای دید ایجاد کرده و صورت شما را به میزان کمتری کشیده نشان بدهند. بر خلاف صورت های کوچک و پهن برای صورت های کوچک و کشیده فریم هایی که عدسی پهن دارند مانند فریم خلبانی بسیار مناسب هستند.

در این مقاله هر آنچه لازم بود رد رابطه با انتخاب عینک آفتابی زنانه برای صورت کوچک بدانید برای شما شرح دادیم. امیدواریم که این مطلب برایتان سودمند باشد. شما میتوانید برای دیدن انواع مدل های عینک آفتابی زنانه با مشخصات و قیمت از قسمت فروشگاه سایت عینک دی کالا دیدن نمایید.

لازم به ذکر است که خرید عینک آفتابی زنانه پرادا، خرید عینک آفتابی زنانه ریبن، خرید عینک آفتابی زنانه تام فورد، عینک آفتابی جنتل مانستر زنانه، فریم عینک کائوچویی زنانه، عینک آفتابی دخترانه … از سایت دی کالا امکان پذیر است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نحوه تشخیص عینک دیور اصل چیست؟

نحوه تشخیص عینک دیور اصل

بدون شک برای شما نیز در زمان خرید عینک آفتابی و خرید عینک طبی این سوال پیش آمده که نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک چیست؟ در این مقاله برای شما همراهان عزیز راه های تشخیص عینک دیور اصل را آورده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟ آیا به چشم آسیب میزند؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با عینک بلوکات آشنا شده اید و یا خریداری کرده اید. در این مطلب از عینک دی کالا قصد داریم به بیان مزایا و مضرات شیشه عینک بلوکات بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
برند دیور یکی از برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی در سراسر جهان می باشد.

معرفی عینک آفتابی های نام آشنای برند دیور (DIOR)

از آنجایی که همه روزه شاهد افزایش تنوع مدل های مختلف عینک آفتابی هستیم، انتخاب مدل دلخواه برای خرید عینک آفتابی زنانه و خرید عینک آفتابی مردانه کمی دشوار شده است. در این راستا آشنایی با برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی به شما کمک برزگی خواهد کرد.

در این مطلب از عینک دی کالا به معرفی برند پرطرفدار و نام آشنای دیور(DIOR) در صنعت مد و فشن می پردازیم. برای آشنایی با این برند و همچنین مشاهده تعدادی از محصولات جذاب آن تا انتها همراه ما بمانید.

ادامه مطلب »

جدول راهنمای ارسال و پرداخت سفارشات