بهترین مارک عینک آفتابی ( معرفی برند های پرفروش و معروف)

برای خرید عینک آفتابی زنانه و خرید عینک آفتابی مردانه، آشنایی با بهترین مارک عینک آفتابی به شما کمک میکند با دیدی بازتر عینک مد نظر خود را انتخاب کنید. در این مقاله بهترین برندهای عینک آفتابی که در فروشگاه عینک دی کالا به شما عرضه میکنیم را معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید.
بهترین مارک عینک آفتابی چیست؟

ویژگی های بهترین مارک عینک آفتابی

بهترین مارک عینک آفتابی چیست؟ با توجه به تنوع بالای برندهای تولید کننده عینک آفتابی پاسخ به این سوال میتواند کمی دشوار باشد. به یاد داشته باشید که مهم ترین و اصلی ترین ویژگی یک عینک آفتابی استاندارد Anti UV 400 بودن آن است. اگر عینکی دارای این ویژگی باشد یعنی به طور کامل از چشمان شما در مقابل اشعه های فرابنفش خورشید مراقبت میکند.

محصولات تولیدی بهترین برندهای عینک آفتابی همگی دارای این ویژگی هستند. بسیاری دیگر از محصولات موجود در بازار نیز  به جز محصولات فیک و تقلبی که فقط جنبه زیبایی دارند، این ویژگی را دارا می باشند. توصیه ما به شما این است که هیچگاه از عینک آفتابی هایی که صرفاً کاربرد زیبایی دارند استفاده نکنید.

لنز این مدل عینک ها با استفاده از موادی ساخته میشود که نه تنها در مقابل ورود اشعه های فرابنفش به چشم های شما هیچ گونه مقاوتی نمیکند، بلکه مردمک چشم نیز به دلیل رنگی بودن لنز برای دید بهتر بزرگ میشود و همین عامل سبب جذب بیشتر اشعه ها و مضرات آنها می شود.

بهترین مدل عینک آفتابی در چند ویژگی مهم خلاصه میشود:

  1. Anti UV 400 بودن
  2. پلاریزه بودن (جلوگیری از بازتاب و انعکاس آن به چشم شما میشود)
  3. فریم ساخته شده از مواد باکیفیت (مقاومت استانداردی در مقابل برخی ضربات داشته باشد)
  4. حداقل 75 درصد و حداکثر 90 درصد کاهش نور توسط لنز عینک آفتابی

بنابراین هر عینک آفتابی که این ویژگی ها را دارا باشد میتواند در دسته بهترین برندهای عینک آفتابی قرار بگیرید. به یاد داشته باشید که امروزه محصولات برخی از برندهای معروف جهانی به یک کالای لوکس تبدیل شده و قیمت بالایی نیز دارند. اما بسیاری از برندهای کمتر شناخته شده نیز وجود دارند که از لحاظ کیفیت میتوانند با این برندها برابری کرده و قیمت پایین تری نیز داشته باشند!

برند ری بن یکی از بهترین مارک عینک آفتابی است.
اصلی ترین ویژگی یک عینک آفتابی استاندارد Anti UV 400 بودن آن است.

معرفی بهترین مارک های عینک آفتابی

در ادامه برخی از بهترین برندهای عینک آفتابی که محصولات استاندارد و باکیفیتی را به مشتریان خود ارائه میدهند به شما معرفی میکنیم.

1. برند آدیداس و بهترین مدل عینک آفتابی

کمتر کسی در دنیا وجود دارند که برند معروف آدیداس را نشناسد! این کمپانی که به دلیل تولید محصولات باکیفیت ورزشی مشهور شده است در زمینه تولید عینک نیز فعالیت دارد. عینک آفتابی و عینک ورزشی های تولید شده توسط برند آدیداس کیفیت بالایی دارند.

2. برند باکیفیت آیس برلین

برند آلمانی آیس برلین محصولات جذاب و خارق العاده ای ارائه میدهد. در ساختار عینک آفتابی های آیس برلین از هیچ پیچ و مهره ای استفاده نشده، بنابراین طراحی ظریفی دارند. این عینک ها بسیار سبک و مقاوم بوده و خاصیت آنتی رفلاکس داخلی دارند، بنابراین در شرایط مختلف آب و هوایی بخار نمیکنند.

3. پورشه دیزاین یکی از بهترین برندهای عینک آفتابی دنیا

پورشه دیزاین نیز یک برند آلمانی پرطرفدار و محبوب است. محصولات این برند کیفیت فوق العاده بالایی دارند و برای هر فرم صورتی مناسب می باشند. توجه داشته باشید که بر روی دسته عینک های پورشه اصل یک عبارت با حرف P و 4 عدد حک میشود(مانند P4321).

4. عینک آفتابی اوگا (OGA)

برند فرانسوی اوگا به عنوان بهترین مارک عینک آفتابی سالهاست که به فعالیت خود ادامه میدهد و زیر مجموعه های زیادی نیز دارد. عینک آفتابی های این برند بسیار سبک، باکیفیت و مقاوم هستند. همچنین علاوه بر زیبایی خاص خود یووی 400 و پلاریزه نیز می باشند.

5. برند اولیور پیپلز

اولیور پیپلز(OLIVER PEOPLES)  یک برند ایتالیاتی معروف می باشد که عینک هایی خاص و ظریف ارائه میدهد. عینک های این برند علاوه بر مد روز بودن رگه هایی از طراحی نوستالژی نیز دارند.

6. بربری به عنوان بهترین مارک عینک آفتابی

برند بربری که یک برند انگلیسی می باشد و کمپانی آن در لندن واقع شده است، یک برند عینک آفتابی لوکس است. محصولات این برند بسیار باکیفیت بوده و از طراحی های پیچیده و زیبایی نیز برخوردارند.

7. عینک های باکیفیت برند بولگاری

برند BVLGARI نیز یکی از برندهای معروف و پرطرفدار ایتالیایی می باشد. عینک آفتابی های بولگاری به دلیل طراحی خاصی که دارند بسیار سبک وزن بوده و استفاده از آنها راحت است. طراحی های به روز و زیبای برند بولگاری آن را به یک برند محبوب در بین جوانان تبدیل کرده است.

برند نایک یکی از انواع بهترین مارک عینک آفتابی است.
با هر سن و سالی میتوانید از عینک آفتابی های سیک و جذاب استفاده کنید.

8. پرادا از بهترین برندهای عینک آفتابی

برند پرادا نیز به عنوان بهترین مارک عینک آفتابی در سراسر جهان و ایران طرفداران زیادی دارد. برند ایتالیایی پرادا برای هر سلیقه ای عینک آفتابی های مختلفی با طراحی های ساده تا طراحی های خاص و پیچیده تولید میکند.

9. برند پوما

برند آلمانی پوما نیز با تولید لوازم ورزشی باکیفیت در بین عموم مردم به معروفیت و محبوبیت دست یافته است. این برند نیز عینک های طبی و آفتابی باکیفیتی به طرفداران خود ارائه میکند.

10. تام فورد

عینک های ایتالیایی تام فورد نیز از جمله عینک های مدرن و پرطرفدار می باشند. طراحی های کمیاب و بی نظیر برند تام فورد استایل و چهره شما را بسیار خاص و زیبا میکند.

11. ری بن، بهترین مارک عینک آفتابی

برند آمریکایی ری بن با تولید عینک آفتابی خلبانی مخصوص ارتش نیروی هوایی ایالت متحده آمریکا به شهرت رسید. پس از مدت کوتاهی محبوبیت این مدل عینک در بین همه اقشار جامعه افزایش یافت. برند ری بن تا به امروز محصولات باکیفیت و متنوعی مانند فریم های خلبانی، ویفرر و … عرضه کرده است.

12. سافیلو

برند Safilo از سال 1934 در ایتالیا شروع به کار کرده است. عینک آفتابی های این برند همگی دارای طراحی نو، باکیفیت، ظریف و دلپسند هستند. سافیلو زیرمجموعه های بسیاری دارد و در بیش از 30 کشور جهان مشغول توزیع بی نقص محصولات خود می باشد.

13.  لویی ویتون یکی از بهترین مارک های عینک آفتابی

برند معروف فرانسوی لویی ویتون در زمینه طراحی و تولید عینک های طبی و آفتابی در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. فریم های لویی وینتون به شکلی طراحی شده اند که از ورود اشعه های فرابنفش از هر نقطه ای به چشم ها جلوگیری میکنند. عینک آفتابی برند لویی ویتون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

14.  لیندا فارو

برند ایتالیایی لیندا فارو در ایتالیا توسط لیندا فارو در سال 1970 تاسیس شد. طراحی های خاص و زیبای عینک آفتابی های این برند که توسط لیندا فارو انجام میشد به سرعت محبوبیت خود را در بین مردم کسب کرد. این کمپانی مدتی است که توسط پسر لیندا فارو هدایت میشود.

برند پرادا از انواع بهترین مارک عینک آفتابی است.
عینک آفتابی پلاریزه برای رانندگی بسیار ایده آل است.

15.  بهترین مارک عینک آفتابی، برند نایک

عینک آفتابی های برند نایک بسیار باکیفیت بوده و طراحی های جذابی دارند. اگر به دنبال استایل اسپرت هستید عینک های این برند به شدت برای شما گزینه مناسبی هستند. عینک های برند نایک در بین آقایان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

کلام پایانی

همانگونه که گفتیم تعداد عینک آفتابی های باکیفیت که توسط برندهای مختلفی تولید میشوند بسیار زیاد است. در این مقاله به معرفی 15 مورد از بهترین برندهایی که محصولاتشان را در فروشگاه عینک دی کالا میتوانید بیابید پرداختیم.

لازم به ذکر است که خرید عینک آفتابی زنانه پرادا، خرید عینک آفتابی زنانه ریبن، خرید عینک آفتابی زنانه تام فورد، عینک آفتابی جنتل مانستر زنانه، فریم عینک کائوچویی زنانه، عینک آفتابی دخترانه و همچنین عینک آفتابی پلاریزه مردانه، عینک آفتابی مردانه ریبن، عینک آفتابی مردانه خلبانی، عینک آفتابی مردانه ریبن ویفری و عینک آفتابی جنتل مانستر مردانه از سایت دی کالا امکان پذیر است.

برندهای بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارند که محصولات باکیفیت را تولید میکنند. شما میتوانید براساس هزینه، سلیقه شخصی، استایل، فرم صورت و ویژگی های دیگر عینک آفتابی مورد پسند خود را از بین این برندها بیابید. توصیه میکنیم قبل از اقدام به خرید، مقاله راهنمای خرید عینک آفتابی را نیز مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نحوه تشخیص عینک دیور اصل چیست؟

نحوه تشخیص عینک دیور اصل

بدون شک برای شما نیز در زمان خرید عینک آفتابی و خرید عینک طبی این سوال پیش آمده که نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک چیست؟ در این مقاله برای شما همراهان عزیز راه های تشخیص عینک دیور اصل را آورده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟ آیا به چشم آسیب میزند؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با عینک بلوکات آشنا شده اید و یا خریداری کرده اید. در این مطلب از عینک دی کالا قصد داریم به بیان مزایا و مضرات شیشه عینک بلوکات بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
برند دیور یکی از برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی در سراسر جهان می باشد.

معرفی عینک آفتابی های نام آشنای برند دیور (DIOR)

از آنجایی که همه روزه شاهد افزایش تنوع مدل های مختلف عینک آفتابی هستیم، انتخاب مدل دلخواه برای خرید عینک آفتابی زنانه و خرید عینک آفتابی مردانه کمی دشوار شده است. در این راستا آشنایی با برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی به شما کمک برزگی خواهد کرد.

در این مطلب از عینک دی کالا به معرفی برند پرطرفدار و نام آشنای دیور(DIOR) در صنعت مد و فشن می پردازیم. برای آشنایی با این برند و همچنین مشاهده تعدادی از محصولات جذاب آن تا انتها همراه ما بمانید.

ادامه مطلب »

جدول راهنمای ارسال و پرداخت سفارشات