معرفی برند تام فورد، برند پرطرفدار عینک آفتابی

اگر شما نیز در دسته افرادی قرار دارید که قصد دارید قبل از خرید عینک آفتابی با برترین برندهای دنیا آشنا شوید و مناسب ترین عینک آفتابی را از بین آنها برای خود برگزینید، در این مقاله از عینک دی کالا همراه ما باشید و با یکی از پرطرفدارترین برندهای عینک آفتابی جهان آشنا شوید.
برند تام فورد از سال 2004 فعالی خود را آغاز کرده است.

برند تام فورد یکی از برندهای نام آشنا در دنیای مد و فشن است که از سال 2004 در ایتالیا توسط طراح مشهور آمریکایی به نام “تام فورد” تاسیس شده و تا به امروز به شکل فوق العاده ای به فعالیت خود ادامه میدهد.

تام فورد پیش از تاسیس برند خود از سال 1990 مشغول فعالیت در خانه مد برند گوچی بود و در این دوران موفقیت های بسیاری را رقم زد. به گونه ای که در سال 1994 به یکی از برترین مدیران طراحی برند گوچی تبدیل شد.

تام فورد سرانجام پس از جدایی از برند گوچی توانست برند خود را پایه گذاری کند و در سال 2005 محصولات خود را وارد بازار کرد. جالب است بدانید که اولین فروشگاه اصلی تام فورد در شهر نیویورک و در سال 2006 احداث شد.

آشنایی با ویژگی های برند تام فورد

عینک آفتابی های برند تام فورد در بین افراد مشهور مانند بازیگران هالیوود و … طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل عینک های این برند توانسته اند در بین عموم مردم نیز به محبوبیت زیادی دست بیابند.

طراحی عینک آفتابی و عینک طبی های برند تام فورد به گونه ای است که به شما یک استایل شیک و منحصر به فرد ارائه میدهد. در طراحی این عینک ها نهایت دقت و ظرافت به کار برده شده است.

برای تولید اکثر عینک آفتابی های برند تام فورد از ماده ای به نام استات و یا فلز استفاده میشود. استات یه ماده بر پایه پلاستیک است که علاوه بر انعطاف پذیر بودن دارای مقاومت بسیار بالایی نیز می باشد.

از دیگر ویژگی های عینک های برند تام فورد میتوان به تنوع بالای مدل ها اشاره کرد. تنوع عینک های تام فورد به گونه است که شما میتوانید برای هر سن و سال و هر سلیقه ای یک عینک مناسب و زیبا انتخاب کنید.

بنابراین اگر به دنبال خرید یک عینک آفتابی برای محافظت 100 درصد از چشم هایتان در برابر اشعه های فرابنفش خورشید هستید و همزمان میخواهید یک استایل شیک و به یاد ماندنی داشته باشید از عینک آفتابی های برند تام فورد غافل نشوید!

معرفی محبوب ترین مدل های عینک آفتابی برند تام فورد

همانطور که پیش تر گفتیم تنوع مدل های عینک آفتابی این برند بسیار زیاد است. در ادامه تعدادی از زیباترین و معروف ترین مدل ها را به شما معرفی خواهیم کرد. توجه داشته باشید که هر دسته بندی که به شما معرفی میکنیم خود نیز دارای مدل های متنوع و جذابی می باشد.

1. عینک آفتابی Wayfarer تام فورد

عینک آفتابی های ویفرر دارای لبه های زاویه دار و عمدتاً ذوزنقه ای شکل است. عینک های ویفرر از جمله مدل های محبوب در بین خانم ها و آقایان می باشد که در طیف رنگی گسترده ای توسط برند تام فورد تولید میشود. اما عینک آفتابی ویفرر مشکی رنگ همیشه میتواند یکی از انتخاب های بی نظیر برای هر استایلی باشد.

2. مدل عینک آفتابی خلبانی یا Aviator

عینک آفتابی های خلبانی برند تام فورد طراحی فوق العاده ای دارند.
عینک آفتابی های خلبانی تام فورد برای خانم ها و آقایان مناسب است.

عینک آفتابی های خلبانی اولین بار توسط برند ری بن وارد بازار شدند. اما امروزه شاهد تولید انواع مدل های عینک خلبانی توسط تمام برندهای مشهور دنیا هستیم. عینک آفتابی های خلبانی یکی از پرطرفدارترین مدل در بین همه افراد می باشد. این مدل عینک هم برای خانم ها مناسب است و هم برای آقایان.

بارزترین ویژگی عینک آفتابی خلبانی داشتن دو پل بینی جداگانه است. برند تام فورد برای تولید عینک آفتابی های خلبانی از ماده استات بسیار باکیفیت استفاده میکند. شما میتوانید مدل های مختلفی از عینک های خلبانی برند تام فورد را با ظاهری لبه دار و حتی مربعی شکل انتخاب کنید.

3. عینک آفتابی های گرد برند تام فورد

برند تام فورد عینک های ویژه ای با مدل های گرد تولید میکند.
ترکیب فلز و استات یک ایده طراحی زیبا و هوشمندانه است.

برند تام فورد برای ساخت عینک آفتابی های Round یا گرد طراحی فوق العاده ویژه ای را در نظر گرفته است. برای تولید اسن عینک آفتابی ها از ترکیب فلز و استات استفاده میشود. به همین دلیل این مدل عینک ها به خوبی میتوانند حس کلاسیک بودن را در استایل شما نمایان کنند.

4. عینک های Oversized

یکی از مدل های محوب برند تام فورد عینک های اور سایز هستند.
با استفاده از عینک های اورسایز یک استایل جذاب خواهید داشت.

عینک آفتابی های سایز بزرگ یکی دیگر انواع مدل های محبوب در بین افرادی است که به مد و استایل علاقه زیادی دارند. برند تام فورد عینک آفتابی های بسیار متنوعی را به صورت اورسایز طراحی و روانه بازار کرده است. به عنوان مثال اگر شما صورت گردی دارید استفاده از عینک آفتابی های اورسایز مربعی شکل برای چهره و استایل شما یک انتخاب ایده آل می باشد.

برای تشخیص عینک آفتابی اصل برند تام فورد به این نکات توجه کنید!

یکی از مواردی که امروزه در بازار جهانی عینک بسیار شاهد آن هستیم، فروش عینک های فیک و غیر اصل با نام عینک اصل می باشد. بنابراین در زمان خرید عینک آفتابی اصل برند تام فورد باید به برخی نکات توجه داشته باشید.

  1. برند تام فورد لوگوی خود را بر روی گوشه عدسی سمت چپ تمامی محصولات خود حک میکند.
  2. توجه داشته باشید که در نگارش لوگو TOM FORD شکل حرف O کاملا گرد باشد و بیضی شکل یا به حالت 0 نباشد.
  3. تمامی مدل عینک های تام فورد دارای یک نام خاص هستند و این نام بر روی دسته عینک حک میشود. بنابراین شما میتوانید با ورود به سایت تام فورد و سرچ کردن نام مدل از اصل بودن آن مطمئن شوید.
  4. عینک آفتابی ها و عینک طبی های برند تام فورد همگی دارای یک کد مخصوص هستند که پس از نام مدل عینک با عبارت مخفف TF شروع میشوند.
  5. کدهای عینک آفتابی های تام فورد سه رقمی بوده و کد های عینک های طبی برند تام فورد چهار رقمی می باشند.
  6. برای تشخیص اصل یا فیک بودن این عینک ها میتوانید به بسته بندی نیز توجه داشته باشید. تمامی عینک های برند تام فورد درون یک جلد مخملی به رنگ مشکی یا قهوه ای قرار دارند و سپس درون جعبه قرار میگیرند.

    تشخیص درست عینک های اصل برند تام فورد بسیار مهم است.
    بسته بندی عینک های تام فورد بسیار شیک و جذاب است.

  7. درون جعبه عینک های اصل این برند یک کارت اصالت هویت درون یک پاکت کوچک قهوه ای رنگ وجود دارد.
  8. یکی دیگر از مشخصاتی که برند تام فورد برای عینک های خود مشخص میکند کد رنگ آنها می باشد. این برند برای مشخص کردن کد رنگ از ترکیت دو عدد و یک حرف استفاده میکند. به عنوان مثال 52N ،52H ، 02D ، 01A، 28E و …
  9. اگر کد رنگ عینکی به شکل مخففی از کلمه Color و یک عدد بود مانند C2 نشان دهنده فیک بودن عینک است.
  10. روی قسمت انتهایی دسته سمت چپ عینک های اصل برند تام فورد یک شماره سریال به شکل یک رشته عدد 7 رقمی پس از LF حک میشود.
  11. برند تام فورد لوگوی خود را بر روی قسمت بیرونی و انتهایی هر دو دسته عینک به صورت برجستگی با تو رفتگی حک میکند.

کلام پایانی

در این مطلب علاوه بر معرفی برند تام فورد و مدل های پرطرفدار آن، راهنمایی کامل نیز برای تشخیص هرچه راحت تر و بهتر عینک های اصل برند تام فورد از عینک های تقلبی و فیک برای شما آوردیم. امیدواریم که مطالعه این مطلب برایتان سودمند واقع شده باشد.

شما میتوانید برای خرید انواع مدل های عینک آفتابی از برند تام فورد و سایر برندهای باکیفیت و مشهور از بخش فروشگاه عینک دی کالا دیدن نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نحوه تشخیص عینک دیور اصل چیست؟

نحوه تشخیص عینک دیور اصل

بدون شک برای شما نیز در زمان خرید عینک آفتابی و خرید عینک طبی این سوال پیش آمده که نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک چیست؟ در این مقاله برای شما همراهان عزیز راه های تشخیص عینک دیور اصل را آورده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟ آیا به چشم آسیب میزند؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با عینک بلوکات آشنا شده اید و یا خریداری کرده اید. در این مطلب از عینک دی کالا قصد داریم به بیان مزایا و مضرات شیشه عینک بلوکات بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
برند دیور یکی از برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی در سراسر جهان می باشد.

معرفی عینک آفتابی های نام آشنای برند دیور (DIOR)

از آنجایی که همه روزه شاهد افزایش تنوع مدل های مختلف عینک آفتابی هستیم، انتخاب مدل دلخواه برای خرید عینک آفتابی زنانه و خرید عینک آفتابی مردانه کمی دشوار شده است. در این راستا آشنایی با برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی به شما کمک برزگی خواهد کرد.

در این مطلب از عینک دی کالا به معرفی برند پرطرفدار و نام آشنای دیور(DIOR) در صنعت مد و فشن می پردازیم. برای آشنایی با این برند و همچنین مشاهده تعدادی از محصولات جذاب آن تا انتها همراه ما بمانید.

ادامه مطلب »

جدول راهنمای ارسال و پرداخت سفارشات