هر آنچه راجب عینک ریبن باید بدانید!

بدون شک یکی از برندهای معتبر و نام آشنایی که در زمان خرید عینک طبی و خرید عینک آفتابی جزء گزینه های اصلی انتخاب می باشد، برند ریبن است. زیبایی، ظرافت و کیفیت عینک های ریبن در طی سالهای گذشته آنها را به یک انتخاب ایده آل تبدیل کرده است.
عینک ریبن از مدل های بسیار پرطرفدار است.

مروری بر تاریخچه برند ریبن

عینک ریبن از سال 1936 میلادی تا کنون در بین افراد با سلایق و سنین مختلف جایگاه ویژه ای کسب کرده است. عینک آفتابی و عینک طبی ریبن در تنوع بسیار بالا برای همه سلیقه ها با نهایت دقت و ظرافت طراحی و تولید میشوند. در این بین فریم عینک طبی و آفتابی خلبانی و ویفرر از پرطرفدارترین و زیباترین مدل های عینک ریبن می باشند.

در سال 1936 اولین عینک ریبن به صورت اختصاصی برای خلبانان نیروی هوایی ارتش ایالات متحده آمریکا با فریم های پلاستیکی و عدسی های سبز رنگ ساخته شد. عدسی های سبز رنگ بدون ایجاد تیرگی، روشنایی زننده آفتاب را کاهش میدادند. پس از گذشت تقریباً یک سال این عینک ها با فریم فلزی و تحت نام عینک خلبانی وارد عرصه شدند.

پس از مدتی استفاده از عینک آفتابی خلبانی در بین عموم مردم نیز رواج یافت و باعث محبوبیت هرچه بیشتر عینک ریبن گردید. برند ریبن پس از آن مدل های جذاب دیگری تحت نام های ویفرر، کلاب مستر، کاروان و … نیز وارد بازار کرد. امروزه انواع مدل های عینک آفتابی و عینک طبی زنانه و مردانه برند ریبن به شما برای داشتن یک استایل شیک کمک میکنند.

معرفی انواع مدل های عینک ریبن

در ادامه انواع مدل های معروف و جذاب عینک های ریبن را به شما معرفی کرده و راهنمایی جهت انتخاب هریک براساس فرم صورتتان برای شما آورده ایم.

1.     عینک ریبن Aviator (عینک خلبانی)

عینک ریبن خلبانی برای هر استایلی مناسب است.
عینک خلبانی را میتوان محبوب ترین مدل عینک آفتابی کلاسیک در جهان دانست.

عینک خلبانی را میتوان محبوب ترین مدل عینک آفتابی کلاسیک در جهان دانست. فریم عینک طبی و آفتابی خلبانی این روزا دارای تنوع بالایی است و با عدسی های گرد، بیضی، چندضلعی و … ساخته میشوند اما همچنان نوع کلاسیک این مدل عینک با فریم فلزی نازک طلایی محبوبیت بیشتری دارد. مشخصه و ویژگی اصلی عینک های خلبانی داشتن دو پل بینی جداگانه می باشد.

عینک ریبن خلبانی تقریباً برای انواع فرم صورت و استایل مناسب می باشد. اما در این بین افرادی که دارای صورت های قلبی شکل یا مثلثی شکل هستند با انتخاب این مدل عینک یک استایل و چهره جذاب خواهند داشت.

2.     عینک ریبن Way Farers (عینک ویفرر)

عینک ریبن ویفرر در بین افراد مختلف بسیار پرطرفدار است.
عینک ریبن ویفرر دارای فریمی انعطاف پذیر و ذوزنقه ای شکل می باشد.

عینک ریبن ویفرر پس از عینک ریبن خلبانی جزء محبوب ترین فریم ها در بین خانم ها و آقایان در تمامی سنین می باشد. عینک ریبن ویفرر دارای فریمی انعطاف پذیر و ذوزنقه ای شکل می باشد. زاویه دار بودن این مدل عینک آن را به یک انتخاب ایده آل برای افرادی که صورت گردی دارند تبدیل کرده است. عدسی های عینک آفتابی مردانه ریبن ویفری تقریباً سبز رنگ می باشند.

3.     عینک ریبن Clubmasters (عینک کلاب مستر)

طراحی عینک ریبن کلاب مستر بسیار زیبا می باشد.
این مدل عینک جزء عینک های نیم فریم محسوب میشود.

عینک های کلاب مستر از آن دست عینک هایی هستند که هم برای خانم ها مناسبند و هم بری آقایان. این مدل عینک جزء عینک های نیم فریم محسوب شده و  در بین طرفداران دنیای مد از محبوبیت خاصی برخوردار است.

طراحی عینک ریبن کلاب مستر برگرفته از مد دهه 50 میلادی می باشد. فسمت بالایی عینک کلاب مستر از جنس کائوچو و لبه های پایینی عینک فلزی می باشند. شما هر فرم صورتی که داشته باشید برای در امام ماندن از تابش نور خورشید میتوانید از عینک های کلاب مستر کمک بگیرید.

4.     عینک ریبن Justin

میتوان گفت که این مدل عینک ریبن یک بازآفرینی از فریم ویفرر می باشد. عینک ریبن ویفرر برای خانم ها و آقایان مناسب بود اما طراحی عینک جاستین به شکلی است که تقریباً آن را به یک عینک مردانه تبدیل کرده است. عینک ریبن جاستین نسبت به عینک ویفرر کمی بزرگتر بوده و رنگ تیره تری نیز دارد.

همچنین فریم عینک جاستین نسبت به ویفرر مستطیلی شکل تر است. عینک ریبن جاستین برای افرادی که دارای صورت های گرد و بیضی شکل هستند مناسب بوده و استایل آنها را تکمیل میکند. لازم به ذکر است که عدسی های این مدل عینک دارای پوشش پلاریزه می باشند.

5.     عینک ریبن Round

ظرافت در طراحی این مدل عینک ریبن بسیار زیاد است.
عینک ریبن Round نیز جزء فریم های زنانه و مردانه محسوب میشود.

عینک ریبن Round نیز جزء فریم های زنانه و مردانه محسوب میشود. ظرافت این مدل عینک ریبن بسیار زیاد است و به همین دلیل به شما یک استایل خاص و جذاب میدهد. عدسی های این مدل عینک همانطور که از نامش پیداست گرد بوده و با استفاده از یک فریم فلزی نازک پوشش داده میشوند. افرادی که دارای صورت های مربعی شکل و زاویه دار هستند به راحتی میتوانند از این مدل عینک جذاب استفاده کنند.

6.     عینک ریبن Foldable

این مدل عینک ریبن برای مسافرت بسیار مناسب است.
این مدل عینک یک انتخاب ایده آل برای افرادی است که دائماً در حال سفر هستند.

عینک ریبن Foldable یک انتخاب ایده آل برای افرادی است که دائماً در حال سفر هستند و نیاز به وسایلی دارند که کمترین فضای ممکن را اشغال کند. ویژگی خاص و متمایز کننده این مدل عینک از سایر مدل ها، تاشو بودن آنها می باشد. برای معرفی عینک ریبن Foldable از اشاره به استحکام آنها نیز نباید غافل شد.

7.     عینک ریبن Flat top

این مدل عینک نیز با طراحی جذابی که دارد یکی از مدل های کلاسیک و محبوب برند ریبن می باشد. اصلی ترین ویژگی این مدل عینک طراحی صاف آن می باشد. این مدل عینک از برند ریبن بسیار سبک بوده و برای انواع فرم صورت و استایل مناسب می باشند.

8.     عینک ریبن Key hole

عینک ریبن یکی از عینک های استاندارد در سراسر جهان می باشد.
این مدل عینک پد بینی ندارد.

عینک ریبن Key hole نسبت به سایر مدل های عینک برند ریبن دارای طراحی متفاوت تری می باشد. این مدل عینک دارای دسته های پهن، ضخیم و محکم است. جالب است بدانید که عینک ریبن Key hole پد بینی ندارد!

کلام پایانی

همانطور که گفتیم برند ریبن هم در زمینه تولید عینک آفتابی و هم در زمینه تولید عینک طبی فعالیت دارد. بیشتر افراد برند ریبن را بخاطر عینک آفتابی هایش میشناسند. به یاد داشته باشید که کیفیت و استاندارد بودن عینک تاثیر مستقیمی بر سلامت چشم های شما میگذارد.

بنابراین شما با یکبار پرداخت هزینه و خرید یک محصول اصل و باکیفیت میتوانید تا سالهای زیادی از چشم های خود به خوبی مراقبت کنید. شما میتوانید انواع مدل های عینک طبی ریبن زنانه و مردانه  را از لحاظ ویژگی های ظاهری و قیمت در سایت فروشگاهی عینک دی کالا با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین مدل را برای خود انتخاب و خریداری نمایید. همچنین میتوانید برای خرید عینک آفتابی مردانه ریبن و خرید عینک آفتابی زنانه ریبن از خدمات دی کالا بهره ببرید.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نحوه تشخیص عینک دیور اصل چیست؟

نحوه تشخیص عینک دیور اصل

بدون شک برای شما نیز در زمان خرید عینک آفتابی و خرید عینک طبی این سوال پیش آمده که نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک چیست؟ در این مقاله برای شما همراهان عزیز راه های تشخیص عینک دیور اصل را آورده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟ آیا به چشم آسیب میزند؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با عینک بلوکات آشنا شده اید و یا خریداری کرده اید. در این مطلب از عینک دی کالا قصد داریم به بیان مزایا و مضرات شیشه عینک بلوکات بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
برند دیور یکی از برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی در سراسر جهان می باشد.

معرفی عینک آفتابی های نام آشنای برند دیور (DIOR)

از آنجایی که همه روزه شاهد افزایش تنوع مدل های مختلف عینک آفتابی هستیم، انتخاب مدل دلخواه برای خرید عینک آفتابی زنانه و خرید عینک آفتابی مردانه کمی دشوار شده است. در این راستا آشنایی با برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی به شما کمک برزگی خواهد کرد.

در این مطلب از عینک دی کالا به معرفی برند پرطرفدار و نام آشنای دیور(DIOR) در صنعت مد و فشن می پردازیم. برای آشنایی با این برند و همچنین مشاهده تعدادی از محصولات جذاب آن تا انتها همراه ما بمانید.

ادامه مطلب »

جدول راهنمای ارسال و پرداخت سفارشات