نحوه تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی(5 راهکارطلایی)

برای خرید عینک آفتابی گزینه های زیادی پیش روی شماست. در این بین تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی ممکن است شما را دچار سردرگمی کند. در این مقاله راهنمایی کاملی باب این مسئله برای شما آورده ایم.
نحوه تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی چیست؟

اهمیت اطلاع از نحوه تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی

نحوه تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی بسیار با اهمیت است. امروزه برندهای بسیار زیادی در زمینه طراحی و تولید عینک آفتابی زنانه و مردانه مشغول فعالیت هستند. در مقاله ای با عنوان بهترین مارک عینک آفتابی برترین کمپانی ها در زمینه تولید عینک آفتابی را برای شما بیان کرده ایم.

عینک های تولیدی این برندها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به طور صددرصدی از چشم های شما در برابر اشعه های فرابنفش محافظت میکنند. به طور کلی هر عینک آفتابی که Anti UV 400 باشد یک عینک استاندارد است که سلامت چشم شما را در برخورد با اشعه های فرابنفش تضمین می‌کند.

در این بین برخی از برندهای تولید کننده عینک آفتابی به واسطه کیفیت بالا، طراحی های شیک و فوق العاده جذاب، استقبال و استفاده هنرمندان و سلبریتی ها از محصولاتشان در دنیای مد و فشن جایگاه ویژه ای کسب کرده و صاحب نام شده اند. به همین دلیل محصولات این برندها به یک کالای لوکس تبدیل شده و از قیمت بالایی نیز برخورداند.

در بازار عینک ایران و جهان محصولات بسیار زیادی را با نام و لوگوی این برندها با قیمت های متفاوت می‌توان یافت. عینک آفتابی های تقلبی نه تنها از چشمان شما در برابر اشعه های فرابنفش مراقبت نمیکنند بلکه لنزهای رنگی آنها باعث میشود مردمک چشم برای دید بهتر بزرگتر شده و در نتیجه اشعه های بیشتری را نیز جذب کند.

به همین دلیل است که در زمان خرید عینک آفتابی باید برای شما این سوال ها مطرح شود که کدامیک از این عینک ها اصل و کدام تقلبی است؟ گران قیمت بودن دلیل بر اصل بودن است؟ نحوه تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی چیست؟ برای یافتن پاسخ این سوال ها تا انتهای این مقاله همراهمان باشید.

نحوه تشخیص عینک آفتابی اصل

نحوه تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی اهمیت بالایی دارد.
عینک های برندهای برتر کیفیت بالایی بدارند و از چشم ها به خوبی مراقبت میکنند.

بررسی برخی ویژگی های ظاهری به شما کمک میکند نسبت به اصل یا تقلبی بودن عینک آفتابی مد نظرتان اطلاع یابید. به عنوان اولین نکته باید گفت که همیشه از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. فروشگاه های معتبر همیشه نسبت به محصولات خود به شما تضمین میدهند و از طرفی وجه خود را بین مشتری ها با فروش جنس تقلبی خدشه دار نمیکنند.

فروشگاه های اینترنتی که ضمات مرجوعی یا تعویض محصول را دارند، همچنین مشخصات محصول را با جزئیات ذکر میکنند و بخشی را  مربوط به نظر خریداران قرار داده اند، فروشگاه های معتبری هستند. در ادامه راهکارهایی را برای بررسی اصل بودن عینک آفتابی چه در خرید اینترنتی و چه برای خرید حضوری برای شما بیان میکنیم.

1. جعبه عینک آفتابی را بررسی کنید

اولین قدم برای تشخيص عینک آفتابی اصل از تقلبی بررسی جعبه عینک می باشد. عینک های اصل درون جعبه اصل برند با طراحی مخصوص آن و لوگو قرار دارد. جعبه عینک باید باکیفت و بدون زدگی لبه ها و… باشد. پایین جعبه اصل برچسب و بارکد مخصوص  برند وجود دارد.

همچنین درون جعبه دفترچه مربوط به اطلاعات عینک، شناسنامه و ضمانتنامه وجود دارد. اطلاعاتی از قبیل کشور تولید کننده و نام سازنده در هریک از این موارد باید بررسی شود. پس از اطمینان از اصل بودن جعبه باید مشخصات دیگر را نیز با دقت بررسی کنید، چراکه برخی از عینک های تقلبی درون جعبه اصلی قرار داده میشوند.

2. به جنس و مدل جاعینکی توجه داشته باشید

قدم دوم نحوه تشخیص عینک آفتابی اصل بررسی جاعینکی می باشد. جاعینکی های اصل بسیار باکیفت و محکم بوده و شکلی کاملاً هماهنگ با فریم عینک آفتابی دارند. لوگوی برند مربوطه نیز حتماً بر روی جاعینکی حک میشود. بین شکل جاعینکی های تقلبی با عینک آفتابی معمولاً تفاوت های اندکی وجود دارد.

3. لوگو و برچسب عینک آفتابی را با دقت بررسی کنید

در قدم سوم باید لوگو و برچسب عینک آفتابی را بررسی کنید. برندهای اصل معمولاً لوگوی خود را روی قسمت سمت راست شیشه و روی دسته یا داخل آن چاپ و حک میکنند. نوشتار املایی و شکل حروف همه لوگوهارو با يکديگر مقایسه کنید. اگر بین لوگوها تضاد برقرار باشد نشان از تقلبی بودن عینک آفتابی است.

میتوانید قبل از اقدام به خرید عینک آفتابی از طریق وبسایت های اصلی برندها نسبت به علائم خاص و شکل لوگوی اصلی هریک آگاه شوید.

4. شماره مدل عینک آفتابی را بررسی کنید

آشنایی با نحوه تشخیص عینک آفتابی اصل به خرید راحت تر شما کمک میکند.
تنوع مدل های عینک آفتابی های هر برند بسیار زیاد است.

براساس قانون جهانی همه توليدکنندگان باید روی محصول شماره آن را چاپ کنند. بنابراین عینکی که خریداری میکنید تحت هر شرایطی باید شماره مدل داشته باشد. شماره مدل معمولاً روی قاب و دسته حک میشود. تعداد بسیار زیادی از عینک های تقلبی نیز بر روی دسته خود شماره مدل دارند.

بنابراین برای بررسی اصل بودن عینک میتوانید وارد وبسایت اصلی برند مربوطه شده و شماره مدل عینک خود را سرچ کنید. اگر شماره مدل بین محصولات این برند موجود باشد عینک شما اورجینال و اصل است.

5. کیفیت لنز و فریم عینک آفتابی را بررسی کنید

قدم آخر نحوه تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی بررسی کیفیت لنز، جنس فریم، ظرافت ساخت، میزان استحکام فریم و… است. برندهای مختلف از مواد متفاوتی برای ساخت لنزها استفاده میکنند. اما در نهایت همه لنزها باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. داشتن دید واضح و عدم خسته شدن چشم پس از استفاده چند ساعته از عینک آفتابی نشان از کیفیت لنز عینک دارد.

از طرف دیگر با بررسی کیفیت جنس فریم عینک و وزن آن نیز میتوانید نسبت به اصل یا تقلبی بودن آن مطمئن شوید. عینک های اصل بسیار سبک و راحت بوده و روی صورت به شما احساس سنگینی نمیدهند.

با نگاه کردن از زوایای مختلف میتوانید تقارن فریم، کیفیت و ظرافت در طراحی و تولید، استحکام لولای دسته ها و پل بینی عینک را بررسی کنید. ضعیف بودن هریک از این موارد نشان از تقلبی بودن عینک دارد.

کلام پایانی

اگر فروشگاه های معتبر را برای خرید عینک آفتابی انتخاب کنید میتوانید با خاطری آسوده از اصل بودن عینک خود مطمئن باشید. به یاد داشته باشید که قیمت پایین و تخفیف های زیاد و غیر معمول نیز میتوانند به دلیل تقلبی بودن عینک باشند حتی در فروشگاه های معتبر!

از آنجایی که عینک آفتابی تاثیر مستقیمی بر سلامت چشم های شما دارد حتماً از کیفیت عینک خریداری شده اطمینان حاصل کنید و برندهای برتر را انتخاب کنید. در مقاله ای با عنوان راهنمای خرید عینک آفتابی در رابطه با نحوه انتخاب عینک آفتابی مناسب برای هر فرد توضیحات کاملی را ارائه داده ایم. در صورت تمایل میتوانید این مقاله را نیز مطالعه کنید.

فروشگاه اینترنتی عینک دی کالا مفتخر است که از سال 1393 تا کنون در زمینه فروش اینترنتی انواع عینک طبی، عینک آفتابی و لوازم جانبی آنها به همراهان خود خدمات باکیفیتی را ارائه داده است. شما نیز میتوانید برای خرید عینک آفتابی اصل از خدمات عینک دی کالا بهره ببرید.

لازم به ذکر است که خرید عینک آفتابی زنانه پرادا، خرید عینک آفتابی زنانه ریبن، خرید عینک آفتابی زنانه تام فورد، عینک آفتابی جنتل مانستر زنانه، فریم عینک کائوچویی زنانه، عینک آفتابی دخترانه و همچنین عینک آفتابی پلاریزه مردانه، عینک آفتابی مردانه ریبن، عینک آفتابی مردانه خلبانی، عینک آفتابی مردانه ریبن ویفری و عینک آفتابی جنتل مانستر مردانه از سایت دی کالا امکان پذیر است.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نحوه تشخیص عینک دیور اصل چیست؟

نحوه تشخیص عینک دیور اصل

بدون شک برای شما نیز در زمان خرید عینک آفتابی و خرید عینک طبی این سوال پیش آمده که نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک چیست؟ در این مقاله برای شما همراهان عزیز راه های تشخیص عینک دیور اصل را آورده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟ آیا به چشم آسیب میزند؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با عینک بلوکات آشنا شده اید و یا خریداری کرده اید. در این مطلب از عینک دی کالا قصد داریم به بیان مزایا و مضرات شیشه عینک بلوکات بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
برند دیور یکی از برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی در سراسر جهان می باشد.

معرفی عینک آفتابی های نام آشنای برند دیور (DIOR)

از آنجایی که همه روزه شاهد افزایش تنوع مدل های مختلف عینک آفتابی هستیم، انتخاب مدل دلخواه برای خرید عینک آفتابی زنانه و خرید عینک آفتابی مردانه کمی دشوار شده است. در این راستا آشنایی با برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی به شما کمک برزگی خواهد کرد.

در این مطلب از عینک دی کالا به معرفی برند پرطرفدار و نام آشنای دیور(DIOR) در صنعت مد و فشن می پردازیم. برای آشنایی با این برند و همچنین مشاهده تعدادی از محصولات جذاب آن تا انتها همراه ما بمانید.

ادامه مطلب »

جدول راهنمای ارسال و پرداخت سفارشات