بهترین مارک عینک آفتابی مردانه 2022

اگر قبل از خرید عینک آفتابی مردانه به دنبال شناخت بهترین مارک عینک آفتابی مردانه باشید به راحتی میتوانید از بین مدل ها و برندهای انبوه، عینک باب سلیقه خود را بیابید. در این مقاله به معرفی تعدادی از برندهای برتر در زمینه تولید عینک آفتابی مردانه میپردازیم.
بهترین مارک عینک آفتابی مردانه چیست؟

بهترین برند عینک آفتابی مردانه

بهترین مارک عینک آفتابی مردانه میتواند تحولی شگرف در استایل شما ایجاد کند. آقایان برخلاف بانوان از اکسسوری های زیادی در استایل خود استفاده نمیکنند. به همین دلیل نقش عینک آفتابی در استایل مردانه بسیار چشم گیر و زیاد است. انتخاب عینک آفتابی استاندارد و متناسب با استایل و چهره، به آقایان کمک میکند ظاهری جذاب و شیک پوش داشته باشند.

استفاده از بهترین مارک عینک آفتابی مردانه علاوه بر بحث زیبایی شناسی، برای حفظ سلامت چشم های شما نیز بسیار پراهمیت است. اشعه های فرابنفش (اشعه های UV) در طولانی مدت مشکلاتی از قبیل آب مروارید، ناخنک، خشکی چشم و … به وجود می آورند. بنابراین در هر زمان و مکانی برای قرار گرفتن در معرض نور خورشید حتماً و حتما باید از عینک آفتابی استفاده کنید.

برندهای معروف عینک آفتابی مردانه

در سراسر جهان کمپانی های بسیار زیادی در زمینه طراحی و تولید عینک آفتابی مردانه در حال فعالیت می باشند. بسیاری از این برندها عینک های استاندارد و باکیفیتی تولید میکنند. بنابراین اگر بخواهیم بهترین مارک عینک آفتابی مردانه را براساس کیفیت و کارایی انتخاب کنیم گزینه های بسیار زیادی پیش روی ماست.

بهترین مارک عینک آفتابی مردانه کیفیت بالایی دارد.
عینک آفتابی مردانه لوکس تاثیر بسیار زیادی بر استایل شما دارد.

در این بین به مرور زمان برخی از برندهای معروف عینک آفتابی مردانه در دنیای مد و فشن بیش از سایر برندها مورد استقبال و توجه سلبریتی ها و هنرمندان قرار گرفته است. همین عامل آنها را در دسته ی کالاهای لوکس قرار داده و به عنوان برندهای برتر شناخته میشوند. در ادامه برخی از این برندها را به شما معرفی میکنیم.

1. عینک آفتابی های برند ری بن

عینک آفتابی های برند ری بن از معروف ترین و محبوب ترین عینک ها در بین عموم مردم با سلایق متفاوت می باشد. این برند آمریکایی در ابتدا با فریم های عینک آفتابی خلبانی جایگاه خود را در بین مردم یافت. برند ری بن عینک های متنوع و باکیفیتی تولید میکند که شما براساس سلیقه خود میتوانید هریک را برگزینید.

2. برند اوکلی به عنوان بهترین مارک عینک آفتابی مردانه

برند اوکلی یکی دیگر از برندهای برتر می باشد که با تولید محصولات ورزشی باکیفیت در بین مردم محبوب شد. عینک آفتابی های برند اوکلی طراحی های زیبا و خاصی دارند و بسیار سبک و راحت هستند، به همین دلیل طرفداران زیادی را کسب کرده اند.

3. برند فندی یکی از برندهای معروف عینک آفتابی مردانه

برند ایتالیایی فندی یکی از باکیفیت ترین های دنیای عینک آفتابی می باشد. برند فندی برای تهیه لنزهای خود از فناوری میکرو فیبر در کریستال استفاده میکند. به همین دلیل شفافیت و کیفیت بسیار خوبی دارند.

4. عینک آفتابی مردانه برند دیور

طراحی های فوق العاده و خاص برند فرانسوی دیور آن را به یکی از برندهای محبوب تبدیل کرده است. برند دیور عینک آفتابی های گرد را پس از گذشت سالها دوباره وارد دنیای مد کرد. اگر به دنبال یک عینک آفتابی مردانه باکیفیت هستید این برند برای شما یک انتخاب عالی می باشد.

تنوع بهترین مارک عینک آفتابی مردانه بسیار زیاد است.
برندهای برتر در زمینه عینک آفتابی مردانه محصولات متنوعی تولید میکنند.

5. برند پرادا

عینک های برند پرادا با نهایت دقت براساس استانداردهای موجود و بسیار باکیفیت طراحی و تولید میشوند. با خرید و استفاده از عینک آفتابی مردانه دیور شما همیشه با دنیای مد هماهنگ هستید.

6. عینک های باکیفیت برند پرسول

عینک های برند پرسول به عنوان بهترین مارک عینک آفتابی مردانه به خوبی از چشمان شما در برابر نور خورشید محافظت میکند. عینک آفتابی های پرسول قابلیت تطبیق با هر استایل و چهره ای را دارند.

7. آرمانی از برندهای برتر عینک آفتابی

برند ایتالیایی آرمانی یکی دیگر از بهترین ها در دنیای عینک آفتابی می باشد. محصولات باکیفیت برند آرمانی نسبت به سایر برندها از قیمت مناسب تری برخوردارند. بنابراین شما میتوانید با هزینه کمتری توسط عینک آفتابی آرمانی یک استایل شیک و جذاب داشته باشید.

  • توجه داشته باشید که امروزه عینک آفتابی های تقلبی بسیار زیادی با نام و نشان این برندهای معروف در بازار ایران و جهان موجود است که نسبت به نمونه اورجینال از کیفیت و قیمت پایین تری برخوردارند. بنابراین قبل از خرید بهترین مارک عینک آفتابی مردانه نسبت به اصل بودن آن مطمئن شوید.

راهنمای خرید بهترین مارک عینک آفتابی مردانه

انتخاب فریم عینک آفتابی دلخواه از بین مدل های متنوع عینک آفتابی میتواند امری دشوار باشد. شما میتوانید برای انتخابی آسان تر برخی از ویژگی های مد نظرتان را به عنوان فیلتر در نظر بگیرید. در این حالت مدل عینک هایی که با سلیقه و کاربرد شخصی شما سازگار نیستند کنار رفته و دامنه انتخاب های شما کوچک تر میشود.

در ادامه به اختصار نکاتی را در رابطه با خرید بهترین مارک عینک آفتابی مردانه برای شما بیان میکنیم. در مقاله ای تحت عنوان راهنمای خرید عینک آفتابی، نکات لازم جهت خرید عینک آفتابی  را برای شما عزیزان شرح داده ایم. در صورت تمایل میتوانید این مقاله را نیز مطالعه نمایید.

بهترین مارک عینک آفتابی مردانه از چشمان شما به خوبی مراقبت میکند.
برای خرید عینک آفتابی به فرم صورت خود توجه ویژه ای داشته باشید.
  1. عینک آفتابی های متنوعی با لنزهایی به رنگ های مختلف موجود است. هر یک از این رنگ ها ویژگی و کاربرد خاص خود را دارند. بنابراین در انتخاب رنگ عینک آفتابی دقت کنید.
  2. آقایانی که ساعت های زیادی در حال رانندگی هستند بهتر است حتماً عینک آفتابی پلاریزه تهیه کنند. پلاریزه بودن عینک آفتابی از بازتاب نور به چشم و ایجاد خطای دید جلوگیری میکند.
  3. عینک آفتابی که انتخاب میکنید حداکثر میتواند 90 درصد و حداقل 75 درصد نور محیط را کاهش دهد. اگر میزان کاهش نور یک لنز بیش از این ارقام باشد آن لنز و عینک استاندارد نیستند.
  4. اگر تناسب فرم صورت و فریم عینک آفتابی را در زمان خرید عینک در نظر داشته باشید، استایل جذابی خواهید داشت.
  5. اگر دچار عیوب انکساری و مشکل در بینایی هستید میتوانید از عینک آفتابی طبی و یا عینک های فتوکرومیک استفاده کنید.
  6. مهم ترین ویژگی یک عینک آفتابی استاندارد Anti UV 400 بودن آن است. تنها در این حالت عینک آفتابی میتواند از چشم های شما در مقابل اشعه های فرابنفش محافظت کند.

کلام پایانی

برندهایی که به شما معرفی کردیم تنها 7 مورد از برترین های دنیای مد بودند. همانطور که گفتیم تنوع برندهای باکیفیت در زمینه تولید عینک آفتابی مردانه بسیار زیاد است و شما میتوانید براساس قیمت، مدل، سلیقه شخصی و استایل از بین این برندها عینک آفتابی مورد علاقه خود را بیابید.

لازم به ذکر است که خرید عینک آفتابی پلاریزه مردانه، عینک آفتابی مردانه ریبن، عینک آفتابی مردانه خلبانی، عینک آفتابی مردانه ریبن ویفری و عینک آفتابی جنتل مانستر مردانه و … از سایت دی کالا امکان پذیر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نحوه تشخیص عینک دیور اصل چیست؟

نحوه تشخیص عینک دیور اصل

بدون شک برای شما نیز در زمان خرید عینک آفتابی و خرید عینک طبی این سوال پیش آمده که نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک چیست؟ در این مقاله برای شما همراهان عزیز راه های تشخیص عینک دیور اصل را آورده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟ آیا به چشم آسیب میزند؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با عینک بلوکات آشنا شده اید و یا خریداری کرده اید. در این مطلب از عینک دی کالا قصد داریم به بیان مزایا و مضرات شیشه عینک بلوکات بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
برند دیور یکی از برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی در سراسر جهان می باشد.

معرفی عینک آفتابی های نام آشنای برند دیور (DIOR)

از آنجایی که همه روزه شاهد افزایش تنوع مدل های مختلف عینک آفتابی هستیم، انتخاب مدل دلخواه برای خرید عینک آفتابی زنانه و خرید عینک آفتابی مردانه کمی دشوار شده است. در این راستا آشنایی با برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی به شما کمک برزگی خواهد کرد.

در این مطلب از عینک دی کالا به معرفی برند پرطرفدار و نام آشنای دیور(DIOR) در صنعت مد و فشن می پردازیم. برای آشنایی با این برند و همچنین مشاهده تعدادی از محصولات جذاب آن تا انتها همراه ما بمانید.

ادامه مطلب »

جدول راهنمای ارسال و پرداخت سفارشات