آشنایی با عدسی برند آساهی (Asahi) ژاپن

یکی از مهم ترین مسائلی که در زمان خرید عدسی عینک طبی باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب یک برند عدسی باکیفیت است. بدیهی است که کیفیت عدسی تاثیر بسیار زیاد و مستقیمی بر حفظ سلامت چشم و وضوح بینایی شما دارد. بنابراین آشنایی با بهترین برندهای عدسی عینک طبی دنیا از جمله عدسی برند آساهی میتواند تصمیم گیری را برای شما آسان تر نماید.
برند آساهی ژاپن یکی از برندهای باکیفیت عدسی در جهان می باشد.

برند آساهی ژاپن را میتوان به عنوان یکی از برندهای باکیفیت در زمینه تولید انواع عدسی عینک طبی در سراسر دنیا شناخت که از دسامبر سال 1980 میلادی فعالیت خود را با تولید عدسی آنتی رفلکس پلاستیکی آغاز کرده است. هم اکنون عدسی های باکیفیت برند آساهی ژاپن در بیش از 50 کشور مختلف در سراسر جهان توزیع میشود. در ادامه به معرفی عدسی های این برند معتبر خواهیم پرداخت.

معرفی ویژگی های عدسی برند آساهی (Asahi)

از آنجایی که عدسی های عینک طبی برند آساهی سالهاست در بین مردم جایگاه و محبوبیت خود را حفظ کرده اند میتوان نتیجه گرفت که این عدسی ها دارای ویژگی های برجسته ای می باشند. استفاده از پوشش آنتی رفلکس، استفاده از پوشش ضد پرتوهای الکترومگنتینگ، استفاده از پوشش ضد اشعه UV و … از جمله این ویژگی های خاص می باشند که در ادامه هریک را برای شما بیشتر توصیح خواهیم داد.

از دارا بودن پوشش ضد چربی، پوشش ضد گرد و غبار، پوشش ضد خط و خش و پوشش آب گریز نیز میتوان به عنوان دیگر ویژگی های خاص عدسی های برند آساهی یاد کرد.

1. پوشش آنتی رفلکس در عدسی برند آساهی

داشتن پوشش آنتی رفلکس باعث میشود که میزان نور بیشتری از عدسی عبور کند. به همین دلیل وضوح دید با عدسی هایی که پوشش آنتی رفلکس دارند نسبت به عدسی های معمولی بیشتر است. پوشش آنتی رفلکس یک لایه بسیار نازک است که در دو طرف عدسی قرار میگیرد.

از طرف دیگر عدسی های آنتی رفلکس برند آساهی میزان بازتاب نور را کاهش میدهند به همین دلیل خطای دید کمتر و شفافیت دید بیشتر خواهد بود. همچنین جنس این نوع عدسی ها به گونه ای است که تصویر در تمام نقاط عدسی یکسان و بدون انحنا دیده میشود.

افرادی که شماره چشم بالایی دارند با استفاده از عدسی آنتی رفلکس برند آساهی دیگر نگران بزرگ نمایی یا کوچک نمایی چشم های خود از پشت عدسی نخواهند بود، که این امر تاثیر بسیار زیادی در استایل و ظاهر فرد دارد.

2. فیلتر پرتوهای الکترومگنتیک توسط عدسی برند آساهی

با توجه به اینکه امروزه استفاده از وسایل هوشمند مانند کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل، تبلت و … افزایش یافته است برای حفظ سلامت چشم باید به اشعه های مضری که از این وسایل ساطع میشود توجه داشت. این اشعه ها طول موج بالایی دارند و به اشعه های آبی مشهورند. برخورد مداوم و طولانی مدت اشعه های آبی میتواند آسیب های بسیار جدی به بینایی فرد وارد کند.

یکی دیگر از ویژگی های خاص و بسیار مفید که طراحان برند آساهی برای عدسی های خود در نظر گرفته اند، استفاده از پوشش یا فیلتر پرتوهای الکترومگنتیک می باشد. این پوشش به خوبی میتواند در مقابل اشعه های آبی از چشم های شما محافظت کند.

3. پوشش ضد اشعه UV در عدسی های برند آساهی

همانطور که میدانید یکی دیگر از انواع اشعه های مضر که در طول شبانه روز چشم های ما در معرض آن قرار دارد اشعه های فرابنفش یا UV می باشد. امروزه شاهد تولید همه روزه انواع مختلف عینک آفتابی برای محافظت از چشم ها در برابر اشعه های فرابنفش هستیم.

شما میتوانید عدسی برند آساهی را از فروشگاه دی کالا خریداری نمایید.
انتخاب درست عدسی راحتی را به چشمان شما هدیه میدهد!

اما در بیشتر مواقع استفاده از عینک های آفتابی برای افرادی که دارای عیوب انکساری هستند و برای داشتن وضوح بینایی نیازمند استفاده مداوم از عینک های طبی هستند مشکل ساز و سخت می باشد. بنابراین اضافه کردن پوشش ضد UV به عدسی های طبی یک تیر و دو نشان است!

برند آساهی عدسی های خود را به همراه پوشش ضد UV تولید میکند و به همین دلیل به خوبی میتواند علاوه بر حفظ شفافیت دید شما از چشم هایتان در برابر اشعه های مضر فرابنفش محافظت کند.

پرطرفدارترین عدسی های برند آساهی ژاپن

از بین انواع مختلف عدسی که توسط این شرکت تولید میشود امروزه عدسی های آسفریک دو طرفه، عدسی های فشرده و عدسی های فوتوکرومیک از طرفداران بسیاری برخوردارند.

1. عدسی های فشرده برند آساهی

عدسی های فشرده با استفاده از نوعی پلاستیک با نام Cr-39 تولید میشوند. ویژگی برجسته این عدسی ها نسبت به عدسی های شیشه ای سبک وزن بودن آنها می باشد. این ویژگی به وِیژه برای افرادی که شماره چشم بالایی دارند بسیار بااهمیت است. وزن سبک پلاستیک Cr-39 باعث میشود که عدسی های تولید شده ضخامت کمی نیز داشته باشند.

در بین انواع عدسی فشرده برند آساهی، عدسی فشرده 1/67 یکی از معروف ترین و محبوب ترین مدل های عدسی می باشد. این نوع عدسی بسیار ظریف طراحی و تولید شده است. داشتن میدان دید بسیار گسترده در کنار ظرافت بالا ا جمله مهم ترین دلایل محبوبیت آن می باشد.

عدسی فشرده 1/67 آساهی در کنار ظرافتی که دارد از مقاومت بالایی نیز برخوردار می باشد. بنابراین از این نوع عدسی میتوان به همراه انواع فریم های عینک طبی و یا حتی بدون فریم و نیم فریم استفاده کرد.

2. عدسی های آسفریک

عدسی های آسفریک برند آساهی نیز از جمله عدسی های سبک وزن و نازک می باشند که میتوان از آنها برای رفع انواع عیوب انکساری از جمله دوربینی و نزدیک بینی استفاده کرد. ویژگی برجسته عدسی های آسفریک نحوه خمیدگی آنها می باشد. خمیدگی و انحنای این نوع عدسی از مرکز عدسی به سمت کناره به تدریج حرکت میکند.

به همین دلیل سطح آن تقریباً مسطح دیده میشود. همین ویژگی باعث میشود که بزرگ نمایی یا کوچک نمایی چشم در پشت عدسی خیلی اتفاق نیفتد.

برند آساهی بسیار باکیفیت می باشد.
کیفیت عدسی تاثیر مستقیمی بر سلامت چشم ها دارد.

3. عدسی های فوتوکرومیک برند آساهی ژاپن

عدسی های فوتوکرومیک یکی دیگر از انواع عدسی طبی می باشد که طرفداران خاص خود را دارد. ویژگی برجسته این نوع عدسی تغییر رنگ آنها براثر برخورد نور خورشید می باشد. عدسی های فوتوکرومیک با قرار گیری در معرض نور طبیعی تغییر رنگ داده و تیره میشوند.

پس از قرارگیری در محیط با نور مصنوعی(مانند لامپ) و یا قرار گرفتن در سایه عدسی دوباره رنگ تیره خود را از دست داده و شفاف میشود. سرعت تغییر رنگ و بازگشت با حالت اولیه عدسی های فوتوکرومیک برندهای مختلف متفاوت است و به مرور زمان نیز تغییر میکند.

شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با عدسی فوتوکرومیک مقاله بهترین نوع عینک فتوکرومیک را مطالعه نمایید. لازم به ذکر است که برند آساهی عدسی های فوتوکرومیک باکیفیتی را برای طرفداران این سبک عدسی تولید میکند.

کلام پایانی

این مقاله به منظور آشنایی هرچه بیشتر با عدسی های برند آساهی ژاپن و رفع سوالات احتمالی شما نگارش شده است. امیدواریم که این مقصود حاصل شده باشد.

شایان به ذکر است که شما میتوانید برای خرید انواع عدسی، عینک طبی، عینک آفتابی و لوازم جانبی به صورت اینترنتی از فروشگاه عینک دی کالا که از سال 1393 تا کنون در زمینه فروش اینترنتی فعالیت دارد دیدن نمایید. خرید اینترنتی برای شما تجربه بهترین خرید در کمترین زمان ممکن را فراهم میکند!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نحوه تشخیص عینک دیور اصل چیست؟

نحوه تشخیص عینک دیور اصل

بدون شک برای شما نیز در زمان خرید عینک آفتابی و خرید عینک طبی این سوال پیش آمده که نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک چیست؟ در این مقاله برای شما همراهان عزیز راه های تشخیص عینک دیور اصل را آورده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟ آیا به چشم آسیب میزند؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با عینک بلوکات آشنا شده اید و یا خریداری کرده اید. در این مطلب از عینک دی کالا قصد داریم به بیان مزایا و مضرات شیشه عینک بلوکات بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
برند دیور یکی از برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی در سراسر جهان می باشد.

معرفی عینک آفتابی های نام آشنای برند دیور (DIOR)

از آنجایی که همه روزه شاهد افزایش تنوع مدل های مختلف عینک آفتابی هستیم، انتخاب مدل دلخواه برای خرید عینک آفتابی زنانه و خرید عینک آفتابی مردانه کمی دشوار شده است. در این راستا آشنایی با برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی به شما کمک برزگی خواهد کرد.

در این مطلب از عینک دی کالا به معرفی برند پرطرفدار و نام آشنای دیور(DIOR) در صنعت مد و فشن می پردازیم. برای آشنایی با این برند و همچنین مشاهده تعدادی از محصولات جذاب آن تا انتها همراه ما بمانید.

ادامه مطلب »

جدول راهنمای ارسال و پرداخت سفارشات