مدل عینک طبی مردانه برای صورت کشیده و لاغر + راهنمای خرید

عینک طبی مردانه برای صورت کشیده و لاغر چگونه است؟ اگر شما در دسته آقایانی قرار دارید که صورت کشیده و یا لاغری دارید در زمان خرید عینک طبی مردانه باید توجه داشته باشید که فریم عینک صورت شما را کشیده تر نشان ندهد. برای آشنایی با مدل های ایده آلتان تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
عینک طبی مردانه برای صورت کشیده چگونه است؟

عینک طبی مردانه برای صورت کشیده

تنوع مدل های عینک طبی مردانه برای صورت لاغر بسیار زیاد است. صورت های کشیده مستطیل شکل و یا بیضی شکل اکثر فریم ها را میپذیرند و چهره را جذاب نشان میدهند. با این حال برای خرید عینک طبی مردانه برای صورت کشیده همچنان باید به یک سری نکات توجه داشته باشید.

ابتدا لازم است از این موضوع اطمینان حاصل کنید که آیا فرم صورت شما در دسته صورت های کشیده قرار میگیرد یا خیر؟ تشخیص فرم صورت کشیده به نسبت سایر فرم های صورت راحت تر است. به طور کلی اگر فاصله پیشانی تا فک نسبت به فاصله بین گوش چپ و راست بیشتر باشد، نشان از کشیده بودن صورت دارد.

بنابراین میتوان نتیجه گرفت مدل های عینک طبی مردانه برای صورت لاغر و کشیده باید به گونه ای انتخاب شود که یک تناسب بین طول و عرض صورت ایجاد شود. عینک هایی که صورت را کشیده تر نشان بدهد برای این دسته از افراد به هیچ عنوان مناسب نیست.

در صورت های کشیده فاصله پیشانی تا فک به طور معمول دو برابر عرض صورت است. اگر این تعادل در فرم صورت شما برقرار باشد برای خرید فریم عینک طبی مردانه محدودیت زیادی برای شما وجود ندارد. اما اگر میزان کشیدگی صورت شما بیشتر است و یا صورت بسیار لاغری دارید، برای خرید عینک طبی مردانه نیازمند صرف زمان و دقت بیشتری هستید.

راهنمای خرید عینک طبی مردانه برای صورت کشیده

برای خرید عینک طبی مردانه مناسب صورت های کشیده با توجه به نکاتی که در ادامه برای شما شرح می دهیم، میتوانید یک انتخاب راحت و ایده آل داشته باشید. از آنجایی که مردان برخلاف خانم ها از اکسسوری های زیادی در استایل خود استفاده نمیکنند، فریم عینک طبی تاثیر بسیار چشمگیری در استایل آنها دارد.

  1. برای خرید عینک طبی مردانه برای صورت لاغر و کشیده به دنبال فریم های پهن و تقریباً بزرگ باشید. این فریم ها میتوانند تا حد قابل قبولی کشیدگی صورت را از چشم ها دور کنند و چهره را جذاب نشان بدهند.
  2. توصیه میشود که برای صورت های کشیده از عینک های گرد دوری کنید و به عینک هایی با فریم مربعی یا مستطیلی روی بیاورید.
  3. ضخیم بودن فریم عینک میتواند تاثیر خوبی برای صورت های کشیده داشته باشد.
  4. عینک طبی مناسب برای صورت کشیده بهتر است به شکلی باشد که بخشی از ابروها را پوشش دهد. در این حالت گونه ها در معرض دید بیشتری قرار میگیرند و کشیدگی صورت خیلی به چشم نمی آید.
  5. مدل های عینک طبی مردانه برای صورت کشیده در حالتی ایده آل هستند که لبه ی آنها به سمت بالا کشیده باشد.
  6. در زمان خرید به راحت و سبک بودن عینک توجه کافی داشته باشید.
  7. عینک خیلی بزرگی را انتخاب نکنید! با وجود اینکه پهن بودن عینک برای صورت کشیده یک مزیت است اما اگر در این پهنا زیاده روی شود نتیجه معکوس دارد و صورت را به شدت لاغر تر نشان میدهد.
  8. عینک هایی که فریم دو رنگ دارند میتوانند توجه افراد را از کشیدگی صورت شما منحرف کنند.

مدل های مختلف عینک طبی مردانه برای صورت کشیده

همانطور که گفتیم برای این فرم صورت ها فریم های زاویه دار و پهن مانند فریم های مربعی و مستطیلی مناسب است. اما باید در نظر داشته باشید که تنوع این مدل فریم ها نیز در بازار ایران و جهان بسیار زیاد است.

عینک طبی مردانه بدون فریم

عینک طبی مردانه برای صورت کشیده میتواند بدون فریم باشد.
عینک های طبی بدون فریم در عین سادگی زیبا هستند.

بسیاری از آقایان با هر فرم صورتی که داشته باشند تمایل زیادی به تغییر چهره شان ندارند و مایل هستند که عینک خیلی روی صورتشان خودنمایی نکند. خرید عینک طبی بدون فریم برای این دسته از آقایان ایده آل ترین گزینه است. عینک های بدون فریم مستطیلی و مربعی شکل مردانه را با کیفیت بالا میتوانید در فروشگاه اینترنتی عینک دی کالا بیابید.

عینک طبی مردانه فلزی

عینک های فریم فلزی از انواع عینک طبی مردانه برای صورت کشیده است.
عینک هایی با فریم فلزی زیا و جذاب هستند.

فریم فلزی عینک طبی از طرفداران زیادی مخصوصا در بین آقایان برخوردار است. این فریم ها نازک، سبک، راحت و مقاوم هستند. عینک های طبی فلزی در انواع مدل های مربع، مستطیل، فریم هندسی و … وجود دارد که شما براساس سلیقه شخصی میتوانید آنها را انتخاب کنید.

عینک طبی مردانه کائوچویی

عینک های کائوچویی به عنوان عینک طبی مردانه برای صورت کشیده مناسب هستند.
عینک طبی کائوچویی در بین افراد بسیار محبوب است.

خرید عینک طبی کائوچویی سالهاست در بین همه افراد فارغ از جنسیت و سن و سال از محبوبیت بالایی برخوردار است. عینک های کائوچویی از لحاظ مدل و رنگ تنوع بالایی دارند و شما میتوانید براساس سلایق شخصی و استایل مد نظرتان از این مدل عینک ها استفاده کنید.

مدل های مستطیلی و مربعی عینک های کائوچویی از پرفروش ترین مدل ها به عنوان عینک طبی مردانه برای صورت کشیده محسوب میشوند.

عینک طبی مردانه با فریم شفاف و بی رنگ

از فریم بی رنگ میتوان به عنوان عینک طبی مردانه برای صورت کشیده استفاده کرد.
از عینک هایی با فریم شفاف برای داشتن یک استایل جذاب استفاده کنید.

امروزه ترند ترین مدل های عینک طبی، عینک هایی با فریم شفاف یا بی رنگ هستند. استفاده از این مدل عینک ها توسط هنرمندان و سلبریتی ها رواج یافته و اکنون در بین جوانان جایگاه ویژه ای کسب کرده است. اگر در دسته آقایان دنبال کننده دنیای مد هستید، این مدل عینک ها میتوانند به داشتن استایلی جذاب برای شما کمک ویژه ای باشند.

کلام آخر

به عنوان جمع بندی میتوانیم این گونه بگوییم که اگر صورت کشیده و متناسبی دارید برای خرید عینک طبی مردانه در دسته چهره های خوش شانس قرار دارید، چرا که اکثر مدل عینک ها برای شما مناسب هستند.

به یاد داشته باشید که همیشه از فریم های گرد و خیلی بزرگ دوری کنید. با رعایت این اصل مهم به چهره ای جذاب خواهید رسید. در نهایت لازم است تاکید کنیم که مهم ترین نکته برای خرید عینک طبی، انتخاب براساس سلیقه و راحتی خودتان است. شما میتوانید برای خرید عینک طبی مردانه برای صورت کشیده از محصولات عینک دی کالا دیدن نمایید.

شما میتوانید انواع عینک طبی ریبن، عینک برای صورت گرد، عینک طبی ریبن خلبانی، عینک طبی فلزی مردانه، فریم عینک طبی مردانه، عینک بدون فریم مردانه  و … را از سایت دی کالا تهیه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نحوه تشخیص عینک دیور اصل چیست؟

نحوه تشخیص عینک دیور اصل

بدون شک برای شما نیز در زمان خرید عینک آفتابی و خرید عینک طبی این سوال پیش آمده که نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک چیست؟ در این مقاله برای شما همراهان عزیز راه های تشخیص عینک دیور اصل را آورده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟ آیا به چشم آسیب میزند؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با عینک بلوکات آشنا شده اید و یا خریداری کرده اید. در این مطلب از عینک دی کالا قصد داریم به بیان مزایا و مضرات شیشه عینک بلوکات بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
برند دیور یکی از برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی در سراسر جهان می باشد.

معرفی عینک آفتابی های نام آشنای برند دیور (DIOR)

از آنجایی که همه روزه شاهد افزایش تنوع مدل های مختلف عینک آفتابی هستیم، انتخاب مدل دلخواه برای خرید عینک آفتابی زنانه و خرید عینک آفتابی مردانه کمی دشوار شده است. در این راستا آشنایی با برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی به شما کمک برزگی خواهد کرد.

در این مطلب از عینک دی کالا به معرفی برند پرطرفدار و نام آشنای دیور(DIOR) در صنعت مد و فشن می پردازیم. برای آشنایی با این برند و همچنین مشاهده تعدادی از محصولات جذاب آن تا انتها همراه ما بمانید.

ادامه مطلب »

جدول راهنمای ارسال و پرداخت سفارشات