بهترین برند عدسی عینک طبی (معرفی 10 برند باکیفیت)

قبل از خرید عدسی عینک طبی آشنایی با بهترین برندهای تولید کننده عدسی به شما کمک میکند برای حفظ سلامت چشم های خود با اطمینان یک محصول باکیفیت و استاندارد تهیه کنید. تنوع برندهای تولیدکننده عدسی طبی بسیار زیاد است، بنابراین آشنایی با بهترین ها انتخاب را برای شما راحت تر میکند.
بهترین برند عدسی عینک طبی چیست؟

بهترین برند عدسی عینک طبی

بهترین برند عدسی عینک طبی  کدام است؟ این سوال یکی از پرتکرار ترین سوال ها در زمان خرید عدسی عینک طبی می باشد. برندهای زیادی در حوزه تولید عدسی عینک طبی مشغول فعالیت هستند اما واقعیت امر این است که عدسی های تولیدی همه ی این برندها نمیتوانند به خوبی پاسخگوی کامل نیاز افراد باشند.

بنابراین آشنایی با بهترین مارک عدسی عینک طبی که عدسی های باکیفیت و استاندارد تولید میکنند به شما کمک میکند از بین انبوه عدسی های تولیدی برندهای مختلف یک عدسی باکیفیت را خریداری کنید که نیاز شما را برآورده کند. دو عامل بسیار تاثیرگذار بر کیفیت عدسی طبی وجود دارد: متریال و تکنولوژی ساخت عدسی عینک طبی. بهترین عدسی عینک طبی با استفاده از متریال باکیفیت و تکنولوژی های پیشرفته تولید میشود. در ادامه به معرفی 10 مورد از بهترین برندهای عدسی عینک طبی میپردازیم.

1. عدسی عینک طبی برند زایس (ZEISS)

برند زایس از انواع بهترین برند عدسی عینک طبی است.
برند آلمانی زایس بهترین برند عدسی عینک طبی موجود در بازار است.

بسیاری از افراد معتقدند که برند آلمانی زایس بهترین برند عدسی عینک طبی  موجود در بازار است. برند زایس یکی از قدیمی ترین تولید کننده های عدسی طبی در جهان است. تنوع محصولات این برند از دیگر برندها بسیار بیشتر بوده و البته قابل ذکر است که قیمت عدسی عینک طبی زایس نیز نسبت به برندهای دیگر بیشتر است. از جمله محصولات پرطرفدار این برند میتوانیم به عدسی فوق فشرده زایس اشاره کنیم.

در ادامه ویژگی های برتر عدسی های برند زایس را برای شما برمیشماریم:

  • عدسی عینک طبی برند زایس شفافیت بسیار بالا و کیفیت بی نظیری دارد.
  • برای تولید عدسی های برند زایس از تکنولوژی های دوراویژن، فوتو فیوژن، بلوکات، بلوکنترل، آسفریک و پوشش Lotutec استفاده میشود.
  • برند باکیفیت زایس بیش از 50 نوع محصول متفاوت تولید و وارد بازار کرده است. بنابراین تنوع محصولات این برند از لحاظ ضریب شکست و شاخص بسیار بالا می باشد.
  • عدسی زایس از انواع بهترین مارک عدسی طبی با قابلیت بلوکات با بلوکنترل به خوبی از چشم ها در برابر اشعه های آبی ساطع شده از صفحات نمایشگر دیجیتالی مراقبت میکند.
  • این برند از لحاظ نوع دید 4 دسته مختلف عدسی تک دید، دو دید، تری فوکال و تدریجی را به بهترین شکل تولید میکند.

2. عدسی عینک طبی برند یورو ویژن (Euro Vision)

برند یورو ویژن از انواع بهترین برند عدسی عینک طبی است.
این برند 14 محصول با ضریب شکست های متنوع تولید میکند.

یکی دیگر از انواع بهترین برند عدسی عینک طبی، برند یورو ویژن می باشد. این برند 14 محصول با ضریب شکست های متنوع تولید میکند و در بازار ایران نیز به راحتی یافت میشود. عدسی های طبی برند یورو ویژن دارای ویژگی های برجسته ای از جمله قابلیت Anti UV و پلاریزه، قابلیت بلوکنترل، پوشش سوپرهیدورفوبیک، پوشش فتوکرویک، پوشش ضد خش و … می باشد.

3. عدسی عینک طبی برند هویا (HOYA)

برند هویا از انواع بهترین برند عدسی عینک طبی است.
برند ژاپنی هویا یکی دیگر از برندهای باکیفیت موجود در بازار است.

برند ژاپنی هویا یکی دیگر از برندهای باکیفیت است که میتوان آن را به عنوان بهترین مارک عدسی طبی معرفی کرد. محصولات برند هویا نیز تنوع بالایی داشته و تقریباً 37 نوع محصول مختلف وارد بازار کرده است. عدسی های طبی تولیدی برند هویا با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته ای مانند HVLL تولید میشوند. عدسی فوق فشرده هویا و عدسی بلوکنترل هویا در دسته بهترین های این برند قرار دارند.

در ادامه تعدادی دیگر ویژگی های اصلی عدسی های هویا را برای شما نام میبریم:

  • عدسی های هویا در چهار دسته تک دید، دو دید، آسفریک و تدریجی یا پروگرسیو تولید میشوند.
  • همه افرادی که دارای نمره چشم یا میزان آستیگمات متفاوت هستند میتوانند از عدسی های برند هویا استفاده کنند.
  • تکنولوژی خاص HVLL فقط مختص برند هویا می باشد. همچنین عدسی های این برند دارای پوشش اختصاصی SHV نیز هستند.
  • عدسی های هویا معمولاً از پلاستیک با ضریب شکست 1.5 تا 1.75 تولید میشوند.

4. عدسی عینک طبی برند اسمارت ویژن (Smart Vision)

برند اسمارت ویژن از انواع بهترین برند عدسی عینک طبی است.
عدسی های عینک طبی اسمارت ویژن دارای استاندارد جهانی می باشند.

عدسی های عینک طبی اسمارت ویژن دارای استاندارد جهانی می باشند که در کره ساخته میشوند. البته لازم به ذکر است که مواد اولیه ساخت این عدسی ها ژاپنی می باشد. عدسی های اسمارت ویژن نیز تنوع خوبی داشته و با فشردگی های مختلفی تولید میشود. از جمله عدسی های اسمارت ویژن میتوان به عدسی با فشردگی 1.56 آنتی، عدسی با فشردگی 1.59 آنتی، عدسی فتوکرومیک،  عدسی بلوکات اسمارت ویژن و عدسی فتوترانزیشن  اشاره کرد. از دیگر ویژگی های برتر برند اسمارت ویژن میتوان به امکان سفارش و ساخت عدسی های سفارشی اشاره کرد.

5. عدسی عینک طبی برند آساهی (Asahi)

برند آساهی از انواع بهترین برند عدسی عینک طبی است.
برند ژاپنی عدسی عینک طبی آساهی نیز یک برند برتر می باشد.

برند ژاپنی عدسی عینک طبی آساهی نیز یک برند برتر بوده که از سال 1980 در این زمینه مشغول فعالیت است. اولین عدسی هایی که توسط این برند روانه بازار شد عدسی های آنتی رفلکس بودند. عدسی های برند آساهی با ضریب شکست 1.5 تا 1.75 تولید میشود و تقریباً 10 مدل عدسی مانند عدسی های فتوکرومیک، عدسی های آسفریک، عدسی های آستیگماتیسم و … از برند آساهی را در بازار ایران میتوان یافت.

6. عدسی عینک طبی برند اپتکس (Optex)

برند اپتکس از انواع بهترین برند عدسی عینک طبی است.
بدون شک یکی از انواع بهترین برند عدسی عینک طبی برند اپتکس می باشد.

بدون شک یکی از انواع بهترین برند عدسی عینک طبی  برند اپتکس می باشد. این برند محصولات خود را با استفاده از تکنولوژی های بسیار پیشرفته و دستگاه های فوق تخصصی ساخت برند آلمانی Satisloh طراحی و تولید میکند. عدسی های طبی برند اپتکس به صورت تک دید، دو دید، تری فوکال و تدریجی با ضریب شکست های متفاوت بین 1.5 تا 1.75 تولید میشوند.

عدسی های برند اپتکس برای نمره چشم های مختلف و آستیگماتیسم با استفاده از مواد اولیه متفاوتی مانند پلی کربنات، PNX و … ساخته میشوند. همچنین لازم به ذکر است که عدسی های اپتکس با توجه به کاربردهای متفاوت با پوشش های مختلفی تولید میشوند.

7. عدسی عینک طبی برند رودن اشتوک (Rodenstock)

برند رودن اشتوک از از انواع بهترین برند عدسی عینک طبی است.
عدسی های برند رودن اشتوک با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب و باکیفیت تولید میشوند.

عدسی های برند رودن اشتوک با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب و باکیفیت تولید میشوند. عدسی های تولیدی برند آلمانی رودن اشتوک دارای پوشش 16 لایه آنتی رفلکس هستند. عدسی های طبی رودن اشتوک با فشردگی های مختلف از 1.5 تا 1.67 تولید میشوند. از جمله معروف ترین عدسی های این برند میتوان به عدسی های فتوکرومیک رودن اشتوک اشاره کرد.

8. عدسی عینک طبی برند LTL

برند ال تی ال از انواع بهترین برند عدسی عینک طبی است.
برند ایتالیایی LTL محصولات بسیار باکیفیتی تولید میکند.

از آنجایی که برند ایتالیایی LTL محصولات بسیار باکیفیتی تولید میکند میتوان آن را در لیست بهترین ها قرار داد. با این حال نمیتوان آن را به عنوان بهترین برند عدسی عینک طبی  در ایران معرفی کرد. زیرا این برند تنها 4 نمونه از محصولات خود را روانه بازار ایران کرده است. با این حال عدسی های بلوکنترل و عدسی های آنتی رفلکس با فشردگی 1.5 تا 1.74 برند LTL را میتوان از بهترین محصولات این شرکت در بین رقیبان خود دانست.

9. عدسی عینک طبی برند جنتل مانستر (GENTEL MONSTER)

برند کره ای جنتل مستر نیز یکی از بهترین ها در حوزه تولید عدسی طبی می باشد. عدسی های تولیدی این برند مقاوت بسیار بالایی در برابر ضربه دارند. برند جنتل مستر برای تولید عدسی های خود از تکنولوژی های پیشرفته و متریال باکیفیت و مرغوب استفاده میکند.

10. عدسی عینک طبی برند کداک (KODAK)

برند کداک از انواع بهترین برند عدسی عینک طبی است.
برند کداک بدون شک یکی از انواع بهترین برند عدسی عینک طبی در سراسر جهان می باشد.

برند کداک بدون شک یکی از انواع بهترین برند عدسی عینک طبی  در سراسر جهان می باشد. کمپانی کداک عدسی های طبی خود را با کیفیت بسیار بالا در رنگ های زیبا و بسیار شفاف تولید میکند. عدسی های تک دید و دو دید تولیدی برند کداک نسبت به عدسی های مشابه سایر برندها نازک تر و سبک تر هستند. یکی از ویژگی های برتر برند کداک این است که انواع عدسی را بسیار صاف و بدون خمیدگی یا برآمدگی شدید با حفظ وضوح دید تولید میکند.

شما میتوانید بهترین برند های عدسی عینک را ازفروشگاه دی کالا تهیه کنید

مشاهده و خرید انواع عدسی عینک

کلام پایانی

همانطور که گفتیم برندهای زیادی در حوزه تولید عدسی طبی،عدسی فتوکرومیک، عدسی بلوکات و عدسی بلوکنترل مشغول فعالیت هستند. هریک از این برندها که عدسی های استاندارد تولید کند میتواند در دسته بهترین برند عدسی عینک طبی جای داشته باشد. در این مقاله 10 مورد از برندهای برگزیده این حوزه را به شما معرفی کردیم. امیدواریم که این مطلب برای شما سودمند واقع شده باشد.

 

1 دیدگاه دربارهٔ «بهترین برند عدسی عینک طبی (معرفی 10 برند باکیفیت)»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نحوه تشخیص عینک دیور اصل چیست؟

نحوه تشخیص عینک دیور اصل

بدون شک برای شما نیز در زمان خرید عینک آفتابی و خرید عینک طبی این سوال پیش آمده که نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک چیست؟ در این مقاله برای شما همراهان عزیز راه های تشخیص عینک دیور اصل را آورده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟ آیا به چشم آسیب میزند؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با عینک بلوکات آشنا شده اید و یا خریداری کرده اید. در این مطلب از عینک دی کالا قصد داریم به بیان مزایا و مضرات شیشه عینک بلوکات بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
برند دیور یکی از برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی در سراسر جهان می باشد.

معرفی عینک آفتابی های نام آشنای برند دیور (DIOR)

از آنجایی که همه روزه شاهد افزایش تنوع مدل های مختلف عینک آفتابی هستیم، انتخاب مدل دلخواه برای خرید عینک آفتابی زنانه و خرید عینک آفتابی مردانه کمی دشوار شده است. در این راستا آشنایی با برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی به شما کمک برزگی خواهد کرد.

در این مطلب از عینک دی کالا به معرفی برند پرطرفدار و نام آشنای دیور(DIOR) در صنعت مد و فشن می پردازیم. برای آشنایی با این برند و همچنین مشاهده تعدادی از محصولات جذاب آن تا انتها همراه ما بمانید.

ادامه مطلب »

جدول راهنمای ارسال و پرداخت سفارشات