عینک آفتابی های عجیب و خاص برند دولچه اند گابانا (Dolce & Gabbana)

اگر به دنبال یک مدل خاص و متفاوت برای خرید عینک آفتابی هستید، عینک آفتابی های برند دولچه اند گابانا میتوانند به عنوان بهترین گزینه پیش روی شما باشند. برای آشنایی با این تاریخچه این برند و همچنین ویژگی های آن، تا انتهای این مطلب همراهمان باشید.
برند دولچه اند گابانا یکی از تولیدکنندگان عینک آفتابی بسیار استاندارد و شیک در جهان است.

مروری بر تاریخچه برند دولچه اند گابانا

برند دولچه اند گابانا یکی از برترین ها در زمینه مد می باشد که در سال 1985 توسط دو طراح ایتالیایی با نام های دومنیکو دولچه و استفانو گابانا پایه گذاری شد. این برند در ابتدا با تولید لباس های زنانه جایگاه خود را در بین مردم پیدا کرد. پس از آن برند دولچه اند گابانا به تولید لباس های مردانه پرداخت و در این زمینه نیز محبوبیت یافت. قدم بعدی که این برند در دنیای مد برداشت، تولید عطرهای بینظیر و پرطرفدار بود.

پس از آن عینک آفتابی های خاص و کم نظیر خود را نیز روانه بازار کرد. طراحی های عجیب و چالش برانگیز این برند لوکس آن را در بین طرفداران مد به شهرت خاصی رسانده است.

معرفی عینک آفتابی های برند دولچه اند گابانا

مهم ترین نکته ای که در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید این موضوع است که Dolce & Gabana و D&G یکی نیستند! Dolce & Gabana و D&G دو برند جداگانه به همراه دو خط تولید مجزا هستند، اما موسس هر دو برند یک نفر می باشد. به گونه ای میتوان گفت که برند D&G یک برند غیر رسمی از برند دولچه اند گابانا می باشد.

برند دولچه اند گابانا عینک آفتابی های متنوعی را در سبک های اسپورت، فانتزی، سلطنتی و … طراحی و تولید میکند. این عینک ها به خوبی میتوانند از چشم های شما در برابر اشعه های UV به طور کامل محافظت کنند و در عین حال یک استایل شیک و خاص به شما بدهند.

4 مدل عینک آفتابی زنانه برند دولچه اند گابانا

مدل شماره 1 عینک آفتابی زنانه برند دولچه اند گابانا

قاب عینک آفتابی زنانه ای که در تصویر بالا مشاهده میکنید از جنس الیاف نایلونی مشکی با استراس، در کنار لنزهای خاکستری تیره تشکیل شده است. طراحی این مدل براساس زیبایی شناختی های دهه 1990 تا 2000 می باشد. خاص ترین ویژگی این مدل دسته های آن می باشد که در قسمت لولا در هر طرف با حروف D و G به صورت نگین کاری شده تزئین شده اند.

مدل شماره 2 عینک آفتابی زنانه برند دولچه اند گابانا

مدل بالا از آن دسته عینک آفتابی هایی می باشد که با استفاده از تکنیک چاپ نمادین، ظاهری منحصر به فرد پیدا میکنند. جنس قاب این مدل عینک جذاب و زیبا از استات مایولیکا فوسیا می باشد. لنزهای صورتی رنگ این عینک از برند دولچه و گابانا به طور صد در صد از چشم ها در برابر اشعه های UV محافظت میکند.

مدل شماره 3 عینک آفتابی زنانه برند دولچه اند گابانا

تصویر بالا نشان دهنده یکی از طراحی های بینظیر عینک آفتابی زنانه این برند می باشد. قاب این فریم فلور کارامل استات می باشد. قرارگیری لنزهای قهوه ای تیره و استفاده از مونوگرام DG بر روی قسمت شقیقه های این فریم طراحی آن را کامل و بی بدیل کرده است.

مدل شماره 4 عینک آفتابی زنانه برند دولچه اند گابانا

یکی دیگر از طراحی های خاص برند دولچه و گابانا را میتوانید در تصویر بالا مشاهده کنید. طراحی قاب لنزهای این فریم به صورت چندضلعی بوده و از جنس استات چاپ هاوانا روی کارتو می باشد. لنزهای قهوه ای تیره در کنار لولاهای طلایی رنگ جلوه خاصی به این مدل بخشیده اند.

4 مدل عینک آفتابی مردانه برند دولچه اند گابانا

مدل شماره 1 عینک آفتابی مردانه برند دولچه اند گابانا

اولین مدل از عینک آفتابی های مردانه برند دولچه و گابانا که برای شما آورده ایم، دارای طراحی جدید به سبک معاصر برای نسل جدید می باشد. این مدل زیبا از کنار هم قرارگیری قاب استات خاکستری روشن متالیک و لنزهای آینه ای خاکستری روشن تشکیل شده است.

مدل شماره 2 عینک آفتابی مردانه برند دولچه اند گابانا

عینک آفتابی Lusso Sartoriale یک مدل ابتکاری و جدید از سری عینک های خلبانی است که طراحی آن با استفاده از تزئینات ظریف فلزی کامل شده است. این مدل دارای قاب فیبر نایلونی هاوانا، دسته های فلزی تفنگی و لنزهای آسنه خاکستری می باشد.

مدل شماره 3 عینک آفتابی مردانه برند دولچه اند گابانا

عینک فوق یک طراحی جدید از خانواده DG ELASTIC است که دارای طراحی هندسی و پروفیل های مربعی می باشد. دسته های پهن این مدل که دولچه اند گابانا بر روی حک شده است مهم ترین ویژگی آن می باشند. قاب این مدل عینک آفتابی از جنس فیبر نایلونی سفید و لنزهای آن خاکستری تیره می باشند.

مدل شماره 4 عینک آفتابی مردانه برند دولچه اند گابانا

عینک آفتابی مردانه فوق یکی از طراحی های عجیب و جالب برند دولچه و گابانا است که دارای ظاهری پیچیده و ظریف می باشد. استفاده از قاب استات هاوانا و لنزهای طلایی آینه ای قهوه ای در کنار لوگوی طلایی نقره ای بزرگی که برای دسته ها طراحی شده یک ایده هنجارشکن بوده است.

راه های تشخیص عینک آفتابی اصل برند دولچه اند گابانا

از آنجایی که این برند ایتالیایی یک برند لوکس و گران قیمت محسوب میشود، محصولات تقلبی بسیاری از آن در بازار موجود است. بنابراین در زمان خرید عینک آفتابی اصل برند دولچه اند گابانا به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. عینک آفتابی اصل این برند درون جعبه مخصوص مشکی رنگی عرضه میشود که لوگو Dolce & Gabbana روی آن حک شده است.
  2. به شکل نوشتاری لوگو روی جعبه توجه داشته باشید. تمامی حروف باید به صورت حروف انگلیسی بزرگ نوشته شده باشند.
  3. روی جعبه عینک باید یک برچسب حاوی مشخصات عینک باشد. این اطلاعات را باید با اطلاعات مندرج بر روی کارت ضمانت و عینک تطبیق دهید.
  4. عینک آفتابی اصل برند دولچه اند گابانا دارای کارت ضمانت می باشد. تمامی نوشته های روی کارت ضمانت را از لحاظ صحیح بودن ساختار نگارشی بررسی کنید.
  5. عینک آفتابی اصل این برند درون یک قاب باکیفیت مشکی رنگ که لوگو دولچه اند گابانا بر روی آن حک شده قرار دارد.
  6. بر روی قسمت داخلی دسته سمت راست عینک اصل باید به ترتیب عبارت Dolce & Gabbana با املای درست و حروف بزرگ، سپس جمله Made in Italy با املای حروف بزرگ و پس از آن CE درج شده باشد.
  7. بر روی قسمت داخلی دسته سمت چپ عینک نیز طالاعاتی از قبیل شماره مدل، کد رنگ و اندازه عدسی و فریم عینک وجود دارد. این طالاعات را با اطلاعات کارت ضمانت و برچسب روی جعبه مقایسه کنید.
  8. در مدل های جدید شماره سریال عینک بر روی عدسی سمت راست آن حک شده است.
  9. یک لوگوی فلزی در قسمت انتهایی دسته قرار دارد. در اطراف این لوگو نباید هیچ اثری از چسب و … مشاهده کنید.

کلام پایانی

بدون شک طراحی های برند دولچه اند گابانا را میتوان به عنوان خاص ترین مدل ها شناخت. بنابراین با خرید عینک آفتابی از این برند شما یک استایل بسیار شیک و خیره کننده خواهید داشت.

شایان به ذکر است که شما میتوانید برای مشاهده انواع مدل های عینک آفتابی برند های مختلف و همچنین اطلاع از قیمت آنها از قسمت فروشگاه سایت عینک دی کالا دیدن نمایید. همچنین توصیه میکنیم قبل از اقدام به خرید مقاله راهنمای خرید عینک آفتابی را نیز مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نحوه تشخیص عینک دیور اصل چیست؟

نحوه تشخیص عینک دیور اصل

بدون شک برای شما نیز در زمان خرید عینک آفتابی و خرید عینک طبی این سوال پیش آمده که نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک چیست؟ در این مقاله برای شما همراهان عزیز راه های تشخیص عینک دیور اصل را آورده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟ آیا به چشم آسیب میزند؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با عینک بلوکات آشنا شده اید و یا خریداری کرده اید. در این مطلب از عینک دی کالا قصد داریم به بیان مزایا و مضرات شیشه عینک بلوکات بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
برند دیور یکی از برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی در سراسر جهان می باشد.

معرفی عینک آفتابی های نام آشنای برند دیور (DIOR)

از آنجایی که همه روزه شاهد افزایش تنوع مدل های مختلف عینک آفتابی هستیم، انتخاب مدل دلخواه برای خرید عینک آفتابی زنانه و خرید عینک آفتابی مردانه کمی دشوار شده است. در این راستا آشنایی با برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی به شما کمک برزگی خواهد کرد.

در این مطلب از عینک دی کالا به معرفی برند پرطرفدار و نام آشنای دیور(DIOR) در صنعت مد و فشن می پردازیم. برای آشنایی با این برند و همچنین مشاهده تعدادی از محصولات جذاب آن تا انتها همراه ما بمانید.

ادامه مطلب »

جدول راهنمای ارسال و پرداخت سفارشات