قیمت عینک آفتابی زنانه مارک دار

اگر شما نیز به عنوان یک خانم شیک پوش قصد خرید عینک آفتابی را دارید که علاوه بر محافظت از چشم هایتان بتواند به شما یک استایل شیک و خاص هم ارائه دهد، به شما پیشنهاد میکنیم به دنبال خرید عینک آفتابی زنانه های مارک دار و استاندارد بروید. در این مقاله شما را با برندهایی که در این زمینه سرآمد هستند آشنا میکنیم.
قیمت عینک آفتابی زنانه مارک دار چقدر است؟

قیمت عینک آفتابی زنانه مارک دار چقدر است؟ اولین سوالی که برای هریک از شما پیش خواهد آمد این سوال است. به طور کلی باید گفت که برای قیمت عینک آفتابی زنانه مارک دار نمیتوان یک رنج عددی ثابت بیان کرد. زیرا فاکتورهای مختلفی در تعیین قیمت یک محصول دخیل هستند.

به عنوان مثال عینک آفتابی های برندهای مختلف با توجه به اینکه از کدام کشور وارد ایران شوند، قیمت نهایی آنها براساس نرخ های ارزی متفاوتی محاسبه میشود. از طرف دیگر محصولات برخی برندها به واسطه شهرتی که در دنیای مد و فشن دارند به یک کالای لوکس تبدیل شده اند و از قیمت بسیار بالاتری نسبت به محصولات دیگر برخوردارند.

عوامل دیگری مانند جنس فریم و لنز عینک آفتابی زنانه مارک دار، طراحی ویژه، ویژگی های ظاهری خاص مانند استفاده از سنگ های زینتی و … نیز بر قیمت عینک آفتابی زنانه مارک دار تاثیر گذارند. شما میتوانید با مرجعه به قسمت فروشگاه سایت عینک دی کالا ویژگی ها و قیمت عینک آفتابی های برندهای مختلف را مشاهده کنید.

در ادامه تعدادی از بهترین مارک عینک آفتابی زنانه که در حوزه طراحی و تولید محصولات زیبا و باکیفیتی را ارائه میدهند میپردازیم. پس توصیه میکنیم تا انتهای این مقاله همراهمان باشید.

قیمت عینک آفتابی زنانه مارک دار انواع مدل ها با یکدیگر متفاوت است.
تنوع مدل های عینک آفتابی زنانه بسیار زیاد است.

قیمت عینک آفتابی زنانه مارک دار ری بن

اکثر افراد با شنیدن نام یا دیدن عینک آفتابی اولین برندی که نامش از ذهنشان میگذرد، عینک آفتابی برند ری بن می باشد. این کمپانی در ابتدا با طراحی و تولید عینک آفتابی های اختصاصی برای نیروی هوایی ارتش ایالات متحده آمریکا فعالیت خود را آغاز کرد.

پس از مدتی استفاده از عینک آفتابی خلبانی در بین سایر افراد نیز پرطرفدار و رایج شد. به همین دلیل است که اکثرا برند ری بن را با عینک آفتابی های خلبانی می شناسند. اما طراحی های فوق العاده این برند مختص به فریم های خلبانی نمیشود. در طول این سالها برند ری بن عینک های بسیار زیبا و باکیفیتی را وارد بازار کرده است.

عینک آفتابی زنانه ریبن انواع مختلفی دارد، از جمله میتوان به عینک آفتابی های ویفری، کلاب مستر، کائوچویی، خلبانی و … اشاره کرد. همگی محصولات برند ری بن کیفیت بالایی دارند و فریم آنها در عین مستحکم بودن سبک وزن نیز هستند. با توجه به این ویژگی ها میتوان حدس زد که قیمت عینک آفتابی زنانه مارک دار ری بن میتواند گران تر از برخی برندهای دیگر باشد.

عینک آفتابی زنانه مارک دار برند ورساچه

کمتر کسی است که برند ورساچه را با طراحی های خاصی که دارد در دنیای مد و فشن نشناسد!  برند ایتالیایی ورساچه که از سال 2003 تا کنون در حوزه مد مشغول فعالیت است برای طراحی تمامی محصولات خود به دو عنصر پیچیدگی و جذابیت در کنار هم بسیار اهمیت میدهد.

اگر شما به عنوان یک بانوی شیک پوش به دنبال یک عینک آفتابی با طراحی خاص هستید ما به شما خرید عینک آفتابی زنانه برند ورساچه را پیشنهاد میکنیم. با خرید عینک آفتابی از برند ورساچه شما علاوه بر محفاظت از چشم هایتان در برابر اشعه های فرابنفش یک اثر هنری خاص با طراحی ویژه را نیز به استایل خود اضافه خواهید کرد.

قیمت عینک آفتابی زنانه مارک دار عدد ثابتی نیست.
عوامل مختلفی در تعیین قیمت یک عینک آفتابی تاثیرگذار هستند.

قیمت عینک آفتابی زنانه مارک دار برند پرادا

یکی دیگر از برندهایی که محصولاتش از قیمت بالایی برخوردارند، برند ایتالیایی پرادا می باشد. تمامی محصولات برند پرادا با توجه به طراحی های لوکسی که دارند به نماد باکلاس و باوقار بودن تبدیل شده اند. در طراحی عینک آفتابی های برند پرادا تمامی نکات برای حفظ سلامت چشم ها لحاظ شده است.

میتوان گفت که تمرکز طراحان برند پرداد برای طراحی فریم های عینک آفتابی بر روی مدل های پروانه ای و بیضی شکل است. بنابراین اگر شما پس از مطالعه راهنمای خرید عینک آفتابی به این نتیجه رسیده اید که این سبک فریم ها برای فرم صورتتان مناسب است، محصولات برند پرادا یک انتخاب ایده آل می باشند.

عینک آفتابی های زنانه برند پرسول

برند پرسول نیز یکی دیگر از برندهای برترعینک آفتابی است. جالب است بدانید که این برند یکی از قدیمی ترین ها در حوزه تولید عینک آفتابی می باشد. برند پرسول نیز برای تولید محصولات خود از مواد اولیه باکیفیتی استفاده میکند و تمامی فاکتورهایی که برای محافظت از چشم ها لازم است در طراحی های خود لحاظ میکند.

با وجود اینکه این برند از بسیاری برندهای مشهور دیگر سابقه طولانی تری دارد، اما ما آوازه آن را کمتر شنیده ایم. البته لازم به ذکر است که این نکته مبنی بر کیفیت پایین تر محصولات این برند نیست. قیمت عینک آفتابی زنانه مارک دار پرادا نسبت به برخی برندها مناسب تر است و شما میتوانید با بودجه کمتری آن را تهیه کنید.

عینک آفتابی زنانه مارک دار دیور

برند فرانسوی دیور نیز از جمله برندهای پر آوازه در دنیای مد و فشن می باشد. این برند نیز در کنار سایر محصولات خود به تولید عینک آفتابی های خاص خودش مشغول است. شما میتوانید با خرید عینک آفتابی زنانه از برند دیور یک استایل شیک و خاص برای خود رقم بزنید.

قیمت عینک آفتابی زنانه مارک دار به عوامل مختلفی بستگی دارد.
انتخاب مدل عینک آفتابی با توجه به فرم صورت از اهیمت بالایی برخوردار است.

قیمت عینک آفتابی زنانه مارک دار شانل

تمامی محصولات برند شانل امروزه به کالاهای لوکس و گران قیمت تبدیل شده اند و این مسئله شامل عینک آفتابی های این برند نیز میشود. برند فرانسوی شانل از سال 1909 در دنیای مد فعالیت خود را آغاز کرده است. سالهاست که برند شانل با ارائه محصولات باکیفیت توانسته جایگاه و محبوبیت خود را در بین مردم حفظ کند.

کلام پایانی

لازم به ذکر است که امروزه برندهای بسیاری در سراسر جهان به تولید عینک آفتابی های باکیفیت و زیبا مشغول هستند. ما در این مقاله تنها به چند مورد از مشهورترین برندها اشاره کردیم. بدیهی است که قیمت عینک آفتابی زنانه مارک دار این برندهای لوکس با توجه به شهرتی که دارند نسبت به برندهای کمتر شناخته شده خیلی بیشتر می باشد.

برندهای کمتر شناخته شده زیادی هستند که محصولاتی بسیار باکیفیت با طراحی های زیبا و خاص ارائه میدهند. شما میتوانید با توجه به بودجه ای که برای خرید عینک آفتابی مد نظر دارید با پرداخت هزینه ای کمتر از قیمت عینک آفتابی زنانه مارک دار از این محصولات نیز استفاده کنید. برای  خرید عینک آفتابی زنانه پرادا، خرید عینک آفتابی زنانه ریبن، خرید عینک آفتابی زنانه تام فورد، عینک آفتابی جنتل مانستر زنانه، فریم عینک کائوچویی زنانه، عینک آفتابی دخترانه و … میتوانید از سایت دی کالا دیدن نمایید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین عینک دوچرخه سواری

بهترین عینک دوچرخه سواری

استفاده کردن از بهترین عینک دوچرخه سواری به شما کمک می‌کند تا در مسیرهای دوچرخه ‌سواری چشم‌هایتان آسیب نبیند و دید بهتری به مسیر داشته

ادامه مطلب »
نحوه تشخیص عینک دیور اصل چیست؟

نحوه تشخیص عینک دیور اصل

بدون شک برای شما نیز در زمان خرید عینک آفتابی و خرید عینک طبی این سوال پیش آمده که نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک چیست؟ در این مقاله برای شما همراهان عزیز راه های تشخیص عینک دیور اصل را آورده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟ آیا به چشم آسیب میزند؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با عینک بلوکات آشنا شده اید و یا خریداری کرده اید. در این مطلب از عینک دی کالا قصد داریم به بیان مزایا و مضرات شیشه عینک بلوکات بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »

جدول راهنمای ارسال و پرداخت سفارشات