عینک طبی کارتیر: درباره برند و تشخیص اصل از فیک

یکی از انتخاب های خاص، لوکس و گران قیمت برای خرید عینک طبی زنانه و خرید عینک طبی مردانه، محصولات برند کارتیر می باشد. شما میتوانید با خرید محصولات این برند یک استایل شیک و تماشایی داشته باشید.
عینک طبی کارتیر ویژگی های خاصی دارد.

مروری کوتاه بر تاریخچه عینک طبی کارتیر

عینک طبی کارتیر را همه افراد به عنوان یک کالای لوکس و گران قیمت می شناسند. علت این امر این است که در ابتدا از سال 1887 میلادی به مدت 96 سال تولید عینک های برند کارتیر محدود و سفارشی بوده است و این عینک ها به صورت دستی و برای افراد خاص تولید می شده اند.

اما پس از گذشت زمان و افزایش استقبال مردم در سال 1983 میلادی برای اولین بار برند کارتیر عینک طبی های خاص و زیبای خود را به تولید انبوه رساند. عینک طبی های برند کارتیر پس از تولید انبوه درست مانند عینک های دست ساز کارتیر همچنان کیفیت بسیار بالای مواد اولیه، دقت و ظرافت در مراحل ساخت و ویژگی های خاص و بینظیر خود را حفظ کردند.

روش های تشخیص عینک طبی کارتیر اصل از فیک

همانطور که گفتیم عینک طبی کارتیر از قیمت بالایی برخوردار است. بنابراین نمونه های فیک زیادی از این برند را در بازار عینک میتوان یافت که قیمت های متفاوتی نیز دارند. بنابراین آشنایی با روش های تشخیص عینک طبی کارتیر اصل از فیک به شما کمک بزرگی در خرید عینک طبی این برند خواهد کرد.

1. توجه به جنس و کیفیت فریم عینک

بدیهی است که برای ساخت محصولات یک برند لوکس از مواد اولیه باکیفیتی استفاده میشود. برند کارتیر برای تولید فریم عینک طبی های خود از موادی بسیار خاص و فلزات گران قیمت استفاده میکند. به عنوان مثال شما میتوانید در بین عینک طبی های برند کارتیر فریم های ساخته شده از چوب یا شاخ حیوانات را بیابید.

همچنین استفاده از فلزاتی مانند طلا، پلاتین، تیتانیوم، استات و … برای ساخت فریم های عینک رایج است. ارازان ترین فریم های برند کارتیر از جنس استات می باشند. بنابراین شما در اولین قدم با بررسی کیفیت جنس فریم عینک طبی میتوانید تشخیص دهید که عینک اصل است یا فیک.

ظرافت در ساخت عینک طبی کارتیر بسیار زیاد است.
کیفیت و ظرافت در طراحی فریم عینک طبی کارتیر بسیار زیاد است.

2. بررسی لوگوی چاپ شده روی دسته و عدسی عینک

قدم دوم برای تشخیص عینک طبی کرتیر اصل از فیک توجه به لوگوهای این برند است. یکی از رایج ترین مسائل برای محصولات فیک وجود غلط املایی در نوشتن نام برند است. بنابراین اگر لوگوی چاپ یا حک شده روی دسته عینک طبی کارتیر از کیفیت چاپ و رنگ بی کیفیتی برخوردار باشد یا در املای Cartier اشتباهی وجود داشته باشد آن عینک فیک است.

از طرف دیگر برند کارتیرروی عدسی عینک های خود نام برند را مهر یا چاپ میکند. اگر پس از دست کشیدن روی نام برند حک شده روی عدسی در زیر انگشتان خود یک بافت خاص یا برجستگی احساس کردید میتوانید نسبت به اصل بودن عینک اطمینان حاصل کنید. اما اگر این بافت خاص احساس نشد و کیفیت چاپ نیز پایین باشد خبر از فیک بودن عینک میدهد.

همچنین در بخش داخلی فریم تمامی عینک های برند کارتیر شماره سریال یا همان شماره مدل عینک که 7 رقمی می باشد به همراه علامت برند کارتیر حک میشود.

3. توجه به پل بینی عینک طبی کارتیر

یکی دیگر از ویژگی های خاص محصولات برند کارتیر، درج برخی اطلاعات روی پل بینی عینک است. بر روی پل بینی عینک طبی کارتیر اصل که به وسیله آن دو عدسی بهم متصل میشوند اطلاعاتی از قبیل اندازه های عینک یا شماره مدل آن محصول درج میشود. بنابراین شما با بررسی پل بینی عینک طبی کارتیر به راحتی میتوانید اصل یا فیک بودن عینک را تشخیص دهید.

4. بررسی پد عینک طبی کارتیر

یکی دیگر از نکاتی که بسیاری از تولید کنندگان محصولات فیک و تقلبی آن را از قلم می اندازند توجه به جزئیات پد های عینک می باشد. زیرا بسیاری از افراد برای بررسی به سراغ ویژگی های بارز و بیرونی عینک می روند. برند کارتیر در نهایت دقت و ظرافت لوگوی خود را بر روی هر دو پد عینک طبی چاپ میکند. بنابراین برای خرید عینک طبی کارتیر به این نکته کوچک اما بسیار مهم نیز توجه داشته باشید.

عینک طبی کارتیر گران قیمت و لوکس است.
طراحی عینک طبی های برند کارتیر بسیار خاص و زیبا هستند.

5. کیفیت لولای عینک طبی کارتیر

تقریبا، میتوان گفت که برای ساخت تمام لولای تمام عینک های کارتیر از طلا استفاده میشود. بنابراین در اولین قدم بررسی لولای عینک طبی کارتیر میتوانید نسبت به این موضوع اطمینان حاصل کنید. طلای اصل هیچگاه دچار رنگ پریدگی با پوسیدگی نمیشود. از طرف دیگر به این نکته توجه داشته باشید که لولا دقیقا در وسط دسته قرار داشته باشد.

همچنین از آنجایی که ظرافت در جزئیات محصولات برند کارتیر بسیار زیاد است به این ویژگی توجه داشته باشید که در تمامی محصولات این برند لولا و دسته عینک با یکدگیر هم سطح هستند و اگر شما روی آن دست بکشید هیچ برجستگی احساس نخواهید کرد.

6. بررسی گارانتی عینک

فرقی نمیکند که شما عینک طبی کارتیر را از نمایندگی آن خریداری کنید یا فروشگاه دیگر، در هر حالت باید توجه داشته باشید که عینک طبی کارتیر اصل به همراه دستمال عینک مخصوص و کارت گارانتی در یک قاب چرمی شیک و محکم به شما تحویل داده شود.

کلام پایانی

تا به اینجا در رابطه به بررسی ویژگی های ظاهری عینک طبی کارتیر برای تشخیص اصل یا فیک بودن آن برای شما هر آنچه لازم بود ذکر کردیم. یکی دیگر از نکاتی که میتواند برای شما کمک کننده باشد توجه به قیمت عینک است. همانطور که گفتیم عینک های این برند از قیمت بالایی برخوردارند. اکثر این عینک ها قیمتی بیش از هزار دلار دارند.

به عنوان مثال اگر برای ساخت عینک طبی کارتیر از پلاتین استفاده شده باشد قیمت حدودی آن تقریباً 3 هزار دلار می باشد! ارزان ترین عینک های کارتیر از جنس استات هستند که حدود 600 دلار قیمت دارند. بنابراین در زمان خرید عینک طبی کارتیر اگر با قیمت کمتری مواجه شدید بدانید که آن محصول تقلبی و فیک است.

امیدواریم که این مطلب از عینک دی کالا برای شما سودمند واقع شود. شما میتوانید انواع فریم های عینک طبی زنانه و مردانه از برندهای مختلف را در عبنک دی کالا با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین مدل را برای خود خریداری کنید.

شما میتوانید برای خرید عینک طبی فلزی مردانه،عینک بدون فریم مردانه، عینک بدون فریم مردانه و همچنین خرید عینک طبی دخترانه، عینک بدون فریم زنانه، عینک طبی ریبن زنانه، فریم عینک کائوچویی زنانه و … از فروسگاه عینک دی کالا دیدن نمایید.

 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نحوه تشخیص عینک دیور اصل چیست؟

نحوه تشخیص عینک دیور اصل

بدون شک برای شما نیز در زمان خرید عینک آفتابی و خرید عینک طبی این سوال پیش آمده که نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک چیست؟ در این مقاله برای شما همراهان عزیز راه های تشخیص عینک دیور اصل را آورده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟ آیا به چشم آسیب میزند؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با عینک بلوکات آشنا شده اید و یا خریداری کرده اید. در این مطلب از عینک دی کالا قصد داریم به بیان مزایا و مضرات شیشه عینک بلوکات بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
برند دیور یکی از برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی در سراسر جهان می باشد.

معرفی عینک آفتابی های نام آشنای برند دیور (DIOR)

از آنجایی که همه روزه شاهد افزایش تنوع مدل های مختلف عینک آفتابی هستیم، انتخاب مدل دلخواه برای خرید عینک آفتابی زنانه و خرید عینک آفتابی مردانه کمی دشوار شده است. در این راستا آشنایی با برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی به شما کمک برزگی خواهد کرد.

در این مطلب از عینک دی کالا به معرفی برند پرطرفدار و نام آشنای دیور(DIOR) در صنعت مد و فشن می پردازیم. برای آشنایی با این برند و همچنین مشاهده تعدادی از محصولات جذاب آن تا انتها همراه ما بمانید.

ادامه مطلب »

جدول راهنمای ارسال و پرداخت سفارشات