بهترین برند عینک شنا را بشناسید! | مقایسه برترین ها

بهترین برند عینک شنا کدام است؟

بهترین برند عینک شنا کدام است؟ عینک شنا یکی از لوازم جانبی است که استفاده از آن برای هر شناگری چه مبتدی باشد و چه حرفه ای لازم و ضروری می باشد.

در واقع عینک شنا از چشمان شناگر در مقابل آب و املاح معدنی موجود در آن مانند کلر محافظت میکند و همچنین به داشتن دید کامل در آب همچون خشکی کمک میکند.

اگر شما نیز به دنبال خرید عینک شنا هستید تا انتها همراه ما باشید و علاوه بر آشنایی با بهترین برند عینک شنا از راهنمای خریدی که برای شما آورده ایم نیز استفاده کنید.

اهمیت استفاده از بهترین برند عینک شنا چیست؟

بدون شک آبتنی در استخر، رودخانه و دریا مخصوصاً در فصول گرم سال یکی از تفریحات لذت بخش برای همه افراد است. همچنین شناگران حرفه ای نیز ساعات زیادی از روز خود را در آب سپری میکنند. میتوان گفت در بین تمام اعضای بدن که با آب تماس پیدا میکنند، چشم ها حساس ترین عضو هستند.

تماس آب استخر با وجود کلر و یا آب دریا و رودخانه که سرشار از نمک، باکتری و املاح معدنی هستند با چشم ها میتواند باعث بروز قرمزی، التهاب، حساسیت و گاهی عفونت های چشمی شود.

استفاده از عینک شنا به خوبی میتواند از این عوارض احتمالی جلوگیری کند. همچنین استفاده از بهترین برند عینک شنا در زیر آب به شما کمک میکند دید کاملی داشته باشید و در حین شنا کردن به مانعی برخورد نکنید.

آشنایی با انواع عینک شنا

قبل از آشنایی با بهترین برند عینک شنا لازم است با انواع متنوع عینک شنا که در بازار موجود است را بشناسید تا بتوانید به راحتی عینک مورد علاقه و متناسب خودتان را انتخاب کنید. انواع عینک شنا عبارتند از عینک شنا تفریحی، عینک شنا تمرینی و حرفه ای، عینک شنا سوئدی، عینک بدون بند شنا و عینک شنا طبی. در ادامه هریک را برای شما معرفی میکنیم.

1. عینک شنا تفریحی

این دسته از عینک های شنا مورد استفاده اکثر مردم می باشد. عینک شنا تفریحی را میتوان از همه ی فروشگاه های لوازم ورزشی تهیه کرد. این عینک ها نسبت به عینک های دیگر از قیمت کمتری برخوردارند.

فریم و شیشه عینک شنا تفریحی نسبت به سایر انواع عینک شنا ضخیم تر و تا حدودی سنگین تر می باشد. همچنین این عینک ها خاصیت ضد بخار بودنشان را نسبت به سایر مدل ها زودتر از دست میدهند. از عینک شنا تفریحی در استخر های سرپوشیده یا روباز، دریا و … تا عمق 7 متر میتوان به راحتی استفاده کرد.

2. عینک شنا تمرینی

همانطور که از نامش پیداست این دسته از عینک ها برای استفاده روزمره در تمرینات طراحی و تولید میشوند. برای ساخت عینک شنا تمرینی از واشرهای لاستیکی استفاده میشود به همین دلیل نسبت به سایر عینک ها روی چشم راحت ترند.

3. عینک شنا حرفه ای و مسابقه ای

عینک شنا حرفه ای برای استفاده در مسابقات مناسب است. این عینک ها به گونه ای طراحی شده اند که عدسی آنها نزدیک ترین حالت ممکن را به چشم داشته باشد. این نزدیکی باعث خطای دید کمتر و کمک به افزایش سرعت میشود.

واشرهای این نوع عینک بسار سفت و محکم است تا از نفوذ آب به چشم کاملاً جلوگیری کند. به همین دلیل برای استفاده طولانی مدت راحت نیست و برای استفاده در تمرینات پیشنهاد نمیشود. در ادامه با بهترین برند عینک شنا در این زمینه آشنا خواهید شد.

بهترین برند عینک شنا عینک هایی کاملا استاندارد تولید میکند.
عینک شنا حرفه ای برای استفاده در مسابقات مناسب است.

4. عینک شنا سوئدی

طراحی عینک شنا سوئدی به گونه ای است که بسیار به آناتومی چشم ها شباهت دارند. این مدل عینک جزء عینک های محبوب شناگران حرفه ای می باشد. برای تولید عینک شنا سوئدی از شیشه های پلاستیکی در کنار واشر لاستیکی استفاده میشود. استفاده از این عینک ها بسیار راحت است و از قیمت مناسبی نیز برخوردارند.

5. عینک بدون بند شنا

همانطور که از نامش پیداست این دسته از عینک ها بندی برای ثابت نگه داشتن در پشت سر ندارند. عینک بدون بند شنا از دو عدسی و چسب های طبی برای متصل کردن عینک ها به پوست تشکیل میشود.

استفاده از این نوع عینک به دلیل نحوه نصب بر روی چشم نسبت به سایر مدل ها سخت تر است. اما پس از نصب هیچ گونه احساس کشش یا ناراحتی بر روی پوست ایجاد نمیکنند.

6. عینک شنا طبی

در گذشته بسیاری از شناگران به دلیل مشکلاتی مانند ضعیف بودن چشم هایشان مجبور به رها کردن ورزش مورد علاقه خود میشدند. اما امروزه با تولید عینک شنا طبی این افراد نیز میتوانند هم پای دیگران در تمرینات و مسابقات حرفه ای شرکت کنند.

عینک شنا طبی ظاهری شبیه به سایر عینک ها دارد. اما عدسی طبی متناسب با شماره چشم فرد قبل از عدسی عینک شنا قرار میگیرد. به همین دلیل با خرید عینک طبی شنا، شناگر میتواند دید واضحی در آب داشته باشد.

بهترین برند عینک شنا

دامنه برندهای تولید کننده لوازم جانبی شنا بسیار گسترده است. انتخاب بهترین برند عینک شنا در بین آنها میتواند امری دشوار باشد. چراکه هریک از آنها عینک های منحصر به فرد با ویژگی های مثبت زیادی تولید کرده اند و محبوب شناگران حرفه ای هستند.

اما به طور کلی باتوجه به نظرات افراد حرفه ای در این زمینه و کسانی که تجربه استفاده از عینک های مختلف در تمرین و مسابقات حرفه ای خود داشته اند میتوان برندهایی چون برند اسپیدو، برند زاگز، برند آرنا، برند فونیکس، برند کرسی، برند آدیداس، برند سوانژ، برند فاکس، برند واته و برند هد را در دسته بهترین ها برای عینک شنا معرفی کرد.

عینک های تولید شده توسط این برندها دارای کیفیت بالایی هستند و برای استفاده تفریحی، تمرینی و یا حرفه ای میتوانند انتخاب بسیار مناسبی باشند.

راهنمای خرید و انتخاب بهترین برند عینک شنا

با وچود تنوع بسیار زیاد عینک شنا در بازار انتخاب عینک مورد علاقه تان میتواند فرایند طولانی و دشواری داشته باشد. اطلاع از برخی نکات و فیلتر کردن گزینه های موجود براساس آنها میتواند به شما برای انتخابی راحت تر کمک کند.

عینک های تولیدی بهترین برند عینک شنا سبک و راحت هستند.
سایز عینک را به گونه ای انتخاب کنید که در حین استفاده از آن احساس راحتی داشته باشید.
  1. برای شنا در محیط های سربسته عینک شنا با لنز شفاف را انتخاب کنید.
  2. برای محیط های سرباز عینک شنایی مناسب است که لنز آن پلاریزه و UV باشد.
  3. اگر علاقمند به انتخاب لنزهای رنگی هستید، برای محیط های روباز لنز دودی یا شفاف تیره را انتخاب کنید. همچنین برا کاهش کنتراست نیز میتوانید لنزهای نارنجی رنگ را برگزینید.
  4. سایز عینک را به گونه ای انتخاب کنید که در حین استفاده از آن احساس راحتی داشته باشید و کاملاً به صورتتان فیکس شود تا از ورود آب جلوگیری کند.
  5. برای شنا در آب های آزاد و پرعمق بهتر است عینک هایی با لنزهای بزرگتر را انتخاب کنید. لنزهای بزرگتر میدان دید بیشتری را برای شما فراهم میکند.
  6. برای مسابقات و یا شنای حرفه ای در استخر عینک با لنزهای کوچکتر را انتخاب کنید. هرچه فاصله لنز تا چشم کمتر باشد شما دید بهتری خواهید داشت.
  7. به یاد داشته باشید که بهترین برند عینک شنا وظیفه خود را به درستی انجام میدهد. وظیفه عینک شنا جلوگیری از ورود هوا و آب به چشم به وسیله واشرهای درزگیر است. این واشرها باید به خوبی به صورت چفت شوند و عمدتاً از جنس های بادوامی چون سیلیکون می باشند.
  8. فریم عینک شنا را متناسب با فرم صورتتان به گونه ای انتخاب کنید که با آن احساس راحتی داشته باشید.

کلام آخر

در این مقاله قصد داشتیم علاوه بر معرفی بهترین برند عینک شنا، هرآنچه لازم است قبل از خرید عینک شنا درباره آن بدانید برای شما بیان کنیم. امیدواریم که این مقصود حاصل شده باشد.

به یاد داشته باشید که برندهای نام برده شده هرکدام عینک های متنوعی را عرضه داشته اند و شما میتوانید براساس ویژگی هایی همچون قیمت، حرفه ای یا غیر حرفه ای بودن و … عینک مخصوص خودتان را انتخاب کنید. شما میتوانید برای خرید عینک شنا و اطلاع از قیمت مدل های مختلف به قسمت فروشگاه عینک دی کالا مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نحوه تشخیص عینک دیور اصل چیست؟

نحوه تشخیص عینک دیور اصل

بدون شک برای شما نیز در زمان خرید عینک آفتابی و خرید عینک طبی این سوال پیش آمده که نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن عینک چیست؟ در این مقاله برای شما همراهان عزیز راه های تشخیص عینک دیور اصل را آورده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟

مضرات شیشه عینک بلوکات چیست؟ آیا به چشم آسیب میزند؟

بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با عینک بلوکات آشنا شده اید و یا خریداری کرده اید. در این مطلب از عینک دی کالا قصد داریم به بیان مزایا و مضرات شیشه عینک بلوکات بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
برند دیور یکی از برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی در سراسر جهان می باشد.

معرفی عینک آفتابی های نام آشنای برند دیور (DIOR)

از آنجایی که همه روزه شاهد افزایش تنوع مدل های مختلف عینک آفتابی هستیم، انتخاب مدل دلخواه برای خرید عینک آفتابی زنانه و خرید عینک آفتابی مردانه کمی دشوار شده است. در این راستا آشنایی با برترین تولیدکنندگان عینک آفتابی به شما کمک برزگی خواهد کرد.

در این مطلب از عینک دی کالا به معرفی برند پرطرفدار و نام آشنای دیور(DIOR) در صنعت مد و فشن می پردازیم. برای آشنایی با این برند و همچنین مشاهده تعدادی از محصولات جذاب آن تا انتها همراه ما بمانید.

ادامه مطلب »

جدول راهنمای ارسال و پرداخت سفارشات